INTERIOR
Comments 18

pack bag

Jeśli chodzi o garderobę, niewiele jest rzeczy, z których noszenia musiałam zrezygnować po urodzeniu dziewczynek. Mój styl na pewno ewoluował, ale nadal noszę to, co mi się podoba i w czym czuję się komfortowo. Nie zamieniłam przysłowiowych szpilek na trampki, bo te lubiłam zanim pojawiły się dzieci i wciąż zakładam je do sukienek, nie dresów. Brak totalnej rewolucji w szafie to luksus, którym mogę się cieszyć pomimo, że zostałam pełnoetatową mamą.
Tak samo podchodzę do tematu toreb dedykowanych rodzicom.
Nie z przekory, bo wtedy na plac zabaw zabierałabym Max Marę. Po prostu wolę fajne, miejskie torby, które doskonale wpisują się w styl podwórkowy, ale nie są tak ostentacyjnie rodzicielskie, a już na pewno nie ,,udają” damskich torebek. Wybieram te z grubego płótna, wikliny, a ostatnio dziewczyny pakuję do dresbag Riska. To kolejny model z kominem, dzięki któremu torba rośnie wraz z jej zawartością – zmiennej w zależności od miejsca do którego się wybieramy, pory dnia i pogody.
Poza tym lubię mój ,,bautifull mess” w torbie XL i doskonale się w nim odnajduję. Liczne przegródki, które mają usprawnić i uporządkować wyjścia z dziećmi, wbrew pozorom ograniczają i narzucają sposób oraz ilość pakowanych przeze mnie rzeczy, a nie zdarzyło się, żebym nie chciała czegoś w ostatniej chwili dorzucić.

Poniżej mój wybór miejskich toreb na wiosnę i lato:

pack bag1. Coq en pate 2. Risk 3. Reisenthel 4. Utala

18 Comments

  1. hellokarabo says

    Bardzo mi sie te wszystkie tobry podobaja, tylko dlaczego nie ma wersji doroslej Kankena?🙂
    U mnie nawet przed urodzeniem dziecka duze torby zawsze ratowaly zycie, teraz tez musza byc duze lub bardzo pakowne, to jest podstawa.

  2. Torby świetne! Osobiście bardzo lubię tego typu lniano-bawełniane kroje. 1. i 4. szczególnie mi wpadły w oko. My jeszcze nie potrzebujemy torby na wyjście, bo mieścimy się w wózkowej skip hop, ale dobrze wiedzieć co może się przydać na przyszłość🙂

  3. Dresbag super. JA też nigdy nie korzystałam z toreb „rodzicielskich”. A że zawsze mam duże torebki to wszystko z powodzeniem się w nich mieściło.

  4. Ja do tej pory z torbą dedykowaną dla mojego wózka jeździłam, teraz kupiłam organizer do małego wózka i mam nadzieję, że ten plus kosz wystarczy. A na wyjścia zakupię jakąś piekną lniano-bawełnianą torbę, fajny pomysł🙂 Mój faworyt to numer 1.

  5. Torbę nr. 3 miałam już szczęście widzieć – jest boska.
    Bardzo spodobała mi się również wersja torby nr 4🙂

  6. Renia says

    Jeśli chodzi o torby, to wybieram zdecydowanie nr 3. A tak z innej beczki. Czytam i oglądam Was od niedawna. Niezwykle mi się tu podoba i chętnie wyczekuję nowych wpisów. Autorko, gust masz niebanalny i czytając wpis o urodzinach Bianki, postanowiłam zapytać o inspiracje dotyczące prezentu dla rocznej dziewczynki. (Wózeczek dostała ona całkiem niedawno. Nie jest to Moover, ale sądzę, że wdzięku mu również nie brakuje, a cena jest nieporównywalnie niższa. Zdjęcie nie oddaje jego uroku na żywo: http://allegro.pl/wozek-dla-lalek-wiklinowy-i3007807530.html).

  7. No powiem szczerze, że mi również torba numer 3 i z Risk podobają się najbardziej😉
    kiedyś miałam taki wiklinowy koszyk z kominem, był rewelacyjny! Do wszystkiego🙂

  8. Pierwszy raz się odzywam (ale oglądam z przyjemnością) – jestem maniakiem toreb, to może dlatego🙂
    Wybieram najczęściej torby z przegródkami, mnóstwem kieszonek, a Twój komentarz sprawił, że spojrzałam na te kieszonki i przegródki z innej strony. Chyba coś w tym jest, następna moja torba będzie bez podzielników i zobaczymy🙂

  9. ewap says

    Ja rowniez , no oprocz spodni, nie kupowalam typowych ubran ciazowych.Jakis jeden czy dwa topy moze.Reszta to po prostu luzniejsze ubrania noszone przed i po.Co do toreb to owczym pedem kupilam bugaboo, ale nie uzylam jej ani razu!W zestawie z wozkiem nie byla po prostu cool ha ha.Moze tez dlatego, ze zwykle ograniczalam sie do minimum?Pielucha, chusteczki i butelka.Wrzucalam je do mojej obszernej torby.
    Jedyne co bym zmienila to torbe z takim paskiem przez plecy , zeby mi nie spadala, bo tego mam juz szczerze dosyc.

Skomentuj

