EVERYDAY STYLE
Comments 15

kropka nad ,,i”

Akcesoria są nieodłączną częścią stylu dziewczynek i mojego. Dopiero z nimi strój staje się pełny, a odpowiednio dobrane nadają całości niepowtarzalnego charakteru i podkreślają naszą osobowość. Sama staram się inwestować w doskonałej jakości dodatki, które nie poddają się upływowi czasu i wciąż zmieniającym trendom, jednak moda dziecięca rządzi się swoimi prawami. To czas poszukiwań, eksperymentów i zabawy, gdzie liczy się różnorodność i swoboda w komponowaniu stroju.

Moje córki uwielbiają kolorowe, wełniane czapki i kwieciste chusty – noszą je przez cały rok. Są wspaniałą ozdobą i cudownie otulają w chłodne dni. Nie ma dla mnie równie ładnego i praktycznego elementu garderoby jak chusta – błyskawicznie i niewielkim kosztem odświeża naszą szafę, a te największe nie raz pełniły rolę kocyka czy nosidełka dla malucha.

chusty – Zara, Pepe Jeans

15 Comments

  1. Chusty i szaliki uwielbiam. Staram się włączać je czasem do stroju chłopców, w męskich wersjach, tak aby nie przesadzić.

  2. AnnaD says

    Też uwielbiamy🙂 dwie górne z Zary również i w naszej szafie😉 ale tak pięknych z Pepe Jeans nie udało nam się dotąd dostać…CUDOWNE.

  3. Tez tak masz, ze dzielisz swoje z dziecmi? U mnie regularnie zawiazuje pod szyja malej cos mojego:) Kiedys nie bylam taka „chustowa”, ale teraz czesciej lapie sie na tym, ze bez chusty, ten jeden sweter jest po prostu nudny, ze jest „golo” , nie wspominajac tez o tym ze zimno.
    niebieska w kwiatuszki-Tak:)

    • Hehe Ewa, ja przy dwóch córkach czasami zapominam co to ,,moje”. Chusty obowiązkowo – duże, mięsiste do sukienek, swetrów, uwielbiam! Zawsze mam jakąś w torbie.

        • Na razie tylko chusty co?;) Ja ostatnio ubierajac „moj” szalik, spotkalam sie z pelnym oburzenia spojrzeniem dwulatki, ktorej wydawalo sie ze nalezy do niej…

  4. U nas tez bogata kolekcja dodatkow, szczegolnie chust. A mam jeszcze pytanie odnosnie poprzedniego posta o marce Talc. Czy jest w szafie dziewczynek plaszczyk Talc od deszczu z uszkami? Znasz go, ewetualnie czy polecasz:?Dziekuje!

  5. Nie wiem co jest takiego w Twoim blogu,że mogę go ogladać wciąż na nowo,i nigdy mi się nie nudzi i odkrywam coraz ciekawsze rzeczy ,chociaż wszystkie posty przeczytałam dokładnie kilka razy….

    • mam tak samo! to jedyny blog, który czytam i przeglądam po kilka razy🙂 czekam na nowe wpisy, ale bardzo często wracam również do starych.

Skomentuj

