20 Comments

    • a u nas Marcelka ma 7 lat i nosi rozmiar 10, niestety juz zaczyna wyrastac, ale jest bardzo wysoka, więc może dlatego:) a bluza jest boska, polecamy… juz spakowana do walizki na Święta:)

      • Anna says

        A jak kaptur nie na glowie to uszy do kolan siegaja;)? Ale z takimi uszami to pewnie kaptur zawsze zalozony:)?

        • AniaD says

          U nas też ta bluza jest🙂 mamy na rozmiar 8, Hania jest drobną 6-latką. Bluza jest spora, no może nie na długość bo jest z bluz krótszych, ale w obwodzie na szerokość i rękawy – długość dosyć spore. I też w te Święta była w użyciu😉

  1. 🙂 idealna na Wielkanoc, piękna hehe to macie prawdziwego zająca- pozdrawiam i Wesołych, ciepłych świąt Wam życzę…

  2. HelloKarabo says

    ja wogole lubie wszystko z uszami, kocimi, najbardziej, maly detal, ale jak cieszy🙂

  3. Sylwia says

    super ta bluza, też się nad nią zastanawiałam, ale czy jest sens kupowac rozmiar na 4 lata jak moja córka ma 3,5? Troche sie boję, że będzie mała?

  4. CU-DO-WNA! Szkoda tylko, że nie jest trochę grubsza (bluza oczywiście ;)), osobiście wolałabym, ale wygląda świetnie. Uszy są the best :)!

  5. Dawno nie zaglądałam na moje ulubione blogi (ba! Na żadne blogi)… a tu proszę taka niespodzianka! Nowy design, nowa odsłona i chyba nowy styl prowadzenia wpisów? hm? Niezmiernie mi się podoba więc zmiany na plus🙂 Pozdrawiam i całuję! P.s. życzę spokojnego ostatniego trymestru – bo to chyba już trzeci prawda?

Skomentuj

