58 Comments

  1. ewap says

    Kolejna rewelacyjna seria uliczna!Przy okazji dziekuje za dzisiejsze zdjecia.Juz na blogu ( http://kidsfinest.blogspot.nl/2013/05/black-beauty.html), fb, pinterescie ha ha. No i te tez od razu ci kradne! Z nosweet sukienka zamowiona ale bialo-czarne zuczki tez chodza po glowie, z tym ze myslalam nad krotkim topem/podkoszulkiem.No kurcze znow pol kolekcji bym wykupila, ale nie moge,nie moge no!Spodenki swoja droga tez w drodze, czy na liscie w zamowieniach, ale niestety takiej pogody nie mamy:(
    Ostatnie zdjecie…wow:)

  2. Cudne zdjecia! Ludzie, tej Twojej Zoi we wszystkim ladnie!
    Moje dziecie juz by sie w te zuczki nie dalo ubrac – boi sie wszystkiego co pelza i ma chude nogi ;o)

  3. AniaD says

    Rewelacja! Look świetny! Ale zdjęcia! zdjęcia to genialne, świetne, i też ostatnie najbardziej mi się podoba. I chyba też ten top zamówię jednak…bo się na niego zdecydować nie mogłam, a spodenki w drodze.

  4. nemi says

    Wow!
    Bianka w żukach bardzo mi się podobała, ale stylizacja Zoi rzuciła mnie na kolana😉
    Istna rewelacja!
    Z pewnością to również zasługa pięknych zdjęć. Ostanie genialne! Duży format na ścianę tobardzo dobry pomysł🙂
    Pozdrawiam serdecznie całą Waszą Rodzinke

  5. Widzę, że Zoja coraz bardziej świadomie pozuje ze stylizacjami. Urokliwe jest przy tym to, że zdjęcia nadal pozostają naturalne.
    Czytam Was od pierwszych wpisów i dziś zaskoczyło mnie, że Zoja jest już taka duża😉

  6. Aga WP says

    Śliczne jest te zdjęcie, cudna jest Zoja🙂. Bardzo profesjonalna sesja :):). Top jest świetny, rewelacja, bardzo bym taki chciała,ale z dłuższym rękawkiem np: 3\4, bo rzeczy z krótkim rękawkiem mam u dziewczynek przesyt…Pozdrawiam serdecznie.

  7. sylwia says

    prześliczne zdjęcia. nigdy bym nie wpadła na tak świetne zestawienie. spodenki dzisiaj do nad dotarły, sa rewelacyjne, nosweet tez w drodze, ale bez tego topu, wiec coś czuje, że kolejne zamówienie będzie:)

  8. JOWI says

    SŁODYCZ TA CÓRA TWOJA, TO OSTATNIE ZDJĘCIE W WIELKIM FORMACIE NA ŚCIANĘ SUPER!!! MAM PYTANIE JAK ROZMIARÓWKA W KIDS ON THE MOON? STANDARDOWA? NA PRAWIE 3 LETNIA CÓRECZKĘ CHCE ZAKUPIĆ KILKA RZECZY.

    • sylwia says

      pozwole sobie odpowiedzieć.moja córka ma 3,5 roku, normalnie nosi rozmiar 104, ale 98 jeszcze też. Tutu ma na 4 lata i sa OK . bluzki na 104-110 za duże, za to 92-98 idealne. sukienkę w paski ma na 4 lata i za długa, ale spodenki krótkie dzisiaj przyszły też na 4 lata i sa idealne. W przypadku mojej córki doły są idealne w jej rozmiarze, ale góry za duże

  9. Najpiękniejszym żuczkiem jest szczęśliwa Zojka na ostatnim🙂. Naprawdę dobra fota🙂. Ma to „coś”. Fajne światło odbijające się od mokrego asfaltu i ta dziecięca spontaniczna naturalność… która u Ciebie na blogu króluje chyba na każdym zdjęciu i jest to urzekające🙂.

  10. Magda says

    Trafilam do Ciebie przez dd tvn. I jak na bloga prowadzonego w ‚miedzyczasie’ jest fantastyczny!
    Mam pytanie gdzie kupujecie ciuchy nosweet? Bo nie widze nigdzie w sklepach internetowych…

    • mogika says

      i jeszcze jedno… nie w temacie żuków. Widziałam tu jakiś czas temu książeczki o Lulu. Kupiłam i moja Tola tak zachwycona, że musiałam dokupić parę innych z tej serii. Dziękuję. I w ramach podziękowania – zapytaj dziewczyn czy którąś jeszcze chciałyby o Lulu (chyba w PL ich nie ma) i chętnie im sprezentuję!🙂 Pozdr.

