EVERYDAY STYLE
Comments 37

łap okazję!

zdjęcie2 zdjęcie3Ja złapałam kilka w ten weekend:
mokasyny, sukienka w etniczny wzór, t-shirt w gwiazdki i bluzka w paski / Zara

sukienka w biało – beżowe paski, Stella McCartney / TK Maxx

zdjęcie4zdjęciezdjęcie1bluza w kropki, body z neonowym nadrukiem z kolekcji Peter Rabbit i body ,,sending…”/ Gap 
białe body na ramiączka (moje ulubione, kupuję je w kilku rozmiarach na cały rok), spodenki* / Zara 

*spodenki pochodzą z nowej kolekcji, pełnej słodkich, zwierzęcych motywów.

37 Comments

  1. Sylwia says

    A ja mam pytanie odnośnie butów meliisa tych co ma Bianka. Jak one sie sprawdzają? Bardzo mnie kuszą dla córki, która ma 14 miesięcy, czy nadają się dla takiego maluszka?

      • aga says

        ale można je stosować na zasadzie crocsów czy nie bardzo? jaki model dla Zojki?a i napisz plis jak wypada rozmiarówka

        • Sylwia says

          ooo a jak wyglądaja liski? nie ma ich chyba na mivo? Te kotki nie będa jedyne, ma takie normalne niemowlęce sandały. Bardzo dziękuję za odpowiedź, zamawiam:)

        • Nie wiem, nigdy nie miałam crocsów;) Melissy nosimy na co dzień, są bardzo wygodne, dobrze trzymają nóżkę, łatwo się je czyści i…pięknie pachną;) rozmiarówka? U nas brałam te rozmiary, które aktualnie noszą dziewczynki i są dobre, a w przypadku Zoi nawet z lekkim zapasem (Ona nosi 25, liski mają r. 25-26).

  2. Ja też korzystam z wyprzedaży, a jak…
    Teraz bardziej postawiłam na cieplejsze ciuszki, z myślą o jesieni, coś tam złowić można było.
    I kupowałam rzeczy większe na następne wakacje raczej.
    Zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny „Moje dziecko ubiera się u polskich projektantów”, gdzie należy zgłosić stylizację dziecka z chociaż jednym elementem polskiej garderoby. Atrakcyjne nagrody!

  3. Lżunia says

    Pani Moniu,
    nie mam dzieci a Pani pięknie ubiera dziewczynki, zdradzi Pani kilka osobistych Pani ubiorów? Bardzo proszę.Pozdrawiam Dziewczynki, są wspaniałe. To cud, mieć dzieci:)

  4. ja już swoje łowy odbyłam, ale na zarahome.com. Poszewki na podusie z wyprzedażowej kolekcji urzekły mnie na zabój. I jeszcze pare innych drobiazgów , ktore moze wreszcie pokaze na swoim zapomnianym blogu😉. Obecnie choruję na nową kolekcję Zary (niemowlęta- dziewczynki). Na szczęście Malinka jeszcze nie wyrosła ponad magiczne 94😉 (ma już 88 cm wzrostu, co jak na niespełna jeszcze dwulatke, jest
    osiągnięciem dość… sporym ;)), więc marzenie będzie można spełnić.

    • Ja dopiero zaczynam, dziewczynki wyjechały z dziadkami na weekend więc z Gają mogłam zajrzeć do kilku sklepów. Co prawda skończyło się na dwóch, bo na więcej nie miałam siły, ale całkiem udane to były łowy:) Zara Home jeszcze przede mną, uwielbiam tobić tam zakupy do domu, tekstylia, naczynia i śliczne drobiazgi – poduszki mają piękne!

  5. Body z listem strasznie mi się podoba, a właśnie niedawno wróciłam z Gapa i nie widziałam takiego😦 Jaki ma rozmiar?

  6. mogika says

    Ha! Ja wczoraj też złapałam kilka… urocze etniczne sukienki Zary, wojskowe krótkie spodenki, śliczne baleriny z Monsoon za grosze… Uwielbiam takie zakupy :)))) (mokasyny cudne!)

    • Każda okazja i zapszczędzone pieniądze cieszą. Mi czasami trudno powstrzymać się przed zakupem jakiejś rzeczy, choć zazwyczaj kusi tylko dlatego, że jest przeceniona. Ale pokusa szybko mija – przy trójce maluchów staram się robić przemyślane zakupy i rzadko jest miejsce na spontan…wyjątek stanowi tylko monsoon;)

      • Sylwia says

        oj zazdroszczę, że w Warszawie choć troszkę ubrań monsoon macie w Accesorise. Dzisiaj weszłam w Krakowie z nadzieją na jakieś fajne ubranka, a tu nic. Pani powiedziała, że w Krakowie nie wypaliły i nie będzie już. Gap i okaidi tez nas jakoś omija. No ale na szczęście jest internet:)

  7. To ja idę łapać na zara.com te piękne spodenki.
    Mam nadzieje, że mąż wybaczy mi podkradnięcie kredytówki po raz wtóry… w imię wyprzedaży🙂

  8. HelloKarabo says

    wszystko fajne, ale najfajniejsze wzory sa zawsze dla malych dzieci, te wieksze maja juz gorzej..😦

  9. Gosia says

    Fajne, ja tez poszalam ale glownie dla dzieci na przyszly rok.
    Zdradzisz ile jest wejsc miesiecznie na tego bloga? Odslon? Z ciekawosci pytam🙂

  10. ja niestety zawsze jestem gapa! wyprzedaże w lipcu to nie dla mnie, urlop, letnie wyjazdy – to nam naciąga budżet domowy i nawet na wyprzedażowe ceny (gdzie w polsce i tak wyprzedaże dla mnie to śmiech na sali) nie mogę sobie pozwolić…😦

  11. OlaM. says

    Monia, dzięki za podpowiedź:-) I ja zakupiłam kilka ubranek dla Malutkiej w Zarze i Gapie:-)
    Skusiłam się jeszcze oczywiście na spodenki – kotki:-)

  12. My na wyprzedażach w tym roku sezonie praktycznie nic nie upolowałyśmy, ja już od jakiegoś czasu intensywnie myślę o jesieni, bo na ten wiek i porę roku nie mam ani pól ubranka! A spodenki kotki, jak wiesz, już czekają u nas na chłodniejsze wieczory i poranki:)

  13. Niech żyją wyprzedaże!!! My wczoraj łupiłyśmy w Zarze i piękne (2 pary:))skórzane balerinki przyniosłyśmy. spódniczkę, cudną bluzeczkę i szaliki. Oj cudnie:)!

Skomentuj

