LIFESTYLE
Comments 26

filtr z iPhonem

zdjęcie5 sukienka Bianki nununu, sukienka Zoi nosweet

filtr z iPhonem

zdjęcie6 laleczki Momiji

zdjęcie8

balon MoiMili

zdjęcie30koc bambusowy aden+anais

zdjęcie9hamak Amazonas Koala

zdjęcie10body Norlie, spodenki Gap, prześcieradło Mothercare, królik Maileg

zdjęcie11hulajnoga MaxiMicro, kask Oxelo

zdjęcie12zdjęcie13body Risk

zdjęcie15 Oto jest Paryż, wyd. Dwie Siostry

zdjęcie16tablica Playroom Rules dostępna na zamówienie w Muppetshop

zdjęcie17 zdjęcie19zdjęcie20zdjęcie21 zdjęcie22 zdjęcie23zdjęcie24 zdjęcie25 wózek Cadet by Navington

zdjęcie26różdżki MoiMili

zdjęcie27 zdjęcie28 zdjęcie29zdjęcie31 zdjęcie32 zdjęcie33 zdjęcie34zdjęcie18zdjęcie14
instagram @kaszkazmlekiem

26 Comments

  1. Cudowne zdjęcia. Książkę o Paryżu też mamy i bardzo nam się podoba.
    A co to za chusta, którą dziewczynki maja na głowie na zdjęciach pod koniec? Śliczna jest.

  2. Ach te wasze zdjęcia, zawsze oglądam po kilka razy. Książkę o Paryżu Matylda magluje już któryś dzień z kolei- jest świetna

  3. Gaja w tym lezaczku taka cudowna. Torba z uchwytem dla dziecka, tunika w laczke, cudny wozeczek z lalka, cudne rozdzki (sama robilas?) – cala masa inspiracji! :)))

  4. Obrazki z codzienności PIĘKNE:) pełno inspiracji:) jak zawsze cudownie:) cieszę się, że mogę pooglądać Was na Instagram’ie, bo jak kiedyś wchodziłam to było zablokowane:/ pozdrawiam

  5. IMPS& Elfs..uwielbiam tą firmę!! ..widziałam ostatnio w tk maxx komplet spodenki i sweterek żółty z szarym.. genialny!! ale rozmiar dla takiego maleństwa jak Twoje..zdjęcia jak zwykle urokliwe..Ps ksiązkę tez mamy i kochamy..

  6. Ależ cudne zdjęcia… zamurowało mnie. Śliczne Buźki Dziewczynek, piękne tkaniny, przedmioty, kolory i ujęcia… zachwycona jestem. Pozdrawiam cieplutko.
    okiem-ani.blogspot.co.uk

  7. Gaja wpatrzona w mamę oraz starsza siostra wpatrzona w śpiącą Gaję – przepiękne. No i cała reszta też, ale te dwa mnie rozczuliły szczególnie:)

  8. OlaM. says

    Całe mnóstwo inpiracji, zresztą jak zwykle – super!:-) Zdjęcia rewelacyjne!
    Monia a skąd wyczarowałaś tą fajną tablicę z „zasadami”? Chyba, że sama zrobiłaś? Bardzo mi się podoba:-)

  9. Pan Pierdziołka spadł ze stołka….:) moje dziewczyny znają już chyba wszystkie wyliczanki:). A zdjęcia są śliczne, nie ma co mówić Ktoś:) ma talent do fotografowania! u nas turban ostatnio też jest na czasie:). Pozdrawiam i gorąco ściskam🙂

  10. gosik says

    sądziłam,że filtr mnie nie zaskoczy wkońcu jestem na bieżąco😉 a jednak pare nowych fotek!cicho liczyłam,że pokaże się zdjecie:Gaja,tata i Ty bo cudne jest❤

  11. Rozpłynęłam się w niemym zachwycie nad urodą trzech Bohaterek zdjęć- Cuuudowne są to mało powiedziane! Poza tym- zdjęcie Gai wpatrzonej w mamę- Bezcenne. Chustki i sposób ich wiązania a’la turbanos- urocze. Lekko, zwiewnie, wygodnie i świetliście. Jasno, przytulnie, ciepło, rodzinnie. Lubię Was podglądac😉.

  12. Dorota says

    wszystko mi się podoba bardzo, ale chusta na głowie córeczki a właściwie sam efekt nie ma sobie równego. Te chwile urwane z codzienności najlepiej pokazują jaką jesteście fajną rodzinką

  13. mogika says

    Strasznie fajne robisz zdjęcia, cała historia stworzona… i moje ulubione szparagi z parmezanem!! Do kolekcji książeczek polecam Oto jest Londyn😉

  14. Paulina J says

    Zjadłabym to ciastko z migdałami, ubrałabym zieloną sukienkę i piękną chustę Zojki, powiesiłabym też tę tablicę! Planuję taką „family rules” w przyszłości! Piękne wszystko!!!!!

  15. sylwia says

    oglądam te zdjęcia na codzień w instagramie, ale uwielbiam te podsumowania. Szafa dziewczyn to dla mnie ogromne źródło inspiracji, wlasnie jestem z moimi córkami nad morzem a starsza paraduje w pomaranczach bobo choses:-). Mam pytanie ponieważ kusi mnie powrót do Krakowa przez Warszawe i male zakupy. Kusi mnie obaibi bo u nas nie ma.Warto nadrabiac drogi o ten sklep?

  16. izolda says

    Dziewczyny słodziaki. Czy mogę podpytać, gdzie kupiłaś wrzosowe body dla Gai w dziureczki?

  17. zorzeta says

    Przeurocze Twoje córki! Zdjęcia Gai bardzo mnie rozczulają… A książka o Paryżu jest na mojej liście książek do kupienia.

Skomentuj

