EVERYDAY STYLE
Comments 25

żuczki nie śpią

To mocny debiut na rynku mody dziecięcej. Autorska kolekcja nosweet jest zaskakująca i przełomowa – zrywa z utartym spojrzeniem na bieliznę, tę nocną i tę codzienną, i stylowo rozprawia się z mitem, że skoro jej nie widać, to nie musi być fajna. Nasze dzieciaki chcą się czuć fajnie zawsze.

Ale nosweet to coś więcej niż piżamy i bielizna, to projekt 24/7, w dodatku przyjazny dla środowiska – to ubrania uszyte z certyfikowanej bawełny organicznej, które można nosić w dzień i w nocy, swobodnie łączyć wzory i kolory, tworząc najbardziej zaskakujące i kreatywne zestawy.
Wszystko tutaj jest spójne, dopracowane i przemyślane w najdrobniejszych detalach, od intrygującego newslettera po świetny lookbook – zdjęcia utrzymane w klimatycznej, surowej i trochę szorstkiej stylistyce to jasny komunikat od dzieci – tej wiosny jesteśmy nosweet.

nosweetnosweetnosweetnosweetnosweetnosweet
Bianka:

sukienka – nosweet
trampki – Zara

25 Comments

  1. No i pozbawilas mnie zaskoczenia;) anyway, Bianka git, kieca git i foty git. ps. wiem, ze trzymasz w reku telefon i widze jak sie usmiechasz do tych slow;)

  2. Ewap says

    Od czasu kids on the moon nic mnie tak chyba nie ruszylo:)Kolekcja swietna,profesjonalizm od poczatku,znow mily kontakt no i kieca zamowiona:) Nawet mialam sie ciebie radzic jaki rozmiar:)
    A Bianka cudna.

  3. sylwia says

    Cudo! moja kieca tez już we wtorek zamówiona, podobno jutro maja być. A widziała Pani na zywo chmurki, fajne są? Czy moze mi Pani napisać jakie sandały maja dziewczyny na zdjęciu z instagramu z pikniku? Wyladaja jakby były na korku, a szukam własnie czegos takiego dla córki

  4. Aga WP says

    …to co napisałam pod poprzednimi zdjątkami tyczy się dzisiejszych🙂 och poprostu żuczki mnie zdezorientowały🙂 reasumując Bianeczka wygląda niby zwyczajnie, a tak słodko🙂. Cudne zdjęcia, bo cudna modelka.:) Pozdrawiam.

  5. Ech, co tam kolekcja… Bianka jest taka sliczna w tych zukach, ze tylko jedno cisnie sie na usta – sweeet!😀

  6. gosik says

    Niesamowite jak Bianka się zmienia już z niej taka mała kobietka🙂
    sukienka boska!

  7. Anna says

    W jakiś sposób sukienka przypomina mi klimatem czas mojego dzieciństwa:). Moja młodsza córeczka też będzie w niej biegać. A czy mogę zapytać czy moja prośba do obserwowania w instagram jest widoczne (ania_nz) :)?

  8. baska says

    cudne żuczki a Bianka jaka już piękna mała kobietka! ależ te dzieci szybko rosną….

  9. Świetna mina na ostatnim! Idealnie nosweet😉 i jestem małą buntowniczką😉. Kiecka bardzo w stylu duńskich firm. Fajoska🙂. Dziecięca, prosta i urokliwa jednocześnie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s