EVERYDAY STYLE
Comments 14

SS 2013 inspiration

Jest w modzie kilka ponadczasowych wzorów, kolorów i tkanin, które nie poddają się upływowi czasu i wciąż zmieniającym trendom. Wiosną i latem to zawsze klasyczne i bezpretensjonalne paski oraz naturalny i niezobowiązujący len.
Taki prosty, swobodny zestaw to kwintesencja tego, za czym tęsknimy najbardziej – słońca, morza i piasku…
Ja jestem fanką dziewczęcych szortów w kolorze łososiowego różu.

len IMG_7192

bluzka – Gap
szorty – Kenji (podobne znajdziecie tu)
buty – mimi sol

14 Comments

  1. My tak samo kochamy wszystkie pasiaki, latem wczuwamy się w morską bryzę, a zimą i jesienią marzymy o piaszczystych plażach i nadmorskim wietrzyku, paski są ponadczasowe

  2. wdzięczne zestawienie. a do takich butów mam szczególną słabość i już mam zapas dla N na 4 rozmiary do przodu (z wyprzedaży)… mój faworyt to granatowe ze złotym połyskiem. walczę ze sobą, żeby nie sprawdzać co to za marka ta „mimi sol”.🙂 ja to staram się wyszukiwać bardziej kolorowe ubrania właśnie, a jak zaglądam do szafy N na to co zgromadziłam ostatecznie na nadchodzący rok, to rzucają mi się w oczy takie stonowane odcienie.

  3. zorzeta says

    Ach, Jak letnio już u Was! Uwielbiam takie zestawienia. Piękne te buciki. Też jestem fanką bluzek w paski. Cała moja rodzina ma ich sporą kolekcję.

  4. Głupio sie powtarzać, ale zakrzyknę- jak cudownie! Prostota i kwintesencja elegancji. Jak lekko! Poczułam zapach piasku na nadmorskiej plaży🙂.

  5. Bili says

    Tez bardzo lubie paski, jakos za to nie moge przekonac sie do kratki. A ten odcien rozu jest idealny, bardzo mi sie podoba…

  6. ewap says

    Ale u was letnio!Rok temu grzalam sie o tej porze roku, w „krotkich spodenkach” i az mnie boli z tesknoty na samo wspomnienie.Zgadzam sie z bili, bardzo ladne kolory.

Skomentuj

