EVERYDAY STYLE
Comments 46

birthday dress

Wczoraj Zoja obchodziła czwarte urodziny. Taka okazja wymagała wyjątkowej sukienki, a o tej ,,białej w falbanki” moja córka marzyła od dawna. Piękna, subtelna i dziewczęca – dla Niej idealna.
Zdjęcia robiłam na chwilę przed pojawieniem się pierwszych gości – Zoja była bardzo podekscytowana swoim przyjęciem, długo na nie czekała i planowała szczegółowo od dłuższego czasu. Uśmiech nie schodził Jej z buzi od samego rana!
bdaydressbdaydressbdaydressbdaydressbdaydresssukienka Moustiques – Talc

46 Comments

  1. HelloKarabo says

    zawsze najwazniejsze, zeby glowna solenizantka byla najszczesliwsza na swojej wlasnej imprezie urodzinowej🙂

  2. To chyba beda takie pierwsze naprawde swiadome urodziny? U nas 4-latki po raz pierwszy zapraszaja dzieci z przedszkola😀 My tez planujemy, ekscytujemy sie…
    Sto lat Zoja!

    • Dokładnie, Zoja w ogóle jest bardzo dojrzała, ale 4 lata to absolutny przełom u dziecka i niemniejszy szok dla rodziców;) Wczoraj była przeszczęśliwa! A dla swoich małych przyjaciół planuje przyjęcie w parku:)

      • izolda says

        Pytanie out of the blue🙂 : czy Pani dzieci uczęszczają do przedszkola? Pozdrowienia dla jubilatki🙂

        • Dziewczyny nie chodzą do przedszkola. Czy mam się spodziewać kolejnego pytania ,,dlaczego?”;) pozdrawiam.

        • izolda says

          Bynajmniej. Podziwiam i gratuluję radości jaką czerpiesz z bycia z nimi🙂 bo chyba to w tym tkwi recepta…

  3. AniaD says

    Wszystkiego NAJlepszego dla Zoi!🙂 P.S. ta sukienka i u nas od zeszłego roku;) – ulubiona sukienka Hani.

  4. anionka says

    Moja córka jest o sześć dni młodsza od Zoi (Zoji?) i potwierdzam – skok rozwojowy jest szokujący. I my też planujemy urodzinowy piknik/podchody w parku, ale ja tutaj po prośbie… Bardzo cenne były dla mnie Twoje podpowiedzi odnośnie prezentów gwiazdkowych, więc liczę i na takowe na urodziny dla czterolatki. Wprawdzie wiem, co moje dziecko chce (‚Noc na ulicy Czereśniowej’), ale też chciałabym ją czymś zaskoczyć, podarować też coś okazalszego. Czy jest/było coś, co Zoi sprawiło szczególną radość (albo Tobie, hihi)?

  5. Ewap says

    Tak,to juz taki wiek kiedy dzieci doskonale zdaja sobie sprawe z urodzin!Zreszta lily jest mlodsza o ponad rok a i tak jest podekscytowana.Rowniez mnie zadziwia jak bardzo sposob rozumowania moze sie u dziecka przez rok zmienic.4 letnie urodziny beda naprawde krokiem milowym bo czeka nas szkola:(
    Mam nadzieje ze pieknie spedziliscie ten dzien.Widac jaka zoja byla dumna!Kto wie,moze i u nas ubierzemy talc na urodziny;)
    Wszystkoego dobrego dziewczyny,szczegolnie dla solenizantki!

