EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 91

headband

Dziewczyny jak większość dzieci cenią sobie naturalność. Biegają boso kiedy mogą, krępujące ruchy ubrania wyczuwają na odległość, a przy wysokich temperaturach uznają je za zbędny dodatek.
Pielęgnację włosów też ograniczamy do rozczesywania po umyciu – Zoja uwielbia kiedy są rozpuszczone i swobodnie się układają. Namówienie Jej na ich związanie jest w ostatnim czasie niemal niemożliwe, a na spinki patrzy tak samo niechętnie, jak chętnie je kolekcjonuje.
Wyjątek robi dla opasek – to prosty, praktyczny i bardzo dziewczęcy dodatek, którym z radością ozdabia swoje włosy.

headband Zoja:
opaska – Okaidi
sukienka – DKNY

Gaja:
body – Obaibi
spodenki – Newbie/KappAhl

91 Comments

  1. Oooooo jakie to slodkie :))))
    Piekna opaska. Problem u nas podobny – wlosy najlepiej rozpuszczone lub z opaska. Tylko ze u mojej corki wcale to tak wdziecznie nie wyglada jak u twojej!😀

  2. Serdecznie witam i pozdrawiam. Od jakiegoś czasu chętnie i często zaglądam na Pani bloga. Córeczki są słodkie i na Pani zdjęciach absolutnie piękne. Życzę wszystkiego dobrego. Wychowanie 3 dzieci to nie przelewki🙂 Sama jestem mama 3 dzieci (starszych niż Pani córki) więc wiem. Zachęcam Panią do śledzenia mojego bloga. O życiu, dzieciach, wspomnieniach o tym co już za mną. O modzie – troszeczkę, bo już dzieci nie dają się tak łatwo stylizować. Mój adres: beawareofthekids.wordpress.com p.s moja najmłodsza córka też ma tę opaskę🙂 pozdrawiam magda

      • Bardzo dziękuję. Moja najstarsza córka będzie szczególnie zadowolona, gdyż nieustannie porównuje mojego bloga (zwłaszcza zdjęcia, ubrania i urodę córek) do Pani, i ja zawsze przegrywam🙂 pozdrawiam magda

  3. Piękności !!!!A jaka miłość siostrzana…. :)Moja już nieco starsza córka też na pierwszym miejscu stawia wygodę , nie włoży niczego co ją uwiera. Np. takie rajstopy to istny koszmar (kupuję 3 dla dorosłych a i tak są za ciasne ) Zawsze czekamy na lato , bo kończy się wtedy koszmar i można ganiać na bosaka ,z gołymi nogami🙂

      • kurcze, a jak bylam to kompletnie nic mi w oko nie wpadlo.. ale nadrobie tym razem. Opaska sliczna, Zojki znowu nie poznaje, a zdjecia z Gajeczka cudowne:)

  4. Śliczna ta opaska. Szkoda, że nie mam na razie dla kogo kupić takiej.
    Piękne zdjęcia siostrzyczek.

  5. Al says

    Ooo mamy te sama sukienke (tk maxx?)🙂
    Zazdroszcze nawet tych opasek, moja corka nie da sie do swej czupryny dotknac doslownie. W akcie desperacji scielismy jej grzywke, zeby wlosy nie draznily oczu, spinki sobie wyrywa niestety… Osobiscie uwielbiam u dziewczynek takie kitki na czubku glowy, ehh moze kiedys sie przekona… Albo cala nadzieja w mlodszej corce;)

    • Tak, tkmaxx:) Przeleżała w szafie kilka miesięcy – wczoraj wreszcie doczekała się premiery i od razu przeszła chrzest bojowy na placu zabaw, jest rewelacyjna! A zaletą posiadania dwóch albo więcej córek jest właśnie to, że jak nie jedna to druga może coś polubi – życzę powodzenia z młodszą!:)

      • AniaD says

        Miałam w ręku tę sukienkę, ale niestety u nas największy jej rozmiar był na 6lat, ale jakiś mały bo na 6-latkę za mały, a szkoda, bo sukienka bardzo mi się podobała. Opaska śliczna, szkoda że u nas nie ma Okaidi. A Zoja jak zawsze zachwyca:) pozdrawiam Was serdecznie.

