EVERYDAY STYLE
Comments 25

emile et ida – bow & moustache

Francuską marką Emile et Ida zachwyciłam się po obejrzeniu jesiennej kolekcji, a propozycje na kolejny sezon tylko mnie w tym zachwycie umocniły. Inspirowana stylem vintage doskonale łączy w sobie ducha romantyzmu i artystycznej cyganerii, niepozbawiona przy tym francuskiego szyku i dyskretnej nonszalancji – choć paradoksalnie przywodzi również na myśl klimat z filmów Almodovara.
Podoba mi się prostota i miękkość ubranek, oryginalne nadruki i detale. Poza tym jeszcze nigdy tak bardzo nie urzekły mnie kolekcje dla chłopców, w przypadku tej marki nawet trochę bardziej niż dziewczęce.

Poniżej małe zestawienie dwóch wiodących motywów:

emile et idaWyjątkowe zdjęcia całej kolekcji możecie obejrzeć na stronie Emile et Ida
W Polsce niektóre z ubranek dostępne są tu, tu i tu.

25 Comments

  1. Uwielbiam te marke, co sezon maja swietne kolecje no i jakosciowo wypadaja naprawde dobrze, Mati przetestowala na wszystkie mozliwe sposoby:)

    • Paulina - lenaikuba.pl says

      Właśnie miałam pytać o jakość… Bo rzeczywiście proste ciuszki, a wąsy to nie jedyny dostępny motyw. Kokardki są na przykład bardzo sympatyczne😉 nie brakuje też ciuszków gładkich, bez wzorów, a kuszą fajne fasony spódniczek i spodni🙂
      Almodovara wprawdzie nie widzę, ale i tak podoba mi się bardzo! Tylko czy jakość (nie tylko design) warta tych cen?
      Pozdrawiam ciepło!

  2. Ewap says

    Marka sama w sobie bardzo ok,ale szczerze to „przejadly” mi sie juz te wasy.Moze dlatego,ze w ubieglym sezonie zaczely byc powielane przez mnostwo mniej lub bardziej znanych marek.Poza tym koszulki w formie sa tak proste,ze wystarczy kupic szara i samemu je wyrysowac ,co tez zrobila znajoma z pracy;)

    • Dla mnie to wciąż jeden z ciekawszych motywów dla chłopców, a w tych kolekcjach wszystko super ze sobą współgra i tworzy fajny klimat. A z t-shirtem świetny pomysł, pamiętam, że i Ty coś takiego robiłaś? To były statki?

  3. Oooo, widzę moją ulubioną opaskę w łączkę!;) jest do kupienia na którejś z wymienionych przez Ciebie pl stron? bardzo chciałam ją kupić, ale jak dotąd jest dostępna tylko w jednym francuskim sklepie internetowym..

      • Aaa, to ta fotka jest z netu, nie ze strony producenta ani wymienionych sklepów? Bo szukam właśnie na émile et ida, ale też nie widzę.

        • Luiza, pokazuję jedynie motywy wąsów i kokardy, nie wszystkie rzeczy dostępne są w Polsce. A gdyby były, to opaskę chętniej sfotografowałabym na głowie córki, zamiast umieszczać ją w kolażu:)

        • lilu says

          🙂 chodziło mi bardziej o to, skąd pochodzi ta opaska, bo też na nią poluję (pewnie pamiętasz, umieściłam ją nawet w moim ostatnim kolażu: http://www.petitbackstage.com/pe-2013-coups-de-coeur-2/) Po prostu myślałam, że może u Ciebie jest podlinkowana do jakiegoś polskiego sklepu albo gdzieś, gdzie jeszcze nie szukałam:)

        • Przyznam, że nie zwróciłam uwagi, skupiłam się na ciekawych duetach od numeru 7:) ale jeśli nigdzie na nią nie trafiłaś, a moda francuska to Twój konik, to ja tym bardziej nie miałam szans;) daj znać jeśli się uda!

      • Tamara says

        Wystarczy 15 cm materiału w kwiatki choćby ze sklepu na ul. Madalińdkiego i 10 minut na zszycie i jest opaska.

      • HelloKarabo says

        Teraz w modzie damskiej modne sa kotwice, wiec moze sie zachacza o mode dziecieca wkrotce?🙂

  4. ja też już mam dość tych wąsów ale opaska urocza i w sumie można ją zrobić samodzielnie:)

  5. milupka says

    Coś jest na rzeczy z tymi wąsami, obstawiam, że za chwilę zaczną się również przejadać nam lisy, pandy i flamingi;)

    • Pewnie tak, przy wyrazistych motywach jeat to raczej nieuniknione. Na razie w mojej czołówce są sowy – czy było coś, na czym się nie pojawiły?!!!

      • ewap says

        Na pewno pojawily sie na kocykach:) No ale zeby sowom nie ujmowac, to sa sowy i sowy:)

  6. Iwona, mama Zosi says

    A mnie się nie przejadły. Właśnie kupiłam poduszkę z wąsami.😉
    Szarą bluzę chętnie sama bym założyła. ❤

  7. A ja dołączam do grona osób, którym wąsy się przejadły. Ale ubranka świetne! Zawsze wypatrzysz coś fajnego🙂

  8. Haha i mi opaska wpadła w oko, przeszukałam sklepy www i dopiero teraz przeczytałam w komentarzach, że kilka mam szuka tego niedostępnego cuda😉

Skomentuj

