63 Comments

      • AlicjaN says

        Eeeeh no wlasnie tak sobie pomyslalam, sledzenie Was na Instagramie ma swoje minusy;) Bo tam super, ale tu juz nie ma zaskoczenia, a tak to lubilam;) ale zgadzam sie, nawet drugi raz tez jest fajnie, to takie prawdziwe urywki z codziennosci…

      • Wszystko to samo-gorka i jezioro. Ciesza oko, ale ile mozna🙂 ale styl zycia i pogoda bardzo przypadly mi do gustu🙂
        A co do instagramu to sie nie zgodze, znasz moje zdanie na ten temat :))))

  1. Widać że dziewczyny mają fajną zabawę:) A kino cudne. Tylko za co te biedne pluszaki przywiązali na ścianie:)

    • hheh zapewniam, że żadnemu pluszakowi nie stała się krzywda. Swoją drogą, niedługo przybliżę je na blogu, fantastyczny polski hand made.

  2. Prawdziwie i uroczo. Strasznie to u Was lubię. I jest coś na co z ogromną ciekawością zerkam, choć mojej Córci jeszcze daleko do użytkowania… nosweet! Cudne żuczki – i żółty, słoneczny kolor. A jak z jakością? Czekam na posta w roli głównej z nimi.

  3. AniaD says

    Na instagram nie wchodzę, tu zawsze zaglądam:) pięknie jak zawsze. Odnośnie balerinek Efvva, już w głowie sobie dziś rano ułożyłam outfit: beżowe love, tutu wild i tank szary od nosweet….i tak oglądam Twoje zdjęcia po raz kolejny, i dopiero zaskoczyłam, że Ty już taki zestaw stworzyłaś:)

  4. Jakie cudne tutu. I ten sweterek z uszkami!!!! Bylyscie wspaniale w DDTVN. Milo bylo Cie zobaczyc!😀

  5. sylwia says

    super ogladac dziewczynki, nawet jesli sledze na instagramie. Juz kiedys miałam pytac, co to za buty ma Zoja do sukienki Stelli. I własnie nosweet, bardzo jestem ciekawa opinii? dostałam oferte i kilka rzeczy mnie kusi. Czy te leginsy w żuczki moga być fajne dla dziewczynki?

    • Buciki włoskiej marki mi mi sol – czekały na Zoję w tkmaxx;) Cieszyłam się jak dziecko kiedy zobaczyłam je na półce! A żuczki dla dziewczynki jak najbardziej! U nas podział jest taki – Bianka w żuczkach, Zoja w chmurkach:)

      • sylwia says

        o bardzo bym chciała zobaczyc te chmurki. Tak sie zastanawiałam nad sukienką, tylko na tych zdjęciach z lookbook kiepsko widać. a i kupiłam pod Pani wpływem sukienke flamingi z mini rodini, moja córka nie chce w innej chodzic do przedszkola:).

  6. ewap says

    Wydawalo mi sie , ze nie przepadam za takim printem jaki ma tutu wild, ale urok tutu kotm jest tak duzy, ze porzucam dla nich swoje zasady …Nie moglam sie oprzec i spodnica juz w drodze.Poza tym zaluje, ze jest to na tyle limitowana wersja, ze nie bede mogla jej zaprezentowac wiekszej publiczosci;)
    Zwrocilam oczywiscie uwage na nosweet. Jeszcze do konca nie wiem na co sie zdecyduje, ale zdecyduje na pewno:)

    • ja też nigdy nie przepadałam za tak oczywistymi printami zwierzęcymi…ale ta spódniczka burzy cały mój światopogląd:) Monika, jaki rozmiar ma Zoja na sobie?

      • AniaD says

        U mnie to samo było z tymi zwierzęcymi nadrukami. Jak jeszcze zdołałam się przyzwyczaić do nadruków Mini Rodini, ale tylko zebra i żyrafa, tak leopardy, lamparty – nein!:) No, ale tę spódniczkę mamy już od kilku tygodni…i muszę przyznać że jest CUDOWNA! Najlepsze, że cętki w środku są fioletowe;) Hania ma na rozmiar 6.

