BABY, INTERIOR
Comments 31

counting days

Ostatnie dwa tygodnie wypełniły nam przygotowania do nadejścia Gai. Rozpoczynam 38 tydzień ciąży, więc czasu zostało niewiele, jednak dzisiaj mogę powiedzieć, że jesteśmy gotowi powitać naszą córeczkę na świecie. counting days

Podstawa odzieżowej wyprawki na pierwsze tygodnie (oprócz body) – pajacyki. Najlepsze są te rozpinane na całej długości albo z napami na ramieniu i w kroku. Na zdjęciach: KappAhl – kolekcja Newbie, Baby Gap – Peter Rabbit
counting days

Bambusowe otulacze aden+anais – moje najlepsze odkrycie w ostatnich miesiącach i oczywisty wybór. Cudowne w dotyku, duże i wielofunkcyjne – maleństwu służą jako przytulne okrycie w łóżeczku i wózku, mamie natomiast zapewniają komfort przy karmieniu. W wyprawce Gai znalazły się także prześcieradła i kocyk tej marki.
counting days

counting days

counting dayscounting days

counting daysPani Pieska – dziewczynki wybrały ją dla młodszej siostry na prezent.

31 Comments

  1. Aleeee pięknieee🙂 cudownie to wszystko wygląda. Lalka Pani P. i u nas😉 Łóżeczko ma cudny kolor, jak i wszystkie dodatki. Pięknie.

  2. Łóżeczko z Quaxa? ale czas zleciał, u mnie jeszcze 13 tygodni… chyba najdłuższe w życiu, choć oczekiwanie na inną płeć odczuwam mniej więcej jakbym czekała na pierwsze dziecko. Nie mam pojęcia co kupować na wyprawkę dla dziewczynki, więc siedzę i przeglądam blogi strony… i co najlepsze, nigdy nie kupowałam ‚wyprawki’ na lato! bo chłopcy są z października. Dobrze że jesteście, choć mały punkt pogladowy jest na sprawę. Trzymam kciuki za Wasze najbliższe tygodnie!

  3. My mamy ten różowy z kolekcji Newbie tylko w rozmiarze 68. Jest uroczy, aż szkoda, że moja mała już z niego wyrosła. Reszta też cudowna, a najwspanialszy jest prezent od starszych siostrzyczek.

  4. Życzę szybkiego i bezproblemowego rozwiązania i dużo zdrówka dla Was:) Wszystko wygląda prześlicznie. Oj, ubranka w kappahl dla maluszków są przepiękne, osobiście uwielbiam. Duża część zawartości szafy mojej 4- miesięcznej Zosieńki to właśnie kappahl.
    Pozdrawiam

  5. Boże jakie piękne to wszystko! Nie powiem, ze chciałabym być jeszcze raz w ciąży, 3 dzieci to dla mnie idealny komplet🙂 i tyle mi już wystarczy😉, ale kompletowanie wyprawki jest niewątpliwie pełne uroku i wzdycham sobie po cichu, ze ten etap już na zawsze za mną, szczególnie, gdy widzę tak cudowne, malutkie rzeczy! Pani pieskowa podbiła moje serce! Urocza!

  6. sylwia says

    dokładnie rok temu robiłam takie same przygotowania na przyjscie drugiej córki, a teraz juz taka duza sie wydaje. Zawsze marzyłam o wiekszej gromadce, ale wiek troszke zaawansowany i problemy z płodnoscią, momo to o trójce marzę, a dzieki Temu co Pani tu pisze i pokazuje marzy mi sie trzecia córka

  7. Oj, Monika, muszę przyznać że wszystko jest takie piękne (łóżeczko! WOW!), że jak się na to patrzy, to aż się zachciewa dzidziusia – jakkolwiek to brzmi… Ja kolejnego nie planuję, ale skoro przez sekundę pojawia się myśl, co by było, gdyby… – to znaczy, że naprawdę zachwyciłam się Twoimi pomysłami😉

    • Tak rzadko się odzywasz, że rzeczywiście coś musiało Cię urzec! Łóżeczko wspaniałe – proste, ale ten kolor…❤! Poza tym to tylko kilka rzeczy, nie mogłam się powstrzymać przed ich pokazaniem – z pozostałymi poczekam na Gaję:)

  8. Nostalgia mnie ogarnela😉

    Tak sie zastanawialam kiedy pojawi sie u Ciebie Pani P ?😉 bo obok tych cudow, nie mozna przejsc obojetnie😉

    Pozdrawiam cieplo

  9. Wspaniała wyprawka !! Wszystko tak pęknie dobrane.
    Stworzyłaś przepiękny blog, dziś zawitałam tu pierwszy raz i z wielką przyjemnośćią zostanę !!

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

  10. w tym całym blogowym świecie najpiękniejsza wyprawka jaką widziałam! najpiękniejsza, przemyślana w moim ukochanym pudrowym różu, tak jak nie lubię i nie potrafię przełknąć tego Irlandzkiego plastikowego (czyt.tandetnego ), który szerokim łukiem omijałam w trakcie kompletowania wyprawki, tak ten z serii newbie kocham absolutnie i mi się dzieciątka zachciało, patrząc na te cuda i nawet sobie pomyślałam że ta moja wyprawka która tak dobrze starałam się dobrać i pod względem estetycznym i pieniężnym była jednym wielkim niewypałem;)

    • Paulina bardzo Ci dziękuję, ale widziałam Twoją wyprawkę i ,,niewypał” to ostatnie określenie jakiego bym użyła! Tym bardziej, że robiłaś to po raz pierwszy.

  11. Już nie mogę się doczekać! Życzę szczęśliwego rozwiązania! Ja nadal czekam na swoje dwie kreseczki. I nie mogę się ich doczekać. Na szczęście mam tego swojego jednego Czorta już, co nie raz za dwoje daje popalić😉 Jeszcze raz powodzenia!

Skomentuj

