83 Comments

  1. O matko:) (doslownie he he) .No jak to? Kiedy sie urodzila? Bylam przekonana ze termin na maj.
    Serdeczne gratulacje i wszystkiego dobrego dla malutkiej i dla was:)

  2. Gratulacje!!!!! Od kilku dni czułam, że Gaja będzie z Wami lada chwila!🙂🙂🙂 Zdrówka dla kruszynki!!!! I dużo siły dla Ciebie życzę!

  3. O Matko! Już? Jak ty to robisz, tu wpis, tu Maleństwo:) ( PIĘKNA)
    GRATULACJE!!
    Zdrowia dla was i sił🙂

  4. No popatrz, a jeszcze wczoraj pisałaś, że Gaja ma własny plan😉 poszła w ślad za starszymi siostrami🙂 Ściskam serdecznie i gratulacje!!! Niech rośnie Wam zdrowo!!!:)

  5. O kurcze, poryczałam się! Zazdroszczę Wam, cieszę się i w ogóle cudowna wiadomość że to już🙂 Odpoczywajcie i ehhhh, normalnie fantastycznie Wam🙂

  6. Pani Moniko, gratuluje Córeczki. Gaju, gratuluje wspaniałej Mamy:) Siostrzyczkom i Tacie również! Odpoczywajcie.

  7. milupka says

    Tak jak przewidziałaś – lądowanie przed czasem! Fajnie, że Gaja już jest. Gratulacje dla całej waszej piątki! i… erm… ruda czy nie?! <3<3<3

  8. Justyna says

    GRATULACJE!!!! kolejna śliczna kobieta ! duuuzo zdróweczka zyczę!!!! niech będzie szczesliwa w zyciu!
    pozdrawiam!:)

  9. anionka says

    od pierwszej chwili szlachetnie stylowa🙂
    ogromne gratulacje i życzenia pięknego wzrastania!

  10. Maga D says

    Ja też gratuluję z całego serca! Witaj na świecie Gaja! Aż nabrałam ochoty na drugie dziecko;)

  11. Witaj po tej stronie świata piękna Dziewczynko! Gratulacje dla dzielnych Rodziców (Mamusi w szczególności ;))!!! Bądź szczęśliwa!

  12. Adriana says

    Ogromne gratulacje! Pozdrawiam ciepło – mama Gajki🙂 nasza Gaja przesyła uściski imienniczce😉

  13. ANIA says

    SZCZERZE GRATULUJE CÓRECZEK:)SA PRZEŚLICZNE!!!! SAMA MAM W DOMU 5 LATKE, KTÓRA JEST DLA MNIE WSZYSTKIM:)MAM PYTANKO DO CIEBIE- GDZIE MOZNA KUPIC TAKIE PRZYTULANKI „SZMACIANKI” SA UROCZE…POZDRAWIAM

Skomentuj

