EVERYDAY STYLE
Comments 29

Gray Label

Wraz z pojawieniem się nowego adresu w sieci – cocoshki.pl, pojawiło się również kilka nowych marek. O jednej z nich możecie przeczytać tutaj, kolejną wzięłam pod lupę ja.

Gray Label to organiczne ubranka typu basic dedykowana wielbicielom minimalistycznego stylu. Projektantka Emily Gray stworzyła markę uniwersalną i ponadczasową, której projekty zapewniają dziecku wygodę i komfort już od pierwszych miesięcy i patrząc na zdjęcia jestem w stanie w to uwierzyć. Całoroczna kolekcja składa się z prostych, praktycznych ubrań, a wszystko uszyte jest z miękkich, przyjaznych dziecku i środowisku tkanin.
Gray Label to prostota formy i kolorów, które doskonale wpisują się we współczesne pojęcie mody – mniej znaczy więcej.

Mimo wielkiego boomu na naszym rodzimym rynku i być może lekkiego przesytu ,,szarymi” markami, ja nadal pozostaję fanką tej estetyki. Tym bardziej cieszę się, że kolekcja Gray Label stworzona jest dla dzieci od 0 do 6 lat, a jej adresatkami są wszystkie moje dziewczyny.

450_450_productGfx_c3637aaf085ff120acdfc7e9bced5e91 450_450_productGfx_13eca81feb318e110d7c83163230da37 450_450_productGfx_385fffa9d15c20f42484f81dc3763eb8foto. Gray Label

29 Comments

  1. sweetmilieu says

    Wszystkie 3 pozycje musze miec u siebie (u Matyldy) w szafie. Uwielbiam. Nowy adres tym bardziej:)

  2. anionka says

    och, a ja miałam taką cichą nadzieję, że kolejny post będzie poświęcony ‚nieubraniom’ (a zabawkom dla czteroletnich panienek)….
    nie, żeby gray label mi nie pasował🙂

      • a ja już wylukałam u Ciebie prezent urodzinowy dla Agatki dawno temu – hulajnogę mini micro i TEN dzień zbliża się wielkimi krokami😉

        • AlicjaN says

          Zakupilam micro mini i dam w Dzien Dziecka. Strasznie jestem ciekawa czy sie obdarowanej spodoba, rowerek biegowy niestety jej nie podszedl zupelnie…

      • anionka says

        🙂 na te urodziny zdecydowałam się na kulodrom (HABA, muzyczna autostrada), ale wszelkie sugestie zawsze będą mile przyjęte, bo mam zupełnie zbieżne z Waszym podejście

  3. mi natomiast bardzo spodobała sie marka indikidual, zwłaszcza żółty kombinezon, ale nie powiem, każda rzecz z tego sklepu zatrzymuje mój wzrok na dłużej. Szkoda tylko, że ceny są takie wysokie. Będziemy czekać na wyprzedaże😉

    • O tak, ta marka również jest świetna i przede wszystkim świeża – miałam dylemat od której zacząć. Mi podoba się biało-czarna tunika.

  4. AniaD says

    Bardzo mi się podobają te ubranka, szkoda tylko że Hania już poza ich kolekcją. Ale zwróciłam uwagę też na Indikidual – co sądzisz Moniko o tej marce? też dostępna na cocoshki.pl, tam rozmiary do 7lat.

  5. modą interesuję się, ale raczej sporadycznie! dość uważnie śledzę natomiast polskie marki tworzące odzież dziecięcą w myśl zasady jak wspierać to swoich i będzie, że się czepiam – ale brak mi koloru! może i szary fajny jest, ale jak długo? KOLORU! ratuje mnie trochę Endo i własne pomysły😀

    • Dla tych, którzy traktują szary jak kolejny trend do momentu, aż pojawi się następny. Ja wiem co mi się podoba, jestem wierna ulubionym markom tak długo, jak długo trzymają swój poziom. Klasyczne, stonowane kolory lubię tak samo jak łączki, paski i groszki i nigdy nie była to dla mnie kwestia mody. Stąd często w moich opisach pojawia się zwrot ,,ponadczasowe”.

      • ewap says

        Tez mi czasem szkoda,ze szary postrzegany jest jako tymczasowa moda.Dla mnie ,podobnie jak bialy,czarny to taki must have od lat i napewno pozostanie u nas w szafie na dlugo, tym bardziej ze daje sie go nosic ze wszystkim! Nie bez powodu moj dom od lat jest glownie szaro-bialy i nie bylo momentow gdy mnie meczyl,nudzil, a tak bylo w przypadku innego koloru, na jaki zdecydowalam sie w innym pokoju.Przetrwal tylko rok…

        • ewap says

          p.s.mialo byc oczywiscie ‚postrzegany’, ale pisze na denerwujaco malym laptopie akurat:)

        • spoko, ja na prawdę nikogo nie krytykuję😀 i ani nad szarym, ani nad żadnym innym kolorem aż tak bardzo się nie zastanawiam, stwierdzam jedynie, że mało jest producentów, u których by nie panował – i kilka rzeczy owszem, ale JA lubię kolory. Jeszcze raz podkreślę – to że inni lubią szary nie jest dla mnie problemem😀

  6. OlaM. says

    Ciuszki są obłędne!:-) Lubię takie naturalne materiały i kolory. Kolejna strona została dodana do ulubionych! Monia, jaki rozmiar zamówiłaś dla Malutkiej? Bo nie wiem na który się zdecydować dla Natalki:-)

  7. HelloKarabo says

    Grey Lebel znam od dawna…ale nie znam nikogo, kto by mial cos z tej firmy, a znasz moje fazy z rozmiarami, a juz po ost zakupie kaloszy nie bede nikomu wierzyla zadnemu sprzedawcy na slowo, hehehe.
    Ja wzdychalam do tej sukienki. Prosta, w kolorze, ktory czesto u nas nie gosci i generalnie dobra na kazda pogode🙂
    http://cocoshki.pl/pl/p/Sukienka-VINTAGE-PINK/397

  8. MAŁA SZAFA says

    Jedna z ulubionych! Pod Gray Label podpisuje się obiema rękoma. Miałyśmy 2 rzeczy do tej pory, ale na nich nie skończymy na pewno.

  9. ewap says

    a sama marke gray label mialam ostatnio okazje macac w swietnym sklepie w Amsterdamie (sukha).Na nic sie nie skusilam, bo nie te rozmiary, ale rzeczywiscie zwraca uwage.szczegolnie te butki!

  10. Agnieszka says

    a ja bym chciała podpytać o pieluszki bambusowe aden+anais, bo widziałam, że dla Gai w wyprawce były, czy różnią się bardzo od samych muślinowych? Mam do wyboru kocyki mgiełki bambusowe i aden+anais, a żadnego z nich nie mam możliwości „pomacać” przed zakupem, więc proszę o opinię doświadczonej mamy:)

    • Zdecydowanie polecam otulacze bambusowe, naprawdę są jak mgiełka, delikatne, niesamowicie przyjemne w dotyku, aż wyślizgują się z dłoni. Natomiast pieluchy muślinowe są po prostu delikatniejsze od klasycznej tetry, ale bez takiego efektu ,,wow” jak w przypadku bambusowych;) Lubię jedne i drugie, każde pełnią inną rolę.

  11. Pingback: summer dress | kaszka z mlekiem

Skomentuj

