EVERYDAY STYLE
Comments 27

Petter Rabbit for BabyGap

Urocza i słodka, taka właśnie jest limitowana kolekcja Peter Rabbit for BabyGap.
Ubranka zainspirowane kultowymi postaciami i ich przygodami na angielskiej wsi powstały z myślą o najmłodszych, ale zachwycają wszystkich, niezależnie od wieku. Na żartobliwych, nostalgicznych książkach Beatrix Potter wychowało się kilka pokoleń i dzisiaj z sentymentem wracają do losów ulubionego bohatera, Królika Piotrusia.

peter rabbit peter rabbit3
Jest tutaj wszystko co lubię – stonowana kolorystyka, przyjemne w dotyku materiały, groszki, falbanki, królicze uszy, piękne aplikacje na pajacykach i maleńkie mokasyny. Romantycznie i sielsko.

IMG_6925 IMG_6949 IMG_6957

27 Comments

  1. zakochałam się w tej kolekcji…
    a sweterek z uszkami spowodował moją rozpacz pt. „dlaczego nie mam GAP-a w pobliżu?”… nie muszę chyba dodawać, że właśnie pogłębiłyście mój stan rozpaczy?🙂

    Bianka wygląda cudnie!

  2. sila3 says

    kolekcja faktycznie prześliczna. Akurat tydzień temu byłam w katowicach i specjalnie popędziłam do sklepu. niestety sporo rzeczy już nie było, np tego sweterka, ale śliczna sukienka w króliczki jest nasza:)

  3. no to sie postarali i zrobili boska kolekcje!uszka sa piekne,szkoda ze my sie juz rozmiarami nie miescimy…

  4. hellokarabo says

    A Gai cos kupilas z tej kolekcji?🙂
    No i szkoda, ze nie bylo jej dla wiekszych dzieci, chetnie bym kupila🙂

    • Jej przede wszystkim, chociaż bez szaleństw – rampers, body z neonową aplikacją i skarpetki w groszki. No i na zdjęciu nie widać rozmiaru, ale ta maleńka czapeczka jest właśnie dla Gai:)

  5. Zgadzam się w 1000% Ubranka są cudowne. Są dokładnie tym co lubię w dziecięcych ciuszkach i czego szukam, bo na razie na zakupy mam jeszcze czas🙂

  6. A ja myslałam, że ten sweterek z uszkami dla chłopca… musze koniecznie podjechac do Arkadi i się przyjrzeć tej kolekcji, co blog to zachwalana jest😉 byłam jakiś czas temu ale nic mnie nie urzekło, sprawdzę jeszcze raz🙂

  7. ajjjj, wszyscy teraz o tej kolekcji, a nie dość, że my GAP’a nie mamy to jeszcze Agacinka za duża już (chodź to lekkie pocieszenie😉

  8. ewap says

    Nie bede oryginalna wspominajac, ze tez nie „nasz” rozmiar. Zawsze jednak pozostaja ksiazki;) Kolekcja rzeczywiscie urocza. Gdybym miala wybierac , wzielabym body.Bardzo mi sie podoba.

  9. sweetmilieu says

    Ech, ubieglas mnie, ale przy mojej aktywnosci to nic dziwnego..;) my na szczescie miescimy sie w rozmiarach tej kolekcji i nawet wyslalysmy tate, ktory kierowany przez telefon kupil co trzeba:) kolekcja przesliczna, z reszta juz sie nad nia rozplywalam (w mailu) i potwierdzam, ta sukienka w zolte kroliki obledna, i to chyba jedna z niewielu sukienek Matyldy na to lato:)

  10. milupka says

    Najbardziej podoba mi się sweterek! Uszka jakoś nie chcą się znudzić;)
    Zabawne, mamy kilka książeczek Beatrix Potter i za każdym razem jak je czytam, mam mieszane uczucia – te wiktoriańskie zasady, dzieci muszą być grzeczne i czyste a jak nie to dostają lańsko, ojcowie nieobecni, mamusia nie wie w co ręce włożyć – pranie, sprzątanie czy gotowanie. Klasyka, którą z trudem przełykam i niechętnie czytam Mili, szczerze mówiąc. hehe.

    • Coś w tym jest:) Ja na razie zdecydowałam się kupić książeczkę dla Gai – ładne ilustracje, miejsce na Jej zdjęcie i żadnych wiktoriańskich zasad;)

  11. Do wszystkich dziewczyn, które ubolewają nad brakiem większych rozmiarów – cały jej urok tkwi w tym, że jest taka mini:) Jeśli miałabym wybrać coś dla Zoi… nie wybrałabym chyba nic!

  12. urocza kolekcja! Przywodzi mi na myśl „Rozważną i romantyczną”, a konkretnie klimat angielskiej wsi wiosną. Mniam🙂.

Skomentuj

