INTERIOR
Comments 29

zakątek Gai #1

Dopóki Gaja dzieli pokój z nami, dokładam wszelkich starań, żeby to miejsce było dla Niej wyjątkowe. Szukam ładnych i funkcjonalnych rozwiązań – jedne ułatwiają nocne karmienie i pielęgnację malucha, inne po prostu cieszą oko. Zagospodarowanie małej przestrzeni jest nie lada wyzwaniem, ale bez wątpienia sprawia mi ogromną przyjemność. Dzisiaj mały wstęp do zakątka Gai, który z czasem zapewne przejdzie niejedną metamorfozę.

zakątek Gaizakątek Gaizakątek Gaizakątek Gai

Właściwie wszystko co pochodzi od duńskiej marki Frank&Fischer jest wyjątkowe, ale organizer na łóżeczko to mój faworyt – niebanalna ozdoba i niezbędne drobiazgi zawsze pod ręką. To połączenie funkcjonalności, starannego wykonania i nowoczesnego designu, gdzie motywem przewodnim zawsze są urocze zwierzaki.  Ja jestem fanką małpki (tutaj możecie zobaczyć poduszkę z tym motywem) i różowego słonia. Do kupienia TU

zakątek Gaizakątek Gaizakątek Gaizakątek Gai

Tę pościel zamówiłam dla Gai zaraz po urodzeniu, ale na na jednej na pewno się nie skończy. Uwielbiam dziecięce tekstylia – kocyki, poduszki i pledy sprawiają, że pokój dziecka staje się ciepły i przytulny. Poza tym wiem, że większość z nich będzie służyć dzieciom jeszcze długo po wieku niemowlęcym.
Ta pościel to połączenie ponadczasowych groszków i nowoczesnych, srebrnych gwiazdek, a także charakterystycznych dla stylu romantycznego troczków. Czekamy jeszcze na wypełnienie, żeby pościel była miękka i puszysta. Zamawiać można TU

zakątek Gaizakątek Gai

Podręczny, przenośny orgaznizer 3 sprouts – na zabawki, produkty do pielęgnacji, książeczki. My trzymamy w nim pieluszki, kocyki i otulacze. Do kupienia TU.

zakątek Gaizakątek Gaizakątek Gaizakątek Gaizakątek Gai

Naklejka Pele-Mele imituje rozwieszony sznurek, do którego możemy przykleić różne motywy: klips do prania, lampion czy girlandę. Jednak uroku nabiera dopiero w momencie, kiedy ją spersonalizujemy doczepiając ulubione fotografie, pocztówki i rysunki dziecka (można użyć washi tape). W komplecie są dwa sznurki i ok. 20 naklejek. Ta i inne naklejki dostępne są TU

29 Comments

  1. OlaM. says

    Wszystko takie pastelowe i delikatne – ślicznie to wygląda. Tak ciepło! I my mamy pojemnik świnkę – bardzo praktyczny:-) Zastanawiam się nad podusią, bo co prawda Mała na razie śpi w kołysce bez poduszki ale pewnie niebawem przeniesiemy ją do łóżeczka i tutaj przydałoby się już coś płaskiego. Czy wiesz może gdzie mogę się w nią zaopatrzyć? Gaja CUDOWNA!:-)

  2. AlicjaN says

    Ojej, ale mile lozeczkowe towarzystwo!:) Posciel jest jak dla mnie absolutnie piekna! I bardzo mi sie podoba ta naklejka do personalizowania, fajnie ze jest to tez bezpieczne rozwiazanie do umieszczenia nad lozeczkiem malucha (obawiam sie roznych girland, sznurkow).