  6. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla Zoi!!!
    Mój synek cztery lata kończył niedawno i też miałam wrażenie, że to pierwsze świadome urodziny. Natomiast każde z nich pamięta, szczególnie kształty tortów i prezenty….
    Sukienka jest idealna na taką imprezę. Bardzo subtelna i do tego bransoletka…. cudo:)))

  7. cudna sukienka, widziałam na Instagramie:) Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Zoja!! 4 lata i zaczyna sie zycie społeczne, własnie moja młodsza 4-latka szaleje w pokoju z koleżanką z przedszkola… Przy dwóch córach – muszę mieć tygodniowy grafik odwiedzin – zeby sie nie pogubić, kto kiedy i u kogo:)

  8. Prześliczna sukienka! Zojka cudna :)! Widać błysk w oku ;)… p.s. pewne rzeczy są małymi dziełami sztuki. Dla mnie np. są nimi sandałki Chupeta paris, sukienki Talc, Monamici, Troizenfants. I choć nie mogę sobie obecnie pozwolić, to gdy tylko kiedyś będę mogła z rozkoszą popełnię niejedną ;)…

    • Coś w tym jest, zwłaszcza Chupeta i Talc to dla mnie coś więcej niż ubrania i buty – chociaż wciąż pozostają ,,sztuką użytkową”:)

  9. Ach! I Wszystkiego Naj Zojeczko!!! Całusy od naszej Czwórki :):)! Antoś jest Twoim rówieśnikiem z sierpnia🙂, także speszyl buziak od niego🙂.

  10. mogika says

    Samych radosnych chwil…. a sukienka pasuje moim zdaniem idealnie, taka zwiewna, delikatna, krucha i ulotna… jak mgiełka.

  11. AlicjaN says

    Bardzo mi sie podoba mala solenizantka w tej kreacji! Sto lat! I jeszcze dodam, ze strasznie Ci zazdroszcze tych dziewczecych dziewczynek, staram sie nie porownywac dzieci, ale czemu ach czemu moje nie da sie uczesac, a ubrania zupelnie jej nie interesuja?…

  12. sylwia says

    Wszystkiego najlepszego dla córeczki! Prześlicznie wygląda w tej sukience. Bardzo dziekuję za odpowiedź pod poprzednim wpisem, sukienkę zamówiłam:).
    Moja córkę czwarte urodziny czekają dopiero w październiku, a już temat urodzin wraca niemal codziennie

  13. Witamy w klubie czterolatkow i oczywiscie gorace zyczenia dla pieknej Zoi. Odessie tak sie spodobaly jej czwarte urodziny ze teraz co miesiac twierdzi ze znowu ma urodziny a jej tata oczywiscie odmawiac jej nie potrafi takze regularnie rano zamiast sniadania stoi tort i swieczki🙂 Ah te czterolatki…

  14. Ewa says

    Jeśli stać Państwa taką sukienkę, może warto też zainwestować w grzebień?

    • Zarówno córka jak i ja lubimy kiedy włosy są naturalne i w lekkim nieładzie. Co nie znaczy, że ich nie rozczesuję. Nie znajdzie tu jednak Pani gładkich fryzurek, warkoczyków i weselnych koków.

      • milupka says

        Ja się w ogóle tobie dziwię, Monika, że nie obcięłaś sobie włosów na krótko po wyjściu za mąż, tylko nosisz te swoje rude loki rozpuszczone, żeby dzieci mogły cię za nie ciągnąć. Skandal.

    • AJK says

      Zacznę od życzeń dla cudownej Zoi, ślicznie wyglądającej, żeby zawsze była taka ciepła, tak uśmiechnięta.
      A teraz do p. Ewy – czuję potrzebę napisania tego: Nie każdy to potrafi zrozumieć. Włosy podobne do włosów Zoi potrafią być tak sztywno pofalowane, że nawet dobrzy fryzjerzy nie są w stanie ich na długo ujarzmić, czytaj wyprostować (bo tylko wtedy uda się je gładko zaczesać). Czy pani Ewa doradzałaby stosowanie rozgrzanej prostownicy a potem lakieru, żeby osiągnąć u dziecka efekt gładkich włosów? Ja dorosła, żeby uczynić zadość modzie na ‘eleganckie, zadbane’ proste włosy, stosowałam te zabiegi, jedynie dla dobra pozycji zawodowej. Dziś na emeryturze mogę dać im odetchnąć. Na szczęście mam fryzjerkę, która szanuje naturę włosów moich, moich córek i wnuczki.
      Zbyt dobrze znam przypadek złośliwości wypowiadanych pod adresem osób z kręcącymi się/pofalowanymi włosami: „Jak to wygląda? Takie niezadbane włosy? Uczesz je? O rety, co to jest? Nie masz grzebienia?”. Szczególnie, kiedy były wypowiadane bezpośrednio do kilkuletnich dziewczynek, potem dorastających nastolatek. Moje tłumaczenia niewiele pomagały, bo ja przecież też byłam ‘nieuczesana’. Aż kiedyś jedna z moich córek, wtedy już studentka, wyszła z rodzinnego obiadu.

