33 Comments

  1. HelloKarabo says

    Usmiecham sie sama do siebie, chyba wiesz dlaczego🙂 a tak wogole, lubie wyprawki dla malych dzieci, szczegolnie jak jest to juz wprawiona mama, ktora wie czego potrzeba maluszkowi🙂

    • HelloKarabo says

      aha no instax w male rozowe groszki…napewno doda uroku tym pierwszym chwilom. My mamy film w kolorowe groszki, czeka na podroz urodzinowa Oli🙂

  2. tylko czekać aż nowa właścicielka będzie z tej wyprawki korzystać boski króliczek tym bardziej,że my mamy bzika na ich punkcie !

  3. instax pink dot genialny, rzeczywiscie przylecial z tak daleka? Reszta sliczna, i jak pomysle, ze niedawno sama kompletowalam te malenkie rzeczy, a dzisiaj juz mamy zęby to az nie moge sie nadziwic jak szybko to zlecialo..

  4. Malwina Dziekoń says

    cudowne dziewczyńskie sprawki, jak ja bym chciała być taką matrioszką ale u mnie same chłopaki. Oczywiście cudowne najukochańsze syneczki ja mam, ale chyba dorosłam do bycia matką małej córeczki no i może kiedyś… Cudowna wyprawka……..

  5. Dorota says

    nie chcesz mnie na swoją córeczkę? Do twarzy mi w takich pudrach.
    Śliczna kompozycja.

  6. jak dla mnie wyprawka IDEALNA… aż chce się patrzeć na kolejne jej elementy…
    mam straszna ochotę na tę lampkę już od jakiegoś czasu… powiedz mi jakie ona daje światło, albo inaczej – ile go daje?

  7. jakie to wszystko śliczne i najbardziej mi się podoba kolor królika do tego, taki mocny:)
    Lu miała króliczka Petit Bateau, takiego samego tylko różowego i w spódniczce, kupiłam podczas podróży jak jeszcze byłam w ciąży:) to mi przypomina, że zostawiłyśmy go u znajomej już miesiące temu i czas go odzyskać!
    a swoją drogą PB otworzyli swój sklep w Poznaniu nareszcie!:D

  8. Marta says

    A ja mam prosbe / zyczenie – o wpis na temat domkow dla lalek. Napisalas kiedys, ze wiesz, jak powinien wygladac domek dla Twoich corek, ja tez mam wizje naszego, ale nie widuje takich domkow w sklepach… albo bardzo symboliczne, albo Barbie, albo minimallistyczno-designerskie – wszystko nie to…

    • sylwia says

      to ja tez prosze o taki wpis. też mi sie marzy domek dla lalek dla córek, przeczesałam sklepy i trudno sie zdecydowac nie widząc na zywo. duzo jest tych” le toy van”, ale tez niemam gdzie poogladac czy to warte ceny

      • Od jakiegoś czasu chodziły za mną zmiany, marzyły mi się większe zdjęcia i tak się zbierałam, zbierałam i dzisiaj KLIK – nowy szablon. Ale ta spontaniczność kosztowała mnie utratę kilku postów, które staram się właśnie odzyskać (Banksy!), no i ogólnie jest kilka elementów, z którymi powalczę pewnie w nocy heheh

        • Moni, on kosztuje 68$? To sporo, ale domyślam się, że płaci się za super opcje, których nie mają darmowe szablony. Sam szablon wygląda ciekawie i przejrzyście, też mi się rzucił w oczy, jak tworzyłam bloga i szukałam czegoś odpowiedniego.

        • Lui, wszystko będę dopiero odkrywać, ale nie wiem czy jest coś ekstra, chodziło przede wszytkim o większe zdjęcia, brak takiego typowego szablonu, ramek itp. Tobie Marcin pięknie zmodyfikował szablon:)

  9. Wszystko bardzo stylowe, ale u Ciebie to norma( tego zazdroszczę i nie ukrywam).
    Dokładnie tą lampkę Matylda dostanie na wielkanoc.

    • Niestety coraz częściej dostaję takie wiadomości. Staram się z tym walczyć i dziękuję za każdą informację, sama nie byłabym w stanie dotrzeć do wszystkich aukcji.

  10. basia says

    trafiłam tu przypadkiem ale jak się cieszę, blog cudny! również mam córcię 13 miesięczną🙂 będę zaglądać i inspirować się a jest kim, czym….🙂

  11. ewap says

    ah pamietam jak i ja kompletowalam wyprawke:) rowniez duzo w niej krolikow bylo ha ha.
    Nie da sie oczywiscie nie zauwazyc nowego szablonu.Minimalistycznie;lubie tak:)

  12. bardzo mi się tu podoba i ciesze się, że tu trafiłam:)
    ostatnio kusi mnie ta „zabawka” fuji, moze sobie kupie pod pretekstem zrobienia przyjemnosci dziewczynkom :)) poki co musze porozgladac sie w sieci i poczytac o nich wiecej, rozumiem ze Ty jestes zadowolona?

Skomentuj

