29 Comments

  1. mnie ten kask też bardzo się podoba, chciałam go kupić Zuzi ale jej tata przyniósł ze swojego sklepu kask z firmy K2 niby też dobry lecz nie robią takiej fajnej grafiki:(

  2. A z kasku Moniko jesteście zadowoleni? Bo ja ostatecznie zamówiłam go na ebayu.uk i przyszedł, ale szczerze, jakoś niespecjalnie mi się podoba. Fakt, że jest za duży, bo nie trafiłam z Hani rozmiarem, ale mocno błyszczący i jakiś mało zgrabny…hm, może dlatego że za duży, nie wiem. Odłożyłam go więc do szafy na zaś, a na teraz wzięłam Jej kask orzeszek ABUS. No i ten to jest piękny:) matowy, fajny w dotyku;), zgrabny, pięknie leży. Fakt, kolorystyka „słabsza”, bo jednolita.

    • Jeśli rozmiar nie pasuje, to na pewno ma wpływ na wygląd, nawet dobrze dopasowane sprawiają wrażenie masywnych. Nie powiedziałabym też, że jest mocno błyszczący, raczej… standardowo:) Tym bardziej, że wzór jest dość nowoczesny, błysk raził mnie przy retro goglach, tam rzeczywiście pasowałby mat. Ja jestem z niego bardzo zadowolona:)

      • Dziękuję za odpowiedź, no to muszę „dojrzeć” do niego😉 może faktycznie przestanę „marudzić” jak już będzie dobry rozmiarowo na Hanię. Musi jednak zostać, bo to Hani wybór był i Jej się podoba.

  3. Mam jakieś zboczenie na punkcie dziecięcych stópek, dlatego znowu ze zdjęć wygrywa parka gołych stóp dziewczynek🙂
    A ja mam pytanie odnośnie hulajnogi micro, jesteśmy w trakcie wyboru, ale nie umiemy zdecydować czy mini czy większą? Moja córka ma 3 lata i boję się, że nie trafię z wielkością…
    Buziaki dla dziewczynek!

    • Spokojnie wybieraj Mini:)
      Też miałam ten problem – Pola niecały miesiąc temu skończyła 3 lata i też pytałam Monikę- jaką czy jeszcze MIni?
      A teraz widzę, że jest idealna i większa bylaby za duża. Ta jest wystarczająco szybka a działa trochę inaczej niż rowerek biegowy, na którym wczesniej ujeżdżała.

    • Agata, dziewczyny już Ci podpowiedziały, ja dodam, że nie ma sensu niczego przyspieszać – Mini Micro jest przeznaczona dla dzieci od 2 do 5 lat i tego bym się trzymała. W końcu chodzi o to, żeby dziecko nauczyło się jeździć i przede wszystkim czerpało z tej jazdy przyjemność. Maxi byłaby zdecydowanie za ciężka i za duża. Odsyłam Cię do sklepu, w którym od początku kupujemy wszystkie sprzęty, zasięgamy rad, opinii i nigdy się nie zawiedliśmy: http://www.aktywnysmyk.pl/31-hulajnogi-micro. ps. widzę, że mają nowe, cudowne pastelowe kolory, mniam!

      • Dorota says

        tym bardziej, że ta micro wcale nie jest taka mini🙂. Dziecko musi czuć się bezpieczne i panować nad hulajnogą wtedy czerpie z zabawy prawdziwą radość. Ta Mini Micro spokojnie posłuży dłuższy czas.

        bardzo ładnie uchwycone chwile

  4. Moniko,
    zdjęcia cudne.
    I zawsze mnie zachwycała ta chusta Pepe na Dziewczynkach ( pamiętam jakies pierwsze posty na Kaszce i Zojkę w niej).
    Jakiez bylo moje zdumienie kiedy znalazłam ją ( dwustronną!) w sklepie niedawno.
    Teraz nosimy ją na zmianę:)
    Ciepło się trzymaj, spokojnie finiszuj:)

Skomentuj

