EVERYDAY STYLE
Comments 26

Kids On The Moon lookbook 2013

O tym, że jestem fanką Kids On The Moon wie każdy, kto śledzi tego bloga. Od początku największą siłą marki jest równowaga, jaką zachowuje pomiędzy modą a funkcjonalnością. Kolekcje są spójne, konsekwentne i niebanalne, a ubrania świetnie łączą się ze sobą.
Nie inaczej jest z najnowszą, wiosenno-letnią odsłoną. Urzekły mnie piękne, stonowane kolory oraz charakterystyczne detale – kocie uszy przy spodniach czy odwrócona, zawadiacko zapinana na plecach marynarka. Podoba mi się również jak miękkie materiały współpracują z sylwetką, czuć w nich ogromną swobodę. Całość nowoczesna, świeża i bezpretensjonalna.
Moi faworyci to twinkle top, pinkstars shorts, miss moondress i shooting star.

Poniżej najnowszy lookbook Kids On The Moon – zdjęcia autorstwa Krzysztofa Opalińskiego to idealne połączenie lekkości i dziecięcej energii, zobaczcie sami!

KIDS

zdjęcia: Krzysztof Opaliński

26 Comments

  1. sylwia says

    ja też uwielbiam Kids on the moon. jak dla mnie to zdecydowany faworyt wśród znanych mi nowo powstałych polskich marek dla dzieci. Wczoraj własnie listonosz przyniósł miss moondres i mooncat bottoms, przepiekne. teraz czekam na reszte kolekcji:)

  2. Moja milosc, ktora byla ta od pierwszego wejrzenia,trwa nadal!Poza tym ze to wszystko po prostu piekne ,jest naprawde dobrej jakosci! Uzywane,nadal wyglada wlasciwie jak nowe, nie gniecie sie i nie spiera!Bija w tym inne, nawet mega drogie marki na glowe! Poza tym jak widze Lily w ich ubraniach, to az sama czuje te miekkosc!Mam nadzieje ze kiedys wyzebram taka luzna bluzke dla siebie u Magdy:)
    A twoi faworyci sa tez moimi i o ile pamietam wiekszosc z nich wlasnie zamowilam dodatkowo dla malej.No ale tak szczerze mowiac,to najchetniej widzialabym cala kolekcje w szafie.
    Aha,duzym plusem jest to,ze nawet jak widze je ktorys tam raz to nadal jestem pod wrazeniem (Na ogol ubrania szybko mi sie nudza)

    • Cudowna! Moje dziewczyny już biegają w sukienkach, dobrze, że same wybierają sobie ubrania, bo mi byłoby ciężko zdecydować – wszystko boskie! A zdjęcia robił Krzysztof Opaliński.

  3. My też fankami Kids On The Moon jesteśmy!:) Cudne, rewelacyjne, przepiękne – fasony, barwy, materiały. Część już dostępnych rzeczy z kolekcji SS 2013 i u nas. Zachwycam się każdą rzeczą, każdym kolorem, każdym detalem, krojem i tym jak w każdej z tych rzeczy Hania cudnie wygląda🙂 a u Hani też sukienki są na pierwszym miejscu, a piszę sukienki, bo…no niestety trudno było się oprzeć…mamy dwie;-) i czarną z beżową kokardką i tę w paseczki ze zdjęcia.Szkoda tylko, że ostatni rozmiar to 6, ten który aktualnie Hania nosi…Mam tylko ogromną nadzieję, że zanim wyrośnie, Dziewczyny z KOTM stworzą większe/dalsze rozmiary, bo żal będzie się z nimi rozstać.

  4. O, widzę, że już pojawiło się nazwisko pod zdjęciami, dzięki za info – świetny artysta, weszłam właśnie na jego stronę. Ta sesja dla KOTM naprawdę powaliła mnie na kolana! Naturalna, ciepła, z wyczuciem.

  5. tak! o tej sukience pisałam. chciałabym ją zobaczyć na innych zdjęciach jeszcze, bo do tej pory kilka razy ją widziałam solo i zachwycałam się, a tutaj już nie. jeśli ją macie, to pokażcie się, Dziewczyny!🙂

  6. Od kilku dni myslalam, aby zajrzec na ich strone i Dzieki Tobie juz wszystko wiadomo;)
    A jak Wy zamawiacie ubrania? Dla mnie utrudnieniem jest fakt, ze nie mozna tego zrobic bezposrednio z ich strony z wyszczegolnieniem rozmiarow, kolorow ;(
    Ciuchy faktycznie, sa tak uniwersalne, ze ja takze prosilam o cos dla siebie i chyba oprocz tutu, nic nie ma.
    Sukienka w paski zrobila na mnie najwieksze wrazenie!

    • My jeździmy bezpośrednio do sklepu MouseHouse, tam dostępna jest cała kolekcja. Ale dziewczyny wysyłają lookbook razem z rozmiarami i cenami (tak mi się wydaje) na e-mail – wystarczy, że do nich napiszesz. Dla kobiet natomiast będą niedługo dostępne sukienki i to jest rzecz, na którą czekam najbardziej!:)

      • Oj, ja też w oczekiwaniu na te kiecki dla nas!🙂 A zamawiam od dawna mailowo, dziewczyny z KOTM piszą co jest dostępne, w jakich rozmiarach, kolorach, przysyłają zdjęcia, doradzają, powiadamiają o dostępności danej rzeczy jak już się pojawi, odkładają.itp..itd.:) Dla mnie SUPER!🙂

  7. Ale wiadomosc! To ja tez czekam😉

    Jak do tej pory, nie zaproponowano mi lookbooka, ale napisze do nich i poprosze, dzieki Monika

    • sylwia says

      mozna dostac lookbook od nich, albo od sklepu mousehouse. Ceny te same, a sklep miewa akcje z bezpłatna wysyłką. Panie z kotm zawsze super doradzą kolor itp. Ja ich zalewałam mailami niemogąc zdecydowac się na kolor tutu, maja cierpliwośc:)

      • Juz otrzymalam lookbook😉 Teraz moge przegladac w nieskonczonosc😉
        Przy okazji dowiedzialam sie, ze rzeczy dla mam nawiązują stylem do dziecięcych, ale raczej nie są ich większymi odpowiednikami. Powinny się pojawić po długim weekendzie majowym.

  8. Piękne!! Nie wiedziałam że Kids tyle nowości wprowadza..My na razie mamy spodenki dresowe chłopięce na guziki i dziewczęce z kokardką, bluzeczkę z chmurką i 2 tutu..a tu tyle kolejnych wspaniałych rzeczy. Cudne sukienki, spodenki 3/4 . Bajkowa kolekcja i Wasze zdjecia!

  9. milupka says

    Ale fajnie było was wczoraj spotkać w komplecie! Co za super niespodzianka :))) Mam nadzieję, że spotkamy się tam jeszcze nie raz! <3<3<3

Skomentuj

