31 Comments

  1. urywki z Waszego życia lubię najmocniej!
    a jeszcze przyjemniej się patrzy, kiedy widzi się i coś co u nas gości na co dzień🙂
    ślicznie. a Brzucho cudny w tej wiosennej odsłonie…

  2. Maly Kopciuszek says

    jakie czułe te dotyki brzuszka,Gaja już w brzuszku odczuwa siostrzaną miłość🙂

  3. AnnMarie says

    Uwielbiam jak dodajesz nowe posty:) A czy możesz mi napisać gdzie można kupić taką spódniczkę w panterkę?

  4. Uwielbiam te zdjęcia z telefonu – faktycznie takie zatrzymane kardy z waszej codzienności – najbardziej podoba mi się to pierwsze- oj mam nadzieję, że kiedyś moja Zuza tak będzie wyczekiwała braciszka lub siostrzyczki. pozdrawiam

  5. Oczarowały mnie te zdjęcia! Jaka szczupła mama z pięknym brzuszkiem🙂. Filtr z iphonem to mój ulubiony cykl. Pozdrawiam serdecznie zgrabny brzusio🙂

  6. Piękne zdjęcia, piękne dziewczęta! Mam pytanie o ten szary sweterek na Blance (ze zdjęcia 7. od dołu) to Zara, prawda? Jaki rozmiar nosi Blanka? Wygląda na trochę większy, ale świetnie leży taki właśnie za duży🙂

  7. Cudnie czyta się Wasze komentarze, dziękuję. No i nie wiedziałam, że ,,filtr” cieszy się takim powodzeniem, rzadko sięgam po aparat w telefonie, ale chyba zacznę to robić częściej:)

  8. kamila says

    zdjęcia jak zwykle cudowne:) wyglądacie na kochającą się, ciepłą rodzinę:) dziewczynki są obłędne:)
    już jakiś dłuższy czas temu pisałam do Pani maila ( pozostał bez odpowiedzi, ale rozumiem dziewczynki, dom i pewnie setki maili wymagają nie lada ogarnięcia :)). Chciałam zapytać, czy myślała Pani o notce o kosmetykach, które używała Pani w ciąży, o przydatnych rzeczach, które warto kupić lub interesujących (wnoszących coś ) książkach dla młodych mam, które Pani poleca. Z góry dziękuję za odpowiedź i gorąco pozdrawiam🙂

    P.S. byłabym szczęśliwa będąc tak zgrabna w tak wysokiej ciąży – że cudnie to już powtarzać nie będę, ale podoba mi się:)

    • Kamila, bardzo dziękuję za miłe słowa. Rzeczywiście ostatnio nie nadążam z odpisywaniem tak jakbym chciała, ale pamiętam o Tobie. O wpisie na temat kosmetyków nie myślałam, w ciąży i poza nią używam marki la roche posay. Co do książek, również niewiele mogę doradzić, w macierzyństwie od początku polegam na swojej intuicji. Ale jest jeden tytuł, po który warto sięgnąć – Co nieco o rozwoju dziecka, Pawła Zawitkowskiego. Lubię też jak na temat dzieci i ich rozwoju wypowiada się psycholog, Aleksandra Piotrowska. Gdybyś miała jakieś pytania, pisz na maila, postaram się odpowiedzieć od razu:)

Skomentuj