    • wstyd mi🙂 nie wiedziałam, że Wy takie sławne! zaglądam od niedawna, zwróciłam tylko uwagę na to że akurat mi nie odpowiadasz, ale ok a Ty po prostu dużo fanów masz 😀 miło było Was dziewczyny zobaczyć w TV🙂 pozdrawiam serdecznie

      • Nie o dużo fanów chodzi, a o dużo dzieci, które absorbują mnie przez większość dnia:) Dlatego na komentarze odpowiadam wybiórczo z telefonu w bardzo ograniczonym międzyczasie.

  6. mamy to samo z włoskami… ach… tyle pięknych spineczek leży w szkatułce i… czeka🙂 może kiedyś. a zdjęcia Sióstr przecudowne!

  7. sylwia says

    widziałam Zoje w tej sukience na instagramie i tak czekałam kiedy pani napisze skąd ona? Cudna jest!!! Ech a wczoraj mijałam TK MaXX i nie weszłam, szkoda. Czy ja dobrze zrozumiałam, że będzie Was jutro mozna zobaczyć w TV???

  8. gosik says

    No to ja mam to szczęście,że póki co Madzia daje sobie robić kitka,warkoczyki,dobierane choć przy tych ostatnich się już wierci🙂
    Ach jak mnie rozczuliły te zdjęcia Zojki trzymające Gaje❤ piękny przepełniony miłościa widok🙂

  9. ostatnie 2 zdjęcia mnie rozczuliły echh… moja panienka lubi chodzić w kucykach a nawet koszyczek z warkocza da sobie na głowie zrobić, ale do tego to nam babcia jest potrzebna bo ja nie umiem😦 pozdr i zapraszam do nas

  10. Marta M says

    ehh cudne dziewczynki… i ta miłość i delikatność, widać zupełnie inną energię już na zdjęciach🙂 jako mama chłopca i ciocia 3 chłopców mam się tu czym i kim zachwycać…. każda stylizacja, każde zdjęcie… no właśnie czekam na wasz wspólny portret – 4 dziewczyny, moc siły i kobiecości i piękna :))))

  11. ewap says

    A mnie sie wydawalo, ze jak dziecko nie toleruje ozdob na glowie, to tym bardziej sciagnie opaske:) Mam takie wrazenie, ze ja „czuc” jeszcze bardziej.
    Tez slyszalam, ze bedziecie jutro w tv z m.in. szafeczka.Przyznam ze bylam zaskoczona, ale jestem bardzo ciekawa!Mam nadzieje, ze bedzie jakis link!Idziesz z Bianka i Zoja?A moze z cala trojka??:)

  12. U nas na odwrót🙂
    Spinki jak najbardziej, opaski już nie bardzo.
    Wasza jest śliczna i bardzo dziewczęca!

  13. Joanna Banaszak says

    Właśnie oglądam was w ddtvn, śliczne jesteście, pozdrawiam z Gdyni Asia

  14. AniaD says

    Fajnie widzieć WAS prawie na żywo;) prawie bo w TV:) SUPER, gratuluję!🙂

  15. Gratuluję udanego występu w TVN🙂. Śliczne córki, piękny blog, a Pani wręcz promienieje🙂. Poleciłam blog mojej siostrze, która również ma trójkę dzieci, a nuż się zainspiruje :-)).

    Pozdrawiam serdecznie.

  16. Joanna says

    Witam! od pewnego czasu śledzę Pani blog, trafiłam na niego zupełnie przypadkowo… tym większą frajdę miałam, jak zobaczyłam Was w DDTVN🙂 Gratuluje cudnych córeczek i dziękuję za inspiracje🙂

  17. KasiAma says

    Jestem Wami zafascynowana! Podglądam Waszego bloga tak po cichu, ale dziś można powiedzieć że poznałam Was lepiej w ddtvn i muszę napisać: Wasz styl życia urzeka a Wy jesteście niezwykłe! pozdrowienia z Krakowa.

  18. gosik says

    Ach muszę napisać,że piękną jesteś osóbką!!!przepięknie się prezentowałaś w tv i w końcu troszkę zaspokoiłam swoją ciekawość o was😉
    Ps a jaka Ty masz idealną figure po dopiero co porodzie!Narobiłaś mi smaka i prosze o pokazywanie się na blogu🙂 Pozdraiwam

  19. ann says

    Widziałam Was w tvn ,byłam zaskoczona ,bo wiedziałam ,że ma być vivi&oli ,ale to była miła niespodzianka:)Naprawdę jesteś śliczna i super wyglądasz po porodzie ,dziewczynki są tak samo urocze jak na zdjęciach i podobała mi się Twoja naturalność Super🙂

    • Dziękujemy. Tak, to był zdecydowanie udany debiut dziewczynek w TV. Bianka czuła się tak swobodnie, że od razu po wejściu do studia zdjęła trampki i biegała na bosaka.

