INTERIOR
Comments 31

w cyrkowym domku Aime et Celeste

Moulin Roty to francuska firma, która niewątpliwie specjalizuje się w robieniu rzeczy pięknych i niebanalnych. Ich produkty to hołd dla świata dziecięcej wyobraźni, a urocze pudełko z najnowszej kolekcji Aime et Celeste – powiernik dziecięcych skarbów i pamiątek – jest tego doskonałym przykładem.
Pudełko z magicznymi, cyrkowymi ilustracjami to ozdoba, o przydatności której każdy zdecyduje indywidualnie, jednak szalejący trend miniaturyzacji zabawek bardzo dobrze komponuje się z tego typu przedmiotami.
Duża ilość szufladek ma w sobie coś ujmującego – pomieszczą tak dużo, że maluch za każdym razem na nowo odkrywa schowane wcześniej rzeczy.
Tekturowa skrytka może stać się miejscem, do którego będą chować znalezione na podwórku skarby: kasztany czy kwiatki. Warsztatem małej artystki wypełnionym koralikami, stempelkami i kolorowymi taśmami albo zmienić się w mini łóżeczka dla kolekcjonowanych laleczek. Moje dziewczynki trzymają w nich również ozdoby do włosów.
Pudełko wykonane jest z trwałego i solidnego kartonu, który powinien wytrzymać częste wsuwanie i wysuwanie.
Jeśli dzieci są za małe, aby docenić funkcjonalność i urodę tekturowego pudełka na skarby, na początek możemy przeznaczyć je do przechowywania pamiątek cennych dla nas, rodziców – opaski ze szpitala czy malutkich bucików.

IMG_9466 IMG_9482 IMG_9486 IMG_9487 IMG_9489domek Aime et Celeste przetestowany dla ladnebebe.pl, do kupienia TU

 

31 Comments

  1. Slodkie na maksa, juz sie nie moge doczekac tych dziewczynskich skarbow i pudeleczek, dear god thanks for daughter:)) i zdjecia mi sie podobaja bardzo:)

  2. Magda says

    Hej bardzo lubie Twojego bloga
    Mam inne pytanie , jakie sa ciuchy nosweet, chodzi mi o bawelne. Jak sie zachowuja podczas prania? Czy jest to dobra jakosc, szwy zostaja na swoim miejscu?
    Pisalas o bobo choose, kupilam 2 bluzki w sumie jeszcze tego nie pralam ale jest to taaakie cienkie ze strach co z tego zostanie😀

  3. Sylwia says

    piekny domek, akurat szukamy czegoś na spinki, więc pomyslimy. Mamy dwie lalki Moulin Roty, są rewelacyjne

    • Po tym komentarzu mogę napisać to samo;) dlaczego nie podeszłaś?! Rzeczywiście panował straszny chaos, naiwnie liczyłam na rodzinne zakupy jak na Pchlim Targu, ale klimat był diametralnie inny.

      • Nie podeszłam, bo widać było, że nie jest Ci lekko, chaos, maleństwo wtulone w Ciebie i tak myślę, że nie do końca wypada komuś prywatność zakłócać :* Naprawdę pełna jestem podziwu dla zachowania dziewczyn, moi panowie to Sajgon i kataklizm😀 pozdrawiam

  4. Tzw. Coffret de naissance, we Francji bardzo popularne na prezent po narodzinach dziecka, tez taki mamy i zapelniamy pamiatkami tj. wzruszajace gratulacje-wiersze po narodzinach corki, pierwsze pantofelki, ubranko ze szpitala,opaska ze szpiatala, wloski, bedzie tez kiedys pierwszy zabek, itp, idealne miejsce na takie pamiatki, kazda szufladka jest opisana, ale mozna tez wg wlasnego uznania😉

    zgadzam sie, ze rzeczy sa piekne i swietnej jakosci, zwlaszcza mebelki-wozki do zabawy😉

  5. Rzeczy od Moulin Roty są świetne, dopracowane pod każdym względem. Ostatnio kupiłam dla córeczki jako dodatkowy prezent na pierwsze urodziny katarynkę, która wygrywa urodzinową melodię. Jestem nią zachwycona.

  6. OlaM. says

    Monia, super było Cię wczoraj poznać!:-) Twojego męża i dziewczynki:-) Na pierwszy rzut oka wydawały mi się, że są duże ale potem jak wróciłam do bloga to tak naprawdę na żywo są dużo mniejsze niż podczas sledzenia Was na blogu:-)

  7. Witam, jak zawsze każdy post wywołuje u mnie westchnienia i zachwyt:) a może chciałabyś zrobić nam niespodziankę i przedstawić pokój dziewczynek? też mam córeczkę w wieku Bianki dlatego troszkę ubolewam, że jest jej mniej troszeńke na blogu:) a co do pokoiku myślę, że byłby niezłą inspiracją dla „mieszkanek” naszych pociech:0 pozdrawiam

      • Magda says

        Świetny pomysł. Dla Mojej malutkiej czeka mnie zrobienie pokoiku. Pewnie jak zwykle czymś zainspirujesz. U nas pokój stoi pusty, a ona śpi u nas. Ma ponad rok więc czas żeby ją wyeksportować🙂
        Twoje córki mają wspólny pokoik?

  8. Ewela says

    Pod wpływem Twoich zdjęć i faktu że już od dawna szukałam czegoś ładnego na miniaturowe skarby mojej prawie czterolatki, zakupiłam ten domek. Przyszedł dziś rano i się nie zawiodłam🙂 Kolorystycznie,estetycznie wypada super. Myślałam jedynie, że jest nieco większy. Wydawało mi się, że obejrzałam go już z każdej możliwej strony gdy moje dziecko z wielkim przejęciem wykrzyczało : Mamo , mamo dach się otwiera i mieszka już tam baletnica:) jej radość w oczach bezcenna :):)

  9. Prześliczne te pudełko, kolorystycznie, wizualnie strzał w dzieciątkę:), Popieram pomysł pokazania pokoiku dziewczynek, bo u nas szykuje się w wakacje remoncik i szukamy inspiracji🙂 więc dołączam się do prośby anN🙂.

  10. No to Dziewczyny nic innego nam nie pozostaje jak czekanie na post pt. „pokoik”🙂 pełno inspiracji w internecie, gazetach ale są to pokoje katalogowe, które nie przypominają pokoi dzieci a muzea:/ albo piękny pokój ale o takim metrażu, że myślę, że nasze dzieci raczej tak ogromnych pokoi nie posiadają:/a myślę, że pokoik ślicznotek Bianki i Zojki nie jedną z nas zainspiruje:) pozdrawiam

  11. Przepiękny ten domek… chyba się skuszę:) Super wygląda i jeśli jest tak funkcjonalny, jak opisujesz trzeba go mieć :)) Pozdrawiamy.
    okiem-ani.blogspot.co.uk

Skomentuj

