EVERYDAY STYLE
Comments 39

orange from bobo choses

To lato zdecydowanie należy do Bobo Choses. Po raz kolejny udowodnili, że wiedzą jak szyć dla dzieci i dostarczać swoimi ubraniami frajdy zarówno im, jak i ich rodzicom. Najnowsza kolekcja jest świeża, soczysta i kolorowa, uwielbiam smakowite, owocowo-warzywne printy, ilustracje jak spod dziecięcej ręki i luźne kroje. Do tego całość uszyta jest z organicznej bawełny – czego chcieć więcej.

Zoja:
spódnica – Bobo Choses kupiona tu
bluzka – Kids On The Moon
balerinki – Efvva

bobo chosesBianka&Zoja by Instagram

Bianka:
sukienka – Nosweet
bluza – Talc
trampki – Zara

39 Comments

  1. Swietne zdiecia dziewczynek🙂
    I buty Zojki tez super, zazdroszcze, szkoda, ze nie wiedzialam o nich wczesniej, jak Ola byla mala…
    A tak btw pomarancze beda pasowaly do zoltego hahaha :)))

  2. Śliczna ta spódnica, a zdjęcie ze stopami w trawie pełnej kwiecia szalenie romantyczne – uwielbiam takie.

  3. Zdjęcia, jak marzenie! Spódnice obie świetne! Balerinki cuuudowne! Widzę, ze Bianka ma te trampki z zary, które chciałam kupić Helence, ale niestety jej nózia mimo stosownego wieku, wyrosła z rozmiarów działu niemowlęcego.

    • nemi says

      Mamy podobny problem🙂 Co prawda moja córka ma 2, 5 roku, ala największy rozmiar obuwia na dziale baby jest już na nią za maly, a najmniejszy z działu kids za duży ; ( A tak mi się podobają te trampki. ..

      • O, a Bianka ma 23 i ma sporo luzu, pewnie gdyby gdzieś dostępny był r. 22 wzięłabym mniejsze. A trampki super, sprawdź markę Chipie, Zoja ma takie, są bardzo podobne do tych z Zary:)

  4. mogika says

    My też uwielbiamy Bobo Choses. Bardzo smakowita kolekcja. A zdjęcie zza drzewa… przepiękne!

  5. och jak tu dziś majowo i wiosennie🙂 ślicznie🙂
    widzę, że Zoja ma na nóżkach balerinki, na które i ja ochotę mam – wątpliwość mnie tylko trapi – czy one się dobrze nóżki trzymają, bo wydają się takie szerokie…? rozwiej mi tę wątpliwość, proszę!

    • sylwia says

      ja nie mam tych balerinek, bo zdecydowałam się na sandały z wstążką, ale rozmawiałam kiedyś z panią ze sklepu „mały styl” i mówiła, że są świetne, ale jej córce troszkę spadały i wszywała gumkę. Teraz widzę, że na stronie efvva pojawiły się w wersji z paseczkiem

    • Rozwiewam, ale buty i tak trzeba mierzyć:) Odkąd kupiłam te, Zoja nie chce nosić nic innego, biega w nich cały dzień. I szczerze to nawet nie zwróciłam uwagi na to, że buty są szersze niż inne. Bardziej ucieszył mnie fakt, że wreszcie trafiłam na takie, które nie są za wąskie:) Zresztą, jeśli u Zoi pojawia się najmniejsza wątpliwość dotycząca wygody to nie ma szans żeby to nosiła, tym bardziej jeśli by spadały.

  6. Bili says

    Ta spodniczka z pomaranczami to moj faworyt letniej kolekcji. Kusi i kusi, a teraz jeszcze bardziej🙂

    • Zojka uwielbia spódnice! Magda z KOTM napisała kiedyś, że gdyby nie było jeansów, musiałaby je wymyślić. Moja córka wymyśliłaby spódnice;) ta jest świetna, uniwersalna, bezpretensjonalna, można ją dowolnie zesawiać z innymi rzeczami i nosić przez cały rok.

