22 Comments

  1. Magda says

    jejku świetne jak zwykle!
    Powiedz, pytam z ciekawości, wzbudzacie sensację na ulicy? Ludzie zaczepiają?
    Bo chyba mało dzieci tak fajnie wygląda😉

  2. Dorota says

    choć obie dziewczynki jak zwykle wzbudzają zachwyt pięknymi buziami i ślicznymi stylizacjami, nie potrafię przestać podziwiać spodenek Bianki

  3. Soft gallery jest jedna z moich ulubionych marek🙂
    A dziewczynki jak zawsze ubrane super, szczegolnie na cebulke, ja nie mam takiej wyobrazni🙂

  4. Dziewczynki wyglądają świetnie! Fantastyczne zestawienie, miejsko i…jesienne😉
    Jak zwykle mnie inspirujesz. Swoją drogą moja córka ma oba swetry widoczne na zdjęciach i bardzo je lubimu🙂

  5. aż trudno uwierzyć, że post z końca czerwca… ale to zawsze wczesna inspiracja na tegoroczną jesień…🙂 bo mam nadzieję, że w końcu ciepło do nas przyjdzie…

  6. sylwia says

    cudnie jak zawsze i oczywiście jak zwykle posciagam trochę:-). Czy ta sukienka Oilily kupiona teraz w tk maxx? Moja córka właśnie spaceruje po plaży w ptaszkach Stelli również podpatrzonych u Was

  7. Magda says

    Zapomniałam kiedyś zapytać.
    Skąd masz takąmateriałową torbę – post iphone gdzie jedna z dziewczynek trzyma za taką przymocowaną rączkę? Bo to całkiem sprytne jest…

Skomentuj