  20. takich komentarzy jak mój posypią się tu pewnie setki! ale i tak to napiszę – bardzo miło było na Was popatrzeć! dokładnie tak sobie Ciebie wyobrażałam, a dziewczynki „na żywo” są równie urocze jak na zdjęciach, a może nawet bardziej!

  21. kasia says

    oglądałam Was dziewczyny jesteście piękne wszystkie 4:)byłyście naj:)

  22. Gratuluję dzisiejszego występu!!!🙂 Wiedziałam, że Nikola z Szafeczki ma być w DDTVN, więc włączyłam ten odcinek, a tam… Wy!😀 Jaka niespodzianka!🙂 Strasznie fajnie było Was zobaczyć🙂 Pozdrawiam ciepło!

  23. U nas póki co jeszcze maja spineczki akceptuje choć coraz częściej próbuje je ściągać;)
    Zdjęcia jak zwykle cudowne!
    Gratuluję występu, wypadłyście bosko!:)) Pozdrawiam ciepło.

  24. milupka says

    Ale niespodzianka! Dobrze, że w necie można obejrzeć bo nie mam tv hehe. Monika, kamera cię lubi, świetnie poszło!

  25. Paulina J says

    Akurat sie rozchorowałam, siedzę z moim bąbelkiem w domu, a tu co? Bohaterki mojego ulubionego bloga w tv;) Jesteście przefajneeeeeeeeeeee!!!!!!!

  26. Śliczne zdjęcia i ta opaska…..cudna.
    Widziałam Was dzisiaj w porannym programie, wypadłyście doskonale.
    Cieszę się, że blogerki dziecięce zaczynają być doceniane.

  27. zorzeta says

    Ale miło było Cię zobaczyć w tv, i to z całą Twoją trójką:) Wyglądasz ślicznie i w programie wypadłaś świetnie. Co do powyższych zdjęć, to bardzo rozczuliły mnie zdjęcia Zoi z młodszą siostrą.

  28. Monika says

    Kaszke odwiedzam od bardzo dawna, zaglądam prawie codziennie i napawam się pięknymi dodatkami. Było naprawdę fajnie zobaczyć panią i dziewczynki w tv i musze to powiedzieć! Jest pani bardzo medialna🙂 Ma pani w sobie niebywałą naturalność i swobode wypowiedzi (niesamowite że wygląda pani tak świetnie dwa tygodnie po porodzie!) Pozdrawiam!

  29. widziałam was dziś w TVN- twój blog jest najlepszy- i fajnie było Cię zobaczyć na żywo, bardzo ładna jesteś- Zoja bardzo podobna do ciebie- pozdrawiam:)

    • Podobieństwem dzieci do nas podzieliliśmy się po równo. Teraz pytanie, do kogo będzie podobna Gaja i zapewni ,,przewagę” jednemu z rodziców:) na razie wygląda jak Zojeczka kiedy była mała.

  30. Dorota says

    mam nadzieję, że odszukasz mój komentarz wśród tych licznych i zasłużonych komplementów.
    Z wielką radością i nieopisaną dumą patrzyłam na Was wczoraj. Wśród autorów blogów od dawna jesteś moją faworytką, wczorajszy wywiad tylko mnie w tym przekonaniu utwierdził.
    Przepięknie, inteligetnie, spokojnie, z delikatnym uśmiechem, naturalnie jakby bez kamer i ten kontrast z pozostałymi gośćmi taki dla mnie zauważalny- gratuluję MONIKO!

  31. Nie wiem skąd, ale ja Panią (Ciebie😉 ) znam. Może chodziłyśmy do liceum (B. Prusa na Saskiej Kępie?) Mam jakoś w pamięci dziewczynę z rudawymi, gęstymi włosami spiętymi w kucyk🙂 Bardzo lubię kaszkę i odwiedzam codziennie🙂 Samych radości dla dziewczynek! Pozdrawiam.