  7. AniaD says

    Piękne zdjęcia:-)
    Kolekcja letnia Bobo Choses i nas urzekła. Spódniczka w pomarańcze była pierwszą rzeczą którą wybrałam dla Hani😉 ale świetnie ją zestawiłaś, z bluzką KOTM. Bardzo mi się podoba.

  8. marinka says

    pewnie to pytanie było milion razy, ale czy mogę prosić o podanie adresu instagrama?🙂

  9. ewap says

    Rzeczywiscie wiosennie, soczyscie:) kocham tak. W bobo jeszcze nie wnikalam, bo nie moglam sie zdecydowac.Zreszta bylo tyle pieknego dookola, ze nawet nie bylo kiedy;) Buciki rzeczywiscie sa troche szerokie, ale z drugiej strony nie ma chyba nic gorszego niz uciskajace baleriny:) Ja w kazdym razie kolekcjonuje buty efvva i mam nadzieje moc je kiedys miec na wlasnych stopach.Aha no i jest tez wersja balerinek z paseczkiem przeciez.

  10. sylwia says

    mnie również urzekło to zestawienie. Oj kusi ta spódnica i sukienka w cytryny. A jak z rozmiarami bobo choses? same duże rozmiary w sklepach. Jaki rozmiar ma Zoja, bo moja córka w podobnym wieku.

  11. zdjęcia bardzo smakowite… ja kompletnie nie mogłam się zdecydować co wybrać z tej kolekcji… spódniczka za mała, więc odpadła w przedbiegach, szkoda… w końcu Marcelka wybrała sukienkę z cytryna – czekamy własnie na nia…:) świetnie zestawiłaś ubranka na Zojce – uwielbiam taki styl niby, niepasujący, a jednak…🙂

  12. briget1983 says

    Zdjęcia świetne miło się ogląda:) Spódniczka ładna, ale jakoś nie przypadła mi do gustu bardzo, poza tym cena prawie 200 zł nawet za organiczna bawełnę to zdecydowanie za dużo:) Zresztą uszyłam podobną prosta spódniczkę córci:) warto było podglądać Mamę na maszynie:)
    Zestawienie śliczne i bardzo mi się balerinki podobają, pozdrawiam!

  13. anionka says

    czegóż chcieć więcej? ano – urealnienia cen… spódniczka bardzo ładna, ale cena jak dla mnie zupełnie z kosmosu…choć nie wykluczam, że to ja jestem z kosmosu…

    (a ja nieodmiennie zachwycam się modelkami – dziewczynki są przecudnej urody i jakoś ciężko mi sobie wyobrazić coś, w czym nie wyglądałyby olśniewająco)

  14. AgaWP says

    Świetna ta bluza Bianki też chce taką dla mojej Kamili🙂 dziś kurier przyniósł „tekturkowy teatr” mon petit art i Kama jest w siódmym niebie nawet 7-letnia Amelka nie mogła się odkleić. Cudeńko🙂 Dzięki za podpowiedź🙂

  15. Justyna says

    Trafiłam na tego bloga przypadkiem,a teraz jak zaczarowana oglądam te wszystkie piękne i nietuzinkowe fotografie.
    Stąd moje pytanie, otóż bardzo interesuje mnie jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? Jak byś mogła podać również obiektyw ( jeśli to lustrzanka jak zresztą podejrzewam😉. Na pewno dużo robi też obróbka, bo efekt końcowy jest super!
    Dziewczynki wyglądają uroczo i widać, że są takie szczęśliwe!😉
    Pozdrawiam!

  16. Karina says

    Spódniczka śliczna a balerinki jeszcze ładniejsze, ale te ceny trochę chore;-(

  17. Anna says

    ania_nz
    (instagram), nie moglam odpisac pod wpisem w tym temacie, ale wiadomo o co chodzi;)

  18. Jestem zakochana w Twoich dziewczynach. Są tak urocze, że nie można od nich oczu oderwać. Teraz kiedy zobaczyłam Cię w TVN już wiem , że ten urok i naturalność mają po mamie:) pozdrawiamy z Krakowa

Skomentuj