        • sylwia says

          haha a myslałam, że tylko ja miałam taki problem z cętkami. Nigdy ich nie lubiłam, kojarzą mi się z tandetą, białymi kozakami i złotem, ale dla tych z KOTM pierwszy raz złamałam zasady. tez w drodze

        • a ile wzrostu ma dokładnie córa…? tak sobie mysle, ze moze ten moj Wielkolud jeszcze w niej pare razy posmiga, zanim „odda” Młodszej:)

        • AniaD says

          112cm – moja wielkoludem nie jest;) spódniczka jest na Niej dłuższa jak na Zoi, bardziej do kolana sięga. Ale wydaje mi się, że krótsza lepiej wygląda. Rozmiar 8 powinien być raczej dobry na starszą M.;)

  7. Bianka to zdecydowanie moja ulubienica!
    p.s. wyszłyście w DDTVN rewelacyjnie! Miło było Cię poznać i zobaczyć😉 Zawsze się zastanawiałam jak wyglądasz😉 Piękna z Ciebie kobieta!

  8. Ela Kiełczykowska says

    Cześć dziewczyny🙂 ja mam pytanie, jeśli można😉 – skąd są Pani buty, które widać na zdjęciu i było widać w dzień dobry TVN?😉 zamszowe osiołki. Z gory dziękuje i pozdrawiam!

  9. anN says

    Zjawiskowo, ja się chciałam zapytać jaki rozmiar ubranek kupujesz dla Bianki?🙂

  10. Paulina J says

    Skąd jest piękny kocyk Gai? Szary, pleciony? Jest cudny! Faktem jest, ze print zwierzecy nigdy nie był w moim guście, ale u dziewczyn wygląda bosko. Jezeli trafi mi się dziewczynka to od razu kupuję:P

  11. Pewnie było już tutaj zapytanie o aparat jakim robicie zdjątka….mozecie napisać bo jestem teraz przed zakupem obiektywu i nie jestem pewna jaki kupić.
    Z przyjemnością się Pani słuchało w DDTVN…Pozdrawiam z deszczowej Irlandii;)

  12. Magda says

    Witam, widziałam że któraś z dziewczynek tylko nie wiem która pije z safe sippy. Chciałam zapytać czy można z safe sippy pić melko?

    • Na zdjęciu jest Bianka, ale obydwie dziewczynki piją z safe sippy. Świetne rozwiązanie zwłaszcza na spacery. Z kubka pije się przez wbudowaną słomkę, więc dziecko nie musi zadzierać głowy jak w przypadku większości butelek i bidonów, trzyma go prosto. Jeśli Pani dziecko potrafi pić przez słomkę, to można tam wlać każdy napój, również mleko.

      • Magda says

        Witam, tak potrafi pić przez słomkę jest w wieku Bianki😉 też z grudnia Dziękuję bardzo za odpowiedż. Zastanawiam się tylko czy nie kupić jej jeszcze bidon safe sporter z tej samej firmy, wiem że to dla dzieci od 4 lat. Tylko co tam może być takiego trudnego że akurat od 4. Widziała może Pani ten bidon na żywo?

        • Bidon jest większy, ale przede wszystkim jest…bidonem:) Czyli nie ma już tego, co spodobało mi się w safe sippy, że można swobodnie pić idąc czy jadąc na hulajnodze – dziewczyny cały czas patrzą przed siebie.

  13. Żuczki boskie, zwłaszcza te na żółtej sukience:) też na nią czekamy z niecierpliwością! Bianka ma na sobie rozmiar 92? Jak w ogóle rozmiarowo? Myślisz, że może być dużo za duża na Liwkę?

  14. Aga WP says

    Mam dwie córki i to miało być na tyle, bo większa ilość pociech wydawała mi sie nie do ogarnięcia, ale patrząc na Was wydaje się to „kaszka z mlekiem”🙂 więc mój apetyt wzrasta🙂, uwielbiam takie fotki z życia codziennego, uchwycone cudne momenty. A te żuczki muszę zdobyć, bo moje dziecię jest w nich zakochane:))).

  15. Aga WP says

    Właśnie kurier prezyniósł kreatywny zestaw teatro piccolo, juz się nie mogę doczekać aż moja corcia go zobaczy:)) napewno podzielę się jej reakcją:)))) buziaki

  16. Aga WP says

    Uzależniłam się od „kaszki:)” choć zaglądam tu dopiero od poprzedniej środy🙂, bardzo mi się podoba styl dziewczynek, to jest,to co uwielbiam, a ta sukieneczka i trampki niby nic,a wyglada słodko, cudna jest Bianka, gorące całusy :):):).ŚLICZNE ZDJĘCIA.

  17. kasia32 says

    Ladne ciuszki, ale ile trzeba zarabiac, zeby kupowac dziecku buty za ponad 200 zł . Niestety malo kogo stac , mnie na pewno nie, ale fajnie popatrzec, dzieciaki śliczne:)

Skomentuj

