INTERIOR
Comments 20

New is coming! Salt City Emporium

Kiedyś wydawało mi się, że moje dzieci nie będą nosić legginsów, które sklasyfikowałam razem ze spodniami dresowymi jako te z gatunku sportowych. Teraz noszą jedne i drugie, a ja nie wyobrażam już sobie bez nich dziecięcej szafy. Tym bardziej, że to, co dawniej kojarzyło mi się wyłącznie ze strojem gimnastycznym i halą sportową, zostało przez wielu projektantów świetnie podrasowane i nawet szara dresówka okazała się być bardzo dziewczęca. A legginsy? No cóż, dla nich przepadłam totalnie i dzisiaj mogę pochwalić się pokaźną kolekcją w szafie dziewczynek. Jest stylowo, wygodnie i kolorowo, a już wkrótce dołączą do niej zwierzęce motywy od Salt City Emporium
SCE to nowoczesne, miejskie ubrania szyte z bawełny organicznej, z ręcznie drukowanymi wzorami, a co za tym idzie, każdy egzemplarz jest niepowtarzalny. W ofercie znajdziemy między innymi legginsy, ołówkowe spódnice (Zoja <3), t-shirty i czapki. Ubrania szyte są dla dzieci od urodzenia do 4 lat, ale już wkrótce pojawi się również kolekcja dla dorosłych. Jeśli więc lubicie stylowy, oryginalny wygląd, cenicie komfort i wygodę, to ta marka jest zdecydowanie dla Was.

Salt City Emporium

 Salt City Emporium

photo by Salt City Emporium

Więcej wzorów możecie zobaczyć na etsy.com

20 Comments

  1. Magda says

    Ja mam zawsze problem z doborem góry przy takich wzorzystych legginsach. Czy powinno być jednolite czy też w jakieś ciapki:)

  2. MAŁA SZAFA says

    Mnie jakiś czas temu zahipnotyzowały zające. Niedługo bierzemy się za testowanie🙂

    • U nas będą lisy, sarenki i gwiezdne konstelacje. Nie mogłam się zdecydować, więc starałam się dobrać wzory, które trochę określają dziewczynki – najłatwiej było z Gają, u niej wszystko kręci się wokół mlecznej drogi;)

  3. missmilupka says

    Fajne! I szkoda, ze tylko do 4T, chociaz hopla na punkcie wzorzystych legginsow mialam kiedy Mila byla mniejsza, w pewnym momencie miala chyba ze 30 par (yyy) w najrozniejsze wzory, ja tez mialam ich jeszcze wtedy pelna szafe. Totalny leggings junkie. W koncu mi troche przeszlo, szczegolnie, ze rzeczywiscie, trudno bylo do tego cos dobrac innego niz jednolita sukienka/tunika.

  4. Magda says

    Ciekawa jestem jaka jest grubość materiału… Czy to legginsy typowo jesienne, czy typowo całoroczne?🙂 I jak z jakością? Do tej pory przetestowałam na córeczce legginsy z H&m, Gapa i Kappahla. I tylko jedne z nich (zwykłe, czarne z H&m), nie straciły uroku (czyli nie zmechaciły się, nie wyblakły, nie wybrzuszyły się kolana) pod wpływem prania czy normalnego noszenia.

  5. milena says

    Super te printy! W sumie sama nie wiedziałabym na który się zdecydować😉 Ktoś wyżej pisał o Icon Store, ale z tego co się orientuję, to u Icon legginsy nie są bawełniane. A SCE to 100% bawełna. A jak z wysyłką do PL? Żadnych problemów?

  6. Pingback: mała niedźwiedzica | kaszka z mlekiem

Skomentuj

