EVERYDAY STYLE
Comments 17

okrągły kołnierzyk #2

Okrągłe, pensjonarskie kołnierzyki to chyba najbardziej charakterystyczny dodatek w odchodzących, jesiennych kolekcjach. Odpowiednio zestawione wyglądają niewinnie bądź intrygująco. Ja najbardziej polubiłam te robione na szydełku i tiulowe od Miss Milupki – są dziewczęce, romantyczne i fantazyjne, dokładnie w naszym stylu.
I chociaż nie zdecydowałam się na zakup białego, pensjonarskiego kołnierzyka, który wydawał mi się zbyt grzeczny, to niedawno urzekł mnie powściągliwy charakter tego sweterka. Wiosną, zestawiony z wąskimi jeansami i conversami w zwierzęcy print, podkreśli przewrotny charakter Bianki.

sweterek – Zara
tutu – Kids On The Moon
rajstopki – Calzedonia

17 Comments

  1. Marcysia ma kilka sukienek z takimi kołnierzykami, które wciąż leżą w szafie;)
    mam słabość do kołnierzyków jak i ubranek, ostatnio wciąż się zastanawiam co z nimi zrobić, bo szafa pęka w szwach:) Monika Ty nie masz problemu trzy córy:)! takie cudne!

  2. ja bardzo lubie takie kołnierzyki, dla Matyldy wydają mi się za grzeczne-ona jest prawdziwym buntownikiem. Bianka wygląda obłędnie.

    • Tata dziewczynek powiedział wczoraj dokładnie to samo, po czym dodał ,,kto by pomyślał, patrząc na te zdjęcia, że to taki zakapior”;)

      • sweetmilieu says

        Heh oooj to chyba tylko z zewnatrz faktycznie mozna stwierdzic, ale po tych oczach widac, ze to zakapior ile wlezie!

  3. okrągłe kołnierzyki są najlepsze! całe życie szukam koszul z takim wykończeniem i nic, wszystko z ostrym, męskim i cierpię;)))
    Bianka pięknie:) to jest mój ulubiony styl, w liceum miałam hopla na punkcie stylu grzecznej dziewczynki:D teraz coś za dużo bluz z kapturem u mnie w szafie, myślę czasem, żeby je rytualnie spalić😉

    miłego czwartku!!!

    A.

  4. Fajny kolnierzyk, Bianka tez zmienia sie z dziecka w mala dziewczynke, a kolor sweterka przypomina troche nadchodzaca letnią kolekcje Bobo Choses🙂

    • Trafiłaś w samo sedno! Kolorystycznie inspirowałam się właśnie najnowszą kolekcją Bobo – jest cudowna! Taka soczysta:) Wybrałam już po jednej rzeczy dla każdej z dziewczynek:)

  5. Biance ładnie w pastelach, każdej blondynce chyba… A w zestawieniu na wiosnę faktycznie może być the best!

  6. Ewap says

    Slodki, dziewczecy;bardzo przyjemny detal.Sama w swoim czasie polowalam na ladny zawiazywany,ale odpuscilam.Najwyzej sie na niego natkne.
    Ciekawa jestem co tam w bobo wypatrzylas.Ja wlasciwie nie zadalam sobie jeszcze trudu by przesledzic kolekcje (jakos mnie jeszcze nie ciagnelo do wiosennych i letnich ubran),ale mysle ze zaroi sie od cytryn:)

  7. Grażyna says

    Uwielbiam okrągłe kołnierzyki , córce kupiłam z maleńkich koralików:)))

  8. Grażyna says

    Śliczne włoski maja te twoje córeczki:)
    Bianka ma jakby balejaż🙂 i jak jej urosły …

Skomentuj