  15. lisia says

    Pani Moniu,
    pojawia się coraz więcej uszczypliwych komentarzy, ale prosze sie nie przejmowac. Pani ubiera i wychowuje coreczki, tak jak Pani uwaza za sluszne.I widac ze daje im Pani piekne wspomnienia, piekne -cieszace oko i piekne emocjonalnie.

    • Dziękuję. Do tej pory nie miałam potrzeby ani konieczności moderowania komentarzy i wolałabym, żeby tak zostało. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, ale mimo, że blog jest otwarty, to jednak nadal stanowi moją własność i nie chciałabym żeby zamienił się w nieprzyjemne forum dyskusyjne. Oczywiście nie oznacza to, że chcę czytać same lukrowane komentarze, może tylko więcej merytoryki, mniej uszczypliwości.

      • AlicjaN says

        dokładnie, mniej uszczypliwości. Czy tak trudno napisać wprost to co się myśli (i ma oczywiście do tego prawo) np. „nie podoba mi się fryzura”, albo „ja wolałabym bardziej dopracowany kok”… Zamiast inwestycji w grzebień. Brrrr!

  16. Wow, przecudnie wygląda mała solenizantka!Fryzurka i sukieneczka bardzo ładnie współgrają.Też lubię artystyczny nieład, za to nie lubię hejterów. Małej damie życzę szczęścia na całe życie i wszystkiego co najlepsze:)Ps. U nas niedawno minął roczek:)Pozdrawiam bardzo serdecznie, a dla Zoi buziaki od nieznanej cioci kloci:P
    http://dzidziastyle.blogspot.com/

  17. Aga WP says

    STO LAT ZOJECZKO:)

    Trochę po czasie, ale szczerze my też w maju miałysmy 5 urodzinki:) więc te majowe dziewczynki są cudowne:) u nas byczek.! Ja osobiście uwielbiam takie koczki ,a’la rozwiane i moje dziecko nie chce się inaczej czesać:). Buziaczki i uściski dla malej\dużej Zoji. PS. sukienka sliczna!

  18. MAŁA SZAFA says

    Samych wspaniałości dla uroczej Czterolatki o pięknym imieniu. Moja Ami kończy zaraz 3… i to dla mnie takie ważne urodziny🙂 zrobiła się już z Niej taka Dziewczynka…’wydoroślała’ nie wiem kiedy… Moniko piszesz, że Dziewczynki nie chodzą do przedszkola… a ja zadam pytanie… nie dlaczego😉 ale czy będą…? Głównie chodzi mi o Zoję… Ja już teraz wiem, że do 4 roku Ami do przedszkola nie pójdzie, ale mam w związku z tym trochę obaw i wątpliwości… a niewiele jest mam, z którymi można normalnie na ten temat porozmawiać, które nie zaszczekają… a sukienka z TALC’a bardzo subtelna i na delikatnej Zoji wygląda wspaniale.

  19. Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia dla ślicznej Zoi!
    I cóż, troszkę zazdroszczę wiosennych dzieci! Nasze się odrobinę pośpieszyły, też miały być majowe lub czerwcowe😉
    Pozdrowienia!

  20. Zoja wygląda w tej sukience jak w chmurce. Moja córka też się w niej zakochała więc mam pytanie, czy ta sukienka Talca trzyma standardową rozmiarówkę i jest w rozmiarze 4 czy jest większa?

Skomentuj

