LIFESTYLE
Comments 12

rain room

Urządzając pokój dziewczynek byłam pewna, ku mojej nieukrywanej radości, że będzie to niekończąca się historia. I rzeczywiście, w ciągu zaledwie czterech lat pokój przeszedł co najmniej 3 metamorfozy, łącznie z malowaniem ścian i wymianą mebli. Ponieważ wiem, jak ważna dla dzieci jest ich własna, przyjazna przestrzeń, wciąż ją ulepszam. Obserwuję dziewczynki, a każda wprowadzona zmiana to odpowiedź na Ich dorastanie i zmieniające się potrzeby.
Czasami wystarczy drobny element, jak nowa półka na książki czy ozdoby wokół łóżka. Rysunki, wyjątkowe zdjęcia i grafiki, pompony, girlandy – wszystko proste w wykonaniu i nieinwazyjne. Takie dekoracje nie wymagają dużego budżetu i specjalnych narzędzi, a do wykonania większości z nich, jeśli oczywiście nie kupujemy gotowych produktów, możemy zaangażować również dzieci.

Ja wprowadziłam dodatkowo mały zwyczaj drobnych akcentów dekoracyjnych, które zawsze czekają na dziewczynki po powrocie od dziadków, i które za każdym razem cieszą równie mocno – ostatnio na przykład był to tiulowy kołnierzyk zawieszony na ozdobnym wieszaku na ramie łóżka Bianki.
U Zoi natomiast pojawiły się małe krople od Ferm Living. Winylowe naklejki to najprostszy sposób na szybką, efektowną zmianę. Wybór wzoru nie był łatwy, ponieważ w ofercie jest też ulubiony motyw gwiazdek, w dodatku w kolorze neonowego różu. Ostatecznie w podjęciu decyzji pomogła nam Gaja, która spędza na łóżku siostry dużo czasu i czarne, kontrastujące z białą ścianą krople przykuwają Jej uwagę.

zdjęciezdjęcie1zdjęcie2naklejki – Ferm Living
króliki – Maileg
półki – prezent, wykonane na zamówienie
posciel – Quax
narzuta – Zara Home

Gaja ma na sobie miss moon i majtki BiL

12 Comments

  1. oj tak – pokój dziecka to niekończąca się, a zarazem chyba najbardziej fascynująca przygoda dotycząca urządzania mieszkania🙂
    Pokój mojej Po jest cały czas na etapie urządzania (przynajmniej ja mam takie wrażenie) i chyba nigdy nie będzie w nim tak, że usiądę i stwierdzę teraz jest gotowy…

      • I tego Ci zazdroszczę!🙂 że jeszcze pokoik Gai – w ogóle zaczynanie od początku – dla niemowlaka to coś wspaniałego!
        Paulina., ja mam takie samo wrażenie, że to wiecznie niedokończony etap ;P ciągle mi czegoś brakuje, zawsze coś planuję, robię, dłubię… Jeśli nie w pokoju Agatki, to w innych pomieszczeniach. Mój mąż z początku wariował, ale teraz się już przyzwyczaił i tylko czasem wzdycha, że nic u nas nie ma stałego miejsca ;P

  2. U nas tez ciagle zmiany, a kazda zmiana cieszy, bo jakby udoskanala pokoj. Ciagle szukam nowych rozwiazan na schowanie zabawek Sary, zeby nie przytlaczaly. Wymyslam nowe dekoracje… Niedlugo biurko trzeba bedzie kupic, fotel obic… i tak ciagle cos…
    A u was pieknie! Stylowo, bez przeladowania … I Gaja tak pieknie wam rosnie :)))

  3. zorzeta says

    Bardzo fajne te naklejki. Sama miałam ochotę je kupić, ale na razie powstrzymuję się, bo niedługo czeka nas bardziej generalny remont pokoju Jagody i jeszcze nie do końca wiem jak ten pokój ma wyglądać. Za dużo koncepcji się pojawia:)

  4. sweetmilieu says

    Pieknie! Faktycznie często coś zmieniasz, bo nie byłam tam zaledwie dwa miesiące, a pokoik wygląda zupełnie inaczej, choć już przed zmianami był cudny:) przed nami też urządzanie, ale nie do końca takie pełne, bo musimy w końcu znaleźć swoje miejsce..
    Gajeczka apetyczna jak nie wiem co!*

  5. My sie niedługo przeprowadzanych do naszego nowego wymarzonego mieszkanka a pokój małej dalej nie gotowy, myślałam ze zwariowalam ze cały czas zmieniam zdanie itd ale widzę ze wszystko ze mną ok🙂

    Lulcialula.com

  6. Czarodziejska kraina, aż mi się przypomniał mój dziecinny pokój. Chociaż wtedy stworzyć coś pięknego nie było łatwo to rodzice naprawdę się postarali.

  7. I wlasnie takie kropelki nad chlopczykowym lozkiem zrobic, tylko myslalam ze jakos sama dam rade i kolorowe razem z chmurka😛 nie wiem czy sie uda🙂 u was wyglada suuuupppeerrr

  8. pokój moich chłopaków cały czas czeka na zrobienie:),mam pewną wizję, ale jakoś za remont nie możemy się zebrać. a dziewczyny mają fajowy pokój, w prawdzie na zdjęciach widać niewiele, to wygląda na miejsce w którym chce się spędzać czas, ja nie lubię przekolorowanych wnętrz:)

Skomentuj