  3. mama loli says

    Cześć Monika. mam takie pytanie – czy masz jakąś osobę do pomocy w domu? Ja mam dwójkę 6 miesięcznego synka i 3 latka i zastanawiam się czy zatrudnić Panią do pomocy w domu (głównie do sprzątania po urwisach🙂

    • OlaM. says

      Witam, co prawda nie jest to pytanie do mnie ale pozwolę sobię odpowiedzieć:-) Ja mam Panią z Ukrainy, która przychodzi co dwa tygodnie. Nie ukrywam, jest dużżżżo łatwiej choć przy 3 miesiecznej córeczce jeszcze jest niewiele rzeczy do sprzątania:-) Zamiast sprzątać mogę cieszyć się czasem spędzanym z Malutką:-) Jeśli namiary będę potrzebne chętnie udostępnię:-)

    • Tak, moje dziewczynki;) Wszystkie śpią razem w ciągu dnia ok. 2-3 godzin, to wystarczy, żebym mogła zająć się domem, a przez ostatnie lata nauczyłam się to robić bardzo sprawnie. Kiedyś przychodziła do nas jedna Pani, po której nie musiałam nic poprawiać, ale wyjechała i nikogo lepszego nie znalazłam. A teraz najlepiej organizuję się sama:)

  4. Wszystko cudowne, aż sama chciałbym znaleźć się na miejscu Gai🙂
    A ten sznureczek z drobiazgami nad łóżkiem to mój faworyt, chyba się skuszę na zakup.

  5. Juz nie pisze, ze mi sie podoba, bo to oczywiste, ale cieszy moje oko(wiesz dlaczego🙂 )
    No i Zoja ma nosa do dobrych ksiazek, niech edukuje Gaje🙂

  6. Zdecydowanie zdjecie Zojki w lozeczku z siostra najpiekniejsze!! No bo reszta… to wiadomo, wzdycham sobie do róznych takich, drobiazgów, pieknosci…

  7. Bardzo fajurski ten naklejkowy sznureczek z gadżetami – takie proste, takie ładne. W sklepie już go chyba nie mają, ale w sumie co to za problem zrobić taki samemu.

  8. Cudownie! Najbardziej podoba mi sie ten sznurek – po prostu rewelacyjny! Zastanawialam sie dluga chwile, czy jest prawdziwy, czy tylko naklejony. Swietna sprawa!

    • no ja też miałam wrażenie, że to jest prawdziwy, tam jest nawet taka klamerka biała – haha a to też naklejka – rewelacyjny

  9. Taciulino says

    Witam. Śledzę od bardzo dawna, I bardzo lubię tu bywać. Chciałam się zapytać skąd półka? Pozdrawiam całą Waszą rodzinkę.

  10. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne… brudne róże, szarości, biel. No i nitka, rewelka.
    Pozdrawiam.
    Lubię tu uczęszczać😉

  11. Naprawdę uwielbiam twojego bloga, po prostu gdy widzę, te delikatne, romantyczne wystroje, dziewczynki: jestem pod ogromnym wrażeniem Ciebie jako osoby!🙂 Chciałabym się tylko zapytać, czy przychodzą Ci może do głowy jakieś sklepy dla dorosłych kobietek, w takim stylu jakim ubierasz dziewczynki? Przecież Ty też musisz gdzieś robić zakupy (bynamesakke już upatrzyłam ;-)). Byłabym niesamowicie wdzięczna gdybyś odpowiedziała. Pozdrawiam, C.

  12. kocham taki klimat zdjęć, są przemyślane, piękne kolorystycznie..i widać gołym okiem ze masz wyczucie smaku i gust ( który jest mi bliski) Pozdrawiam ciepło…

  13. Bardzo przytulny ten zakatek; ja najbardziej zwrocilam uwage na posciel, bo jestem na etapie zmaiany lozeczka i zakupu poscieli (do tej pory Greta spala tylko w spiworku)

    czy material to ten sam co korony z MOI MILI, tak mi sie wizualnie skojarzylo? pozdrawiam😀

  14. MAŁA SZAFA says

    No to zamieniam nasz sznurek na gwoździach na naklejkę Pele Mele . Dziękuje za tą alternatywę🙂

Skomentuj