  11. OlaM. says

    Monia, rzeczywiście ostatnie zdjęcie rewelacyjne!:-) Zojka super wygląda, choć ja czekam na więcej stylizacji Malutkiej Gai z jasnych względów:-)

  12. Ewa Cieplińska says

    Nie wydaje się Wam, że ta marka „No sweet” ma bardzo prowokacyjne zdjecia na stronie? Dzieci w bieliźnie pokazane w taki ” dorosły sposób”, dziewczynki z tatuazem rzucające prawie erotyczne spojrzenie zza pleców, mała wgryzająca się w truskawkę, miziający sie chłopcy. Czy tylko ja to widzę? Pozdrawiam.

    • Marta says

      nie tylko… ja tez mam mieszane uczucia. co do wzorow, hmm, dla mnie jakos srednio unikalne

        • Sacreblef says

          Mrozi mnie na komentarze ze słowami „miziający się chłopcy” czy sugerujące, że jedzenie truskawki jest erotyczne. Marka nosweet miała bardzo trudne zadanie, bo projektuje bieliznę i pokazywanie jej w sposób, który nie narażałby się na tego typu odczucia i komentarze, jest bardzo trudne. Nosweet się udało. Jeśli ktoś dostrzega tu podteksty wykazuje się pewną nadwrażliwością. I mnie jako rodzica właśnie martwią osoby o takiej postawie,bo sieją ferment tam, gdzie nie dzieje się nić niestosownego. Bardziej dostrzegam tu „niesforność” w oczach dzieci, a cała sesja oddaje charakter „nieposłuszeństwa” dzieci i tego, że chodzą własnymi ścieżkami, czyli właśnie nosweet. Jest w tym jakaś prawda o dzieciach.
          A Zień, żuczki są owszem – tylko bluzka u Zienia kosztuje 2550, więc rozjazd między odbiorcami jest potężny.

    • Ola says

      zdecydowanie nie tylko Ty. Mnie sie marka generalnie podoba, zgadzam sie, ze film/zdjecia sa dzieciece i pelne zabawy, ale kilka wedlug mnie przekroczylo granice. Dziewczynka z tatuazem pozostawila niesmak. Mysle, ze glownie dlatego, ze ociera sie o wiek dojrzewania, bardzo wrazliwy moment, kiedy na wykorzystywanie atrybutow kobiecosci jeszcze za wczesnie, a mozna z niej juz zrobic kobietke. Dla mnie to tez nie potrzebna seksualizacja za malych dzieci. Moze nadwrazliwosc, moze po prostu wrazliwosc i wiedza do czego traktowanie dzieci w taki sposob prowadzi.

  13. O&L says

    Witam!! Gratuluje, świetne sesja i ciuchy nasze polskie rewelacja!! Szczerze mówiąc od pewnego czasu jesteście naszą inspiracją, chociaż moje dziewczyny dużo starsze. Chciałam zapytać, czy okulary Gap są z tegorocznej kolekcji? Niestety w Krakowie jeszcze nie mamy tak fajnych sklepów i nie jestem na bieżąco😦 Pozdrawiamy i oglądamy dalej

    • Ewa Cieplińska says

      No proszzzz… nadwrażliwością? Rozumiem przesłanie „no sweet” ale dziewczynka z tatuazami to przesada i autor doskonale o tym wiedział wybierając takie a nie inne zdjęcia do look booku. Wystrzeganie się hello kitty i fioletoróżu to jedno a robienie z dzieci starych malutkich z problemami wypisanymi na twarzy drugie. Czym się tak martwi ten poczochrany chłopiec?

      • Ewa Cieplińska says

        Po 2 – możesz dodać w swojej wypowiedzi „moim zdaniem” do ” im się to udało”. Ja tak nie uważam.

      • Sacreblef says

        Różnice w odbiorze widzę są większe. Kompletnie nie dostrzegam tu robienia starych malutkich, a chłopiec „moim zdaniem” wygląda raczej na zamyślonego niż martwiącego się. I jaki pada zarzut do sesji, bo przed chwilą było o przekraczaniu „granic” przyzwoitości, a teraz o dzieciach z problemami. Dzieci przecież też mają chwile refleksji i swoje przemyślenia… Zdjęcia to portrety, bardziej stonowane, ale przepełnione emocjami dzieci (które wciąż się uczą), albo zdjęcia grupowe, gdzie widać atmosferę zabawy, wynikającą z interakcji.
        Apeluje o chłodny dystans i jednak próbę spojrzenia z drugiej strony. Posługiwanie się stereotypami, szczególnie przy dzieciach, nie jest wskazane. Szanuje pani zdanie i jeśli mój ton wydaje się pouczający, proszę tego tak nie odbierać.

  14. Pingback: Ouderblog – onderdeel van – forallkids.nl | NIEUW LABEL | Nosweet voor coole kevers en zachte wolken.

Skomentuj

