LIFESTYLE
Comments 21

Lamps&co

Przy urządzaniu pokoju dziecięcego, wszystkie elementy, te drobne i większe, mają znaczenie i wpływają na efekt finalny. Dlatego, wypełniając kolejną niszę na polskim rynku, powstała firma Lamps&Company – międzynarodowo brzmiąca nazwa w pełni oddaje jej charakter i ambicje.

zdjęcie17 zdjęcie19 zdjęcie21 zdjęcie22

Sztandarowy produkt – stylowe lampy dziecięce łączące skandynawski design i amerykański luz, to efekt międzykontynentalnych wojaży w poszukiwaniu odpowiednich materiałów i uporu mamy pragnącej otoczyć swoje dziecko pięknym i przyjaznym wnętrzem. Pierwsze projekty to wynik domowych eksperymentów, ale to co trafia do naszych domów teraz, to starannie zaprojektowane i wykonane najwyższej jakości lampy, pufy i poduchy, które swoim wyglądem ocieplą każdy dziecięcy pokój.
Zachwycają nasyconymi kolorami, ich różnorodnością i przepięknymi printami. Materiały projektantka sprowadza od takich dostawców, jak Robert Kaufman, Michael Miller czy Moda Fabrics, natomiast abażury i drewniane podstawy wykonują dla Lamps&Co polskie manufaktury. Smukłe, drewniane nogi są malowane i dostępne w 8 kolorach (pastelowe tonacje bieli, różu i niebieskiego lub mocniejsze: pomarańczowy, czerwień czy granat), aby po wybraniu abażura swobodnie dobrać do niego podstawę i stworzyć unikatowe zestawienie.

zdjęcie10

zdjęcie11zdjęcie13zdjęcie14

Nasz wybór padł na wzory, które pięknie zdobią dziewczęcy pokój i jestem pewna, że będą aktualne przez długi czas. Codziennie nastrojowe światło lamp sprzyja wieczornemu czytaniu i wyciszeniu dziewczynek. Natomiast o tym, jak dzieci wykorzystują poduszki i pufy chyba nie muszę pisać – może tylko tyle, że ostatnio ucichły odgłosy szurania krzesła podstawianego do łóżeczka Gai.

zdjęcie1zdjęcie2zdjęcie6

21 Comments

  1. Masz na mysli lampy piszac o tej niszy?:) Bo mam wrazenie ze tego typu wzorow i materialow jest cala masa w PL.Lampki na pewno zaurocza tych ktorzy lubia klasyczny wystroj.Ze skandynawskim wlasnie mniej mi sie kojarza,wlasnie raczej tak pod Ameryke:)

    • Mam na myśli generalnie oświetlenie w pokojach dziecięcych, mało tego. Ja przynajmniej oprócz sebry i ferm living nie widziałam nic interesującego. A wzorów w Lamps&Co jest cała masa, myślę że każdy może wybrać coś dla siebie. ,,Bajkowy las” rzeczywiście wpisuje się w pewien trend, ale ptaszki postawiłabym nawet w swojej sypialni:)

      • Marta says

        to prawda, z lampami dla dzieci jest duzy problem… ja w koncu dorwalam ladna (na krotko przed debiutem Lamps&co….) w Zara Home. Sebra jest fajna, ale ma lampy wiszace (swiecace dosc punktowe) i te łamane (też dośc punktowe i ze specyficzną regulacją) i tyle. a górnego oświetlenia nadającego się do pokoju dziecka i dającego sensowną ilośc światła, to już w ogóle nie ma, po prostu nic.

  2. milupka says

    śliczne! fajne rzeczy wybralas i bardzo pasuja do pokoju dziewczyn! mi chyba najbardziej podoba sie ta z ptaszkami. to bylo mile zaskoczenie na HUSHu, dowiedziec sie, ze Ania (z ktora studiowalysmy razem na roku) robi takie sliczne rzeczy:)

  3. MAŁA SZAFA says

    Zoja z Gają zaglądające do łóżeczka – no piękny widok, taka nieziemska miłość Sióstr… pięknie ♥

  4. Lubię, jak ktoś myśli o tym, żeby stworzyć nie tylko jeden produkt, ale całą trzymającą się kupy kolekcję. Fajne.

  5. Piękne dodatki, ślicznie komponują się z meblami w pokoju dziewczynek. Tylko jak dla mnie niewiele mają wspólnego ze stylem skandynawskim🙂
    Zdjęcie Zoi i Bianki zaoglądających do łóżeczka młodszej siostry rozczulające.
    Moniko, skąd ta piękna narzuta z drewnianego łóżka?

  6. Nie znałam tego sklepu – ale jestem zachwycona! piękne tkaniny i dekoracje trafiają 100% w mój gust🙂

    No i Twój styl, ubieranie dzieci, urządzanie ich kącików – są perfekcyjne i takie jak lubię🙂 Trafiłam tu niedawno przez przypadek, i uwielbiam tu zaglądać🙂 gratuluję wspaniałych trzech córeczek🙂

    Pozdrawiam spod norweskiego nieba😉
    Dagmara

  7. Dorota says

    gratuluje Ci wyczucia piękna, umiejętności wyszukania i pokazaniu tu dalekiego od kiczu detalu.
    Dziewczynki Twoje są bardzo słodkie i takie szczęśliwe mają buźki

  8. EwaKo says

    Wydaje mi się, że widziałam dwie panie z takimi lampami i pufą w Rue de Paris na francuskiej. Zastanawiałam się: „Po co komu lampy w kawiarni?”😉 To byłaś Ty?😉

  9. Śliczne są te lampki, takich szukałam, a właśnie się zbliża remont pokoiku moich dziewczynek. Dziękuję za podpowieź🙂. Szkoda tylko, że całych mebli nie mogę wymienić, bo ta biel jest po prostu genialna.

  10. Przecudowne te lampy!!! Strzelam, że pierwsza dla Zojki, a druga dla Bianki🙂 A jaka dla Gai?
    ps. Masz fantastyczne córeczki!! Myślicie o dalszym powiększaniu rodziny?🙂 pozdrawiam.

  11. Zauroczyły mnie drzewa. I lampa i pufa i podusia. Mniam! Biorę wszystko z miejsca🙂. Chłopcy oglądali ze mną i wzdychali do drzewek także. Jeden głosik chwilowo był za robotami (podczas wertowania sklepu), ale najgłębiej chwycily za serca drzewa właśnie. Niemęskie, cóż, moi synowie mają niestandardowe dusze ;)… jak dobrze, ze jest z nami Malina, co usprawiedliwia wszelkie dziewczęce zakupy, a Im pozwala nacieszyć sie przedmiotami z dziewczęcej półki, a proszę mi wierzyć, chłopcy potrafią zauważyć i docenić urok tych typowo babskich drobiazgów🙂.

Skomentuj

