LIFESTYLE
Comments 18

sale, saldi, soldes

Jako mama doceniam niewątpliwe zalety i komfort jakie dają zakupy przez internet. Dla mnie to przede wszystkim czas – ten zaoszczędzony na dojazdach i stanie w kolejkach, ale również możliwość kupowania o dowolnej porze dnia i nocy, bo zakupy on-line możemy robić 24/7. Poza tym szybki i łatwy dostęp do informacji na temat produktów (przydatne w przypadku nowych, nieznanych dotąd marek), a także możliwość porównywania cen w różnych sklepach.
Właśnie ruszyła pierwsza fala letnich wyprzedaży w sklepach on-line. To zdecydowanie moja ulubiona pora i doskonała okazja, żeby w atrakcyjnej cenie kupić to, co wpadło mi w oko w danym sezonie. Ponieważ sama najbardziej udane zakupy robię w sieci, wrzucam kilka adresów, które regularnie odwiedzam.

groshki.pl – -35% na ubrania z tegorocznej i zeszłorocznej kolekcji takich marek jak Imps&Elfs, No Added Sugar czy Emile et Ida. Sklep dla indywidualistów, my pierwsze zakupy mamy już za sobą.

minimiks.nl – conceptstore z NL, a w nim dwie świetne marki: nununu i Moi. W tym wypadku warto się pospieszyć, bo ubranka są niebanalne, a rozmiary już przebrane. Wysyłka do Polski.

bananaz.pl – – 30% na marki Bobo Choses, Djaknemala czy Soft Gallery

mylittlesquare – do -60% na ubrania, buty i dodatki, oczywiście z wysyłką do Polski. Na stronie wiele wspaniałych marek, a wśród nich m.in. kolekcje GroTroizenfants, Moon et Miel i New Generals.

cocoshki.pl – -20% na marki Indikidual i Mini Rodini, wkrótce dojdą kolejne.

miszkomaszko.pl – -30% na całą kolekcję, w tym piękną sukienkę w różowy print i absolutny hit kolekcji- spódnicę w żółte gwiazdy.

 

18 Comments

  1. Dziękuję za stronki:))
    Rzeczywiście dużo promocji jest obecnie.
    Ja dzięki Bogu mam najlepsze stronki w ulubionych na FB i mam promocje poza sklepami internetowymi. Zawsze z tego korzystam.

    • Dobrze jest się zapisać do newslettera danego sklepu, wtedy informacje o obniżkach docierają szybciej. Czasami są też ciche promocje tylko dla subskrynentów:)

  2. Kiedys moje zakupy online byly niesmiale, troche okraszone obawami a dzis nie wyobrazam sobie miec do dyspozycji tylko to co proponuja sklepy stacjonarne!Swoja droga chodze do nich tylko gdy naprawde musze…Nie lubie w ten sposob tracic czasu (dobrze ze maz robi spozywcze:)); szybko boli mnie glowa. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek zawiodla sie robiac zakupy online.
    Do przecen nigdy nie mialam i teraz tym bardziej serca:) Zanim cos (choc ostatnio szaleja bo letnie przeceny sa juz na poczatku lata) przecenia, albo mi sie opatrzy, albo nie ma rozmiaru, albo zdaze zakochac sie w tym co pokazuja nowe kolekcje i taka to jestem malo praktyczna oraz rozsadna…

    • Ja w okresie wyprzedaży nie sięgam jedynie po typowe dla mijającej kolekcji, bardzo wyraziste wzory, np. od Mini Rodini (oprócz legginsów, tych nigdy za dużo dla dzieci:)). Ale cała reszta jak najbardziej – do tej pory podobają mi się poprzednie kolekcje Soft Gallery, Emile et Ida czy Bobo Choses.

  3. Oj, przeceny. We wtorek lecę do Londynu – moje karty kredytowe chyba tego nie przeżyją🙂 Ja natomiast zawsze kupuję na następne sezony. Często bazę taką jak swetry czy płaszcze na następną wiosnę lub początek naszej jesieni.

    • Karty może i nie przeżyją, ale ile inspiracji dostarczysz:) Dzisiaj robiłam zdjęcia dziewczynom w dwóch ulubionych swetrach kupionych w Zarze półtora roku temu, o dziwo wciąż są w doskonałym stanie. Też zazwyczaj poluję na swetry i płaszcze (i oczywiście sukienki!) w lekko zawyżonym rozmiarze i zdecydowanie na dłużej. Poza tym trochę inaczej wyglądają zakupy kiedy w domu są dwie, a teraz trzy dziewczynki z małą różnicą wieku – szafa robi się wspólna, a ubrania przechodzą z jednej na drugą. Te dobrej jakości są więc na wiele sezonów:)

    • sezon przecenowy + cudny Londyn = mieszanka wybuchowa:) w pozytywnym tego słowa znaczeniu… zazdroszcze… Londyn, to zdecydowanie jedno z moich ulubionych miejsc na ziemi… czekam na cały „wór” inspiracji:)

      jezeli mowa o przecenach – u nas również -30%. Zapraszam…

Skomentuj

