12 Comments

  1. Sama słodycz🙂 dla mnie to jest mistrzostwo świata jak dajesz sobie rade z 3 dzieci ! Widać na Waszych zdjęciach że sę świetnie bawicie co daje mi nadzieje że kiedy zostane mamusią po raz 2 nie czeka mnie wyłącznie siedzenie w domu i robienie z siebie męczennicy i za to Wam dziękuję😉

  2. Sukienką zachwycałam się juz z okazji urodzin Zojki. Jest cudna, taka jak lubię. W ogóle Talc to mocno moja bajka. Poncho pamiętam z boho zestawu, bardzo ładne, jasne, delikatne. Też lubię🙂 (mogłabym wykupić wiele z obecnej kolekcji zary dla małych girls ;)). A Zojkę lubię najbardziej!- oglądać🙂🙂.

  3. m_1982 says

    Czytam Pani blog od początku. Również jestem szczęśliwą mamą Trojeczki:)
    Jest Pani moją inspiracją. Sama wyszukuję perełki dla moich dzieci. Szyję, przerabiam, kombinuję:D swoje wlasne ciuszki.

    Pozdrawiam swoją imienniczkę

  4. urocza sukienka na ślicznej dziewczynce w miłych okolicznościach przyrody, czego chciec wiecej🙂 u Was zawsze jest gwarancja czystej przyjemności dla oka🙂

  5. Rena says

    Fajny macie płotek w domu. I dołączam się do tego co napisała Sanderka, podziwiam Wasz lifestyle. Wydawać by się mogło, że masz życie proste jak kaszka z mlekiem, wszystko łatwo Ci przychodzi i opieka nad 3 dziewcząt to wczasy pod gruszą. Może tak jest🙂 W każdym razie bohaterka z Ciebie Moniko, pozdrawiam.

    • Mieszkamy w mieszkaniu, a płotek mijamy codziennie na spacerze:) opieka nad trójką dzieci, w dodatku tak małych, na pewno nie jest łatwa. Bywa, że rano nie pamiętam kiedy i jak zasnęłam. Nie pokazuję każdego aspektu naszego życia, to nawet nie jest blog lifestylowy, choć wiem, że jakiś obraz naszej rodziny się tutaj rysuje. I on jest prawdziwy. Wyjęłam z niego katar i bunt dzieci, ale daleka jestem od kreowania naszego życia na idealne, bo ono takie nie musi być:) Czasami jest w nim totalny chaos i bałagan i wtedy też jest super… no dobra, przeciągający się bałagan mnie wkurza, ale byłabym naiwna myśląc, że przy trójce dzieci może być inaczej. Dobre samopoczucie samo nie przychodzi, ale warto się o nie starać każdego dnia, teraz robię to dla moich trzech córek:)

      • Rena says

        to wszystko prawda, warto się starać o dobre samopoczucie, ale starania to też sztuka i mieć codziennie energię żeby zrobić obiad dla rodziny, sprzątać, zaplanowac spacer, a do tego dbać o takie detale jak spinki córeczki, no i jeszcze robić coś dla siebie, ja mam jedną malutką córkę i często nie ogarniam, także tym bardziej chapeau bas. trzeba się urodzić z umiejętnością wstawiania prawą nogą, mieć wspaniałych rodziców, cudownych ludzi wokół, albo bardzo bardzo się starać🙂

  6. Lubię te Wasze „czyste” zdjęcia, te piękne buzie małych Dziewczynek i to co na pierwszym i drugim jest planie.
    Chyba po prostu lubię tu przychodzić🙂
    I gdyby nie kaszka przegapiłabym takie cudowne ponczo!

  7. To prawda, szacunek i podziw dla Ciebie, trójka dzieci to nie lada wyzwanie, a Ty ogarniasz Wasz świat doskonale, jak widać na zdjęciach bynajmniej🙂
    Śliczna sukieneczka i sandałki urocze. Pozdrawiamy.
    okiem-ani.blogspot.co.uk

Skomentuj

