26 Comments

  1. z niecierpliwością czekam na takie zdjęcia…
    i mało mi, no!
    Pozdrawiamy małą lokatorkę brzucha i jej piękną mamę… (nawet na tak małym skrawku widać, że piękna)

  2. Na serio juz 28 tc? U innych ta ciaza jakos tak szybko przebiega…. tylko moja mi sie wydawala bez konca… U brzuszek juz widac wyraznie! ;o)

  3. Super! A jak się ta suknia nosi? Bo wygląda pięknie i zastanawiam się nad zakupem (ale u mnie 38 tc więc zmierzyć nie bardzo mam jak…)

    • Nie wiem czy wcisnę w nią brzuch w 38 tygodniu, ale ponieważ sukienka nie jest typowo ciążowa, na pewno będę ją nosić jeszcze długo po porodzie. Tym bardziej, że ma idealny krój do karmienia piersią:)

  4. wg mojej slabej wyobrazni wyobrazalam sobie, ze wygladasz jak Amber Rose na rozdaniu wczorajszych Grammy’s, ale naprawde wygladasz zdrowo i ok na dany okres ciazy🙂 No i znaczy, ze Gaja sie rozwija dobrze i zdrowo🙂

  5. Uhhhh jestem przeczytałam wszystko i wreszcie mam okazję się odezwać, gratuluję brzuszka no i kolejnej dziewczynki teraz będziesz miała babskie TRIO🙂
    Jestem tu od kilku dni ale chyba będę wpadać regularnie bowiem szybko dodaję adres do siebie na stałe🙂
    Pozdrawiam A.

  6. W końcu się na nią zdecydowałaś;) Czy to czarna wersja mojej szarej czy już nowa kolekcja? Swoją kupiłam zaraz po porodzie, ale widzę, że i na brzuszku świetnie się prezentuje:) Uwielbiam bynamesakke, ich t-shirty kupujemy z mężem nałogowo;) Niesamowite jest to, że po wielu praniach wciąż wyglądają jak nowe.

    • Wydaje mi się, że to ta sama wersja. Mierzyłam ją kilka razy, ale za każdym wychodziłam z czymś innym;) Chyba czekała na odpowiedni moment, bo jakiś czas temu doznałam olśnienia i najchętniej kupiłabym ją we wszystkich kolorach!

  7. gosik says

    niecierpliwie czekam na zdjecie Twojej buzi,w 100% pewna jestem ze jestes piekna bo dziewczyny piekne :)! brzuszek cudny,zawsze go w sobie lubilam ale mimo to jakos kolejnej ciazy poki co nie planujemy…pozdrawiamy

    • Podobno dzieci to ładniejsze wersje swoich rodziców, nasze wzięły to, co w nas najlepsze:) a brzuszek… zawsze tęsknym wzrokiem patrzę na przyszłe mamy, to chyba nigdy mi nie przejdzie:)

  8. Venka says

    Zazdroszczę niezmiernie brzuszka, bo choć ciąża jest okropna (przynajmniej ja się nie czułam najlepiej:)) to mam same dobre wspomnienia i chcę znowu!!!!🙂

  9. 28 to taki najfajniejszy brzuszek, z tego co pamiętam, prawda? na pewno się nim cieszysz! i na pewno wyglądasz pięknie. ale kurczę, za mało Ciebie na tych fotkach😉

    • Kasiu, 28 tydzień w tej ciąży, to jak 38 w dwóch poprzednich, więc jest ciężej:) ale cieszę się nim ogromnie i dumnie kołyszę na wszystkie strony;)

  10. kamila says

    pięknie:) zdrówka i szczęścia życzę:)

    P.S. jakiś czas temu wysłałam maila do Pani, ale niestety nie ma odpowiedzi:( może nie dotarł:/

  11. Nie możecie mi tego robić… Ty i brzuch! Dziś właśnie na spacerze jędoliłam Twórcy, że teraz albo nigdy… I tak będzie co tydzień? To jakaś propaganda?😛

    Piękny brzuszek, piękny! Czekam na więcej z niecierpliwością🙂

  12. Chcemy więcej zdjęć , zawsze są takie urocze:) pozdrawiam i jak tu zaglądam to też już chce drugie …

Skomentuj

