LIFESTYLE
Comments 35

baby panties

Pamiętacie TEN post? Pakując dzieci na weekend za miastem wrzuciłam pumpy, tudzież bloomersy, do torby Gai. Wygodne i urocze są idealną propozycją na wylegiwanie się w słońcu. Gumka w pasie i nogawkach sprawia, że ich rozmiar jest elastyczny w każdą stronę – rosną razem z dzieckiem, a w tym przypadku może je nosić również maleńka Gaja.

G&FG&FG&FG&F

Temat Bloomersów będzie jeszcze na blogu powracał, tymczasem sprawdźcie co w swojej kolekcji ma m.in. Troizenfants.
A jeśli szukacie czegoś uniwersalnego, polecam polską markę Peekaboo (ich pumpy pokazywałam TU)

top – Monsoon
bloomers – BL
kocyk – Garbo&Friends

35 Comments

  1. uwielbiam pumpy! uważam, że to najlepsze spodenki na lato – zarówno pod względem wygody jak i urody!

    Gaja – cudność w każdym calu.

  2. Ale słodziak a jaka już duża ! nie wiem jak radzisz sobie z taką gromadką ja to z jedną córcią mam pełne ręce roboty🙂 chciałabym mieć takie trzy dziewczynki ale perspektywa kolejnego nieprzespanego roku mnie przeraza ;D

    • Czasami sobie nie radzę albo po prostu jestem bardzo zmęczona. Poza tym nie ilość dzieci ma tu znaczenie, a fakt, że wszystkie są jeszcze małe i każde wymaga dużo uwagi. Ale jest fajnie, lubię chaos, który u nas panuje:) No i Gaja przeważnie śpi i je (to drugie częściej), w ciągu dnia wszystkie ucinają sobie 2-3 godzinną drzemkę – wtedy mam czas dla siebie.

      • Tez mi sie tak wydaje, choc nie watpie ze jest u was bardzo fajnie, a kiedys za nascie lat bedzie jeszcze przyjemniej🙂 Mama otoczona doroslymi corkami, wnukami…Zagalopowalam sie.
        O kurcze, Zoja tez spi? Fajnie.Ja bardzo lubilam drzemki mojego dziecka, ale widze juz ze ma ogrom energii i zaprowadzanie jej w ciagu dnia do lozka to dla niej meczarnia.Dzis zdecydowalam ze nie daje juz do przedszkola pizamy i jak to uslyszala byla przeszczesliwa .Dla samej jej reakcji warto bylo ha ha

  3. Dorota says

    córeczka pięknie Wam urosła!
    odkryłam te spodenki przeszło 10 lat temu i z lubością syna w nie ubierałam.
    Teraz są jedyną rzeczą z garderoby, której uszycie zajmuje mi zaledwie 15 minut a córka budzi ogólny zachwyt. Wciąż mnie inspirujesz i wciąż czuję niedosyt.

  4. Majtule – jedyne oprócz body ubranka w jakie jestem zaopatrzona na najbliższe miesiące dla Młodej. I po raz pierwszy nie przejmuję się przewidywaniem pogody na wyjście ze szpitala. Bo jest lato, ciepło i nawet jeśli będzie chłodno, to nie zimno, więc nie muszę myśleć o ‚grubszych’ kompletach. Jest pięknie🙂

      • 8 lipca, ale mam nadzieję że się pospieszy😉 jest za duża a chciałabym rodzić naturalnie😀 poza tym chłopcy rodzili się duzi (4 i 4,5kg) więc trochę się obawiam kolejnego giganta, ale będzie co ma być… patrząc na Gaję, nie mogę się już doczekać swojej Szkrabuni. Gaja jest taka fajniutka i ma takie pełne zaciekawienia oczka🙂 pozdrowienia dla całej Waszej Rodziny!

  5. AlicjaN says

    Jeju, ona jest taka mala, a juz taka stylowa! Zazdroszcze Ci tego wyczucia i latwosci (??) w wyszukiwaniu a potem zestawianiu elementow garderoby.

  6. OlaM. says

    Monia, Malutka, rośnie jak na drożdzach!:-) Słodziak z Niej. Ile już waży?
    Acha, jaki rozmiar spodenek Gaja ma na sobie? Sprawdziłam, że są w rozmiarach 2,3,4,5 i nic mi to nie mówi, przynajmniej na razie:-) Wszystko jeszcze przede mną:-)

    • Dobre pytanie, wczoraj Ją zważyłam – 5,5 kg:) A rozmiar majteczek to chyba 3. W zeszłym roku latała w nich Bianka, teraz mogłyby je na zmianę nosić we trzy:)

      • kamila says

        Wiadomo:) A we mnie piekne, zdrowe chlopaczysko:) W duszy liczylam na dziewczynke, ale co sie odwlecze to wiadomo😉 Juz rece zacieram do tych wszystkich przygotowan, tym bardziej ze urlop w Polsce spedzamy, rodzina, przyjaciele blisko…eh az mi sie juz buzia usmiecha…
        Aaa i chcialam jeszcze dodac, moze to troszke za ciezko zabrzmi, ale jak na Twoje dziewczyny patrze to musze to powiedziec – razem z tata dziewczynek tworzycie tak piekne dzieci, ze tylko pogratulowac:)

  7. Urocza gwiazdeczka, u mnie też taka świeci 3 miesięczna🙂 gdzie kupujesz odzież i akcesoria z monsoon?

  8. Mamy! Do dzieła! Maszyny do szycia w ruch i spodenki w 15 minut gotowe. Bardzo prosta rzecz. Nawet początkująca krawcowa sobie poradzi🙂 Piękne bawełny są na allegro za kilka złotych a łucznika ma każda z naszych mam🙂

    Pozdrowienia!

  9. Monia a ja tak w oderwaniu:)
    trampki zara czy chipie?cena praktycznie ta sama – a jakość, praktyczność? masz wiedzę wiec proszę o podpowiedz

  10. jatoja says

    chciałabym zapytać o kocyk Garbo&friends…znalazłam go jakiś czas temu i tak się nadal zastanawiam czy kupić ten czy nowość PolaiFrank…chciałabym żeby był mięciutki oraz uniwersalny…czy mogę prosić o krótką recenzję? :*

Skomentuj

