INTERIOR
Comments 27

happy 4th birthday

Dzisiaj porcja urodzinowych inspiracji dla czterolatki. Wrażliwej, dziewczęcej i z wyobraźnią. Starałam się pokazać rzeczy, które lubimy (niektóre z nich dostała kilka dni temu na urodziny Zoja), a o których do tej pory nie pisałam na blogu (bo o Mini/Maxi Micro wie już chyba każdy, kto tu zagląda ). A jeśli szukacie czegoś na roczek, zajrzyjcie TU.
birthdaybirthday1. Naklejka Mimi’lou – piękna i praktyczna ozdoba – w wolnych miejscach możemy przyklejać rysunki i zdjęcia.Idealne połączenie to fotki z polaroidu i washi tape:) TU
2. Pudełko z pozytywką Moulin Roty – upominek idealny do przechowywania dziewczęcych drobiazgów. Dla małej baletnicy. TU
3. Kask Oxelo Play – podpatrzony u przyjaciółki Zoi – Flo. Dla aktywnych dzieciaków. TU
4. Drewniana kuchenka BRIO – prosta, klasyczna i stylowa kuchenka, której nie może zabraknąć w pokoju żadnej dziewczynki. TU
5. Lunchbox/Torba chłodząca SoYoung – na ulubione przysmaki i napoje. Wykonana z grubego, nieprzemakalnego płótna. TU
6. Wieszak Flaming – piękna i kolorowa ozdoba na torebki, korale i woreczki ze skarbami. TU
7. Laleczka Momiji – wyjątkowe, ręcznie malowane kolekcjonerskie laleczki. TU
8. Drewniany serwis do herbaty Sebra – kiedy nasze córeczki spodziewają się wyjątkowych gości, tych małych i tych dużych. TU
9. Poducha/pufa MoiMili – do leżenia, siedzenia i skakania. TU
10. Włóczkowe pacynki Sebra – dla małych miłośników zwierząt i amatorów teatru z wyobraźnią. TU
11. Tipi Vilac – świetna zabawa w domu i ogrodzie. Dziewczynki chichoczą, szepczą, bawią się lalkami. A w nocy przy świetle z latarek czytają książki. TU

27 Comments

  1. Myślę, że bardzo fajny zestaw trafionych prezentów. Sami mamy dużo z nich. Z innych firm, innego materiału, ale w pełni przydatne i cieszące się popularnością w zabawach Agaty.

  2. gosik says

    o super kask a my właśnie na etapie szukania🙂 a powiedz mi jaki macie rozmiar? kurcze ostatnio jak byliśmy w decathlonie to ich nie widziałam lub może ich nie bylo😦

      • mogika says

        Przez Ciebie (;)) spędziłam pół dnia w sieci na szukaniu tej torebki/collera z SoYoung ale wyobraź sobie, że tu nie ma😦 a właśnie czegoś takiego szukam od dłuższego czasu. Mogę zamówić z Australii, ale przesyłka jest nieprzyzwoicie droga…. (nawet dzwoniłam do tego sklepu w W-wie,ale przez internet nie ma opcji poza PL).:/

        • Ja tak samo przeszukiwałam internet ponad pół roku temu, kiedy przypadkowo trafiłam w sieci na zdjęcia SoYoung. Chętnie Ci pomogę w zakupach.

    • mogika says

      Dziękuję, po rozmowie z przemiłą Panią Karoliną dostanę paczkę do UK. Dziękuję za kolejną inspirację😉

  3. milupka says

    Ciągle mam wyrzuty sumienia, że Mila jeździ bez kasku (ja i Mikołaj też) ale ona bardzo nie chce go zakładać! Oglądałam je ostatnio w Decathlonie, są fajne tylko koszmarnie drogie:/

    • No co Ty, 59 pln. Dawno tak się nie cieszyłam z zakupów:) u nas też się zdarza jazda bez kasku, ale tylko w domu:) Dziewczyny są na hulajnogach jak torpedy, nie do zatrzymania.

        • Sacreblef says

          Kiedyś byliśmy z Zoją na ostrym dyżurze i spotkaliśmy znajomego (wypalał chyba papierosa na trzy wdechy) z synem, który jechał w kasku na rowerze – spadł z wodospadu w parku Skaryszewskim, złamał nadgarstki, a zamiast głowy pękł na szęście kask.

    • milupka says

      ok Emil, przekonales mnie. plan na najblizsze dni – zakup kasku,
      tym bardziej, ze mamy zamiar spedzic lato na rowerach

  4. HelloKarabo says

    Duzo fajnych rzeczy🙂 Brio tez mamy, ale rozowa edycje z Hello Kitty (hahaha jedna z trzech rzeczy z Hello Kitty, ktora mamy w domu🙂 ) a kask tez sie szykuje na urodziny i inne rzeczy jak komiksy Ponyo, Ola ma obsesje na punkcie japonskich bajek, a Ponyo to ulubiona🙂

  5. Ja zwariowałam na punkcie tej torby z ptaszkami, haczyków i oczywiście tipi, w który zaopatrzymy się na pewno dużo wcześniej przed czwartymi urodzinami:)

  6. AniaD says

    Bardzo fajna propozycja:) wieszaczki flamingi u nas są – właśnie na torebki, różne Hani zawieszki, korale. A mi wpadła mi w oko ta torba cooler, dlatego że właśnie czegoś takiego szukałam na Hani szkolne 1-dniowe wycieczki – dałam Hani wybór bo ja nie mogłam się zdecydować;) wybrała w dmuchawce.

Skomentuj