  32. Marynia says

    Świetne wystąpienie w TV:) Prezentowałyście się genialnie!:)
    Ja natomiast powiem, że zupełnie inaczej sobie Ciebie wyobrażałam:)

    uściski dla Was!

  33. pati says

    Witaj od dawna ogladam Twój blog-podziwiam,gratuluję i zazdroszczę.Też noszę się z zamiarem pisania bloga ale nie wiem jak sie za to zabrać.
    Mam 4 dzieci-3 chłopaków i jedną gwiazdę -zazdroszczę ci 3 córek.Występ w ddtvn super-najlepiej wyszłaś i fajnie było zobaczyć dziewczyny ,których blogi ogladam. Gaja jest cudna.Pozdrawiam ,życzę bezproblemowego,bezstresowego kazdego dnia.
    Jeszcze jedno-jakim obiektywem robisz zdjęcia?

  34. Moniko, po raz drugi bądź trzeci ( w każdym razie niezbyt często) postanowiłam skomentować. Wasz blog lubię i regularnie odwiedzam, podoba mi się Moniko Twój styl a na modelkach, takich jak Zoja, Bianka i mam nadzieję, coraz częściej malutka Gaja prezentuje się on cudnie. Naturalnie ciekawa byłam kto stoi za tymi fajnymi stylizacjami🙂 Miło mi było gdy dzisiaj „wpadł mi w ręce” link z nagrania w DDTVN🙂 Prezentowałyście się super i miło było Cię zobaczyć i Dziewczynki. Życzę Wam powodzenia, trzymam kciuki, zarówno za życie blogowe jak i to „w nowej rzeczywistości” z trójką pięknych dziewczyn u boku, piękne momenty pewnie teraz przeżywacie jako rodzina. Dodam też, że osobiście z przyjemnoscią obejrzałabym również stylizacje dla starszych kobitek (mam na myśli nas Mam) w Twoim Moniko wykonaniu.
    Pozdrawiam i całusy,
    Asia, mama Zosi i świeża-po-raz-drugi-Mama (no może nie tak świeżo bo to już prawie 10 miesięcy minęło) Ignasia

  35. anN says

    Witam, czytam Twojego bloga już od dawna:) trafiłam na niego jakoś przypadkowo nawet nie pamiętam jak:) zakochałam się w nim od pierwszych przeczytanych słów i zdjęć:) Wasz Świat, Wasz blog jest taki MAGICZNY tylko to słowo pasuje mi do opisu:) jak przeczytałam, że, macie być tv to się zmartwiłam, że Was nie zobaczę bo rano po prostu pracuję jak większość społeczeństwa:) ale dzięki internetowi zobaczyłam link z Waszym występem i jestem Wami jeszcze bardziej zauroczona niż wcześniej:) zarażacie ludzi sobą. Dziewczynki wspaniałe:) Ty kobieta z klasą, tylko pozazdrościć:) może przemyślałabyś poprowadzenie bloga dla kobiet, dla mam bardzo chętnie się Tobą zainspiruję:) i myślę, że nie tylko ja tylko ogrom kobiet byłoby Twoimi fankami. Jesteś tak naturalna, tak piękna, tworzycie wspaniałą rodzinę tylko pogratulować. Czekam codziennie na kolejne posty:) GRATULUJĘ jeszcze raz,pozdrawiam serdecznie

  36. Justyna says

    Witam,
    od kilku miesiecy zagladam z wieksza lub mniejsza regularnoscia na Pani bloga, podziwiajac kunszt przede wszystkim zdjec- a na nich z kolei zachwyca mnie ta niesamowita niewinnosc, delikatnosc dzieci- nawet trudno jest mi opisac to cos slowami.
    Przygladam sie rowniez stylizacjom dziewczynek, jako, ze sama jestem mama dwojki- prawie 4-letniej Bianeczki i 4-miesiecznego Dominika – ich ubior, zabawki sa to tematy szczegolnie mi bliskie:) A po czesci jest tez pewnie latwiejsze bo od 10 lat mieszkamy w USA, ktore to jest po prostu kopalnia przepieknych ciuszkow dla dzieci.
    A dzisiaj zupelnie przypadkowo „poznalam ” autorke poprzez program „Dzien dobry TVN” i pierwsze co po prostu musze skomentowac- jak to sie robi, zeby wygladac tak pieknie doslownie chwile po porodzie? Niesamowite!
    Pozdrawiam serdecznie,
    J.

Skomentuj

