EVERYDAY STYLE
Comments 23

swan dress

No Added Sugar to jedna z tych intrygujących i wyrazistych marek, która idealnie definiuje styl urban chic. Miejskie, nowoczesne w formie fasony połączone z mocnymi kolorami, printami i blaskiem glamour to kwintesencja brytyjskiej marki, która swoich wielbicieli zdobywa już przy pierwszym zetknięciu. Ich ubrania kuszą teatralnością, niekiedy onieśmielając przepychem. Każda kolekcja to ukłon w stronę niepokornych dzieciaków i rodziców, którzy szukają czegoś odmiennego, lubią wyzwania i wciąż eksperymentują ze stylem. Przede wszystkim jednak chcą wyglądem podkreślić charakter dziecka.

zdjęcie5zdjęcie zdjęcie7zdjęcie8 zdjęcie10 zdjęcie13 zdjęcie15 zdjęcie17 zdjęcie3zdjęcie2zdjęcie1sukienka  No Added Sugar
buty  Zara  z metalizowanej skóry to moje najnowsze odkrycie. Śliczne, wygodne i pasujące niemal do wszystkiego.

23 Comments

  1. A wy w dalszym ciagu byczycie sie nad morzem? ;o)
    Sukienka wdzieczna dla malej dziewczynki. Ale buty!!! Szukam i nigdzie nie ma….

  2. woow! Ta sukienka mnie zachwyca. Łabędzia piękność🙂. Jest codziennie- niecodzienna. A zdjęcia- gratuluje kunsztu! Są wybitne. Szczególnie to, z podskakującą jakby nad taflą, Zoją. Cudowne! Z cyklu- na ścianę🙂. Buciki Zary (kocham ten klasyczny styl zamszowych trzewików) chyba z działu chłopięcego, czy źle kojarzę?

  3. O rany! To chyba musisz mieć synka, skoro lubisz markę, a ta sukienka Cię nie urzeka;) Mi natomiast z całej kolekcji podoba się raptem kilka rzeczy i między innymi właśnie ta sukienka. Jest przepiękna, zwiewna, dziewczęca, a jednocześnie z pazurem. Idealnie dobrane buty, tak zadziornie:) Zdjęcia, lekkie, rozmyte, super klimat.

  4. Przepiękne są te zdjęcia mi kojarzą się z takim nieralnym światem alla „Alicja w kraine czarów” Zoja w tej nadmorskiej scenerii wygląda tak nieralnie śliczne, że aż zazdroszę, że mi takie zdjęcia nie wychodzą🙂. Pozdrawiam i wielkimi literami podpisuję się pod Martą#🙂

  5. Spadłaś mi z nieba z tymi butami;) na zdjęciach wyglądają pięknie, poszłam więc do Zary przymierzyć i sprawdzić „zarowe” podeszwy;) byłam pozytywnie zaskoczona jakością wykonania, miękką podeszwą i wygodnym zapiętkiem;) Liwka nie chciała ich zdjąć, a ja nie mogłam się oprzeć ich urokowi (cudny ten kolor!). Kupione;)

  6. No added sugar nigdy mnie nie przekonywalo, jakiekolwiek fazy ubraniowe bym nie przechodzila:) Tylko prywatnie moge ci powiedziec z czym mi sie kojarzy;) Poza tym z doswiadczenia wiem, ze tego typu ubrania zakladam raz, dwa a potem sie nudza.Troche glupio mi krytykowac czyjs wybor, bo kazda chyba marka swoich zwolennikow ma, ale moze przez marysie klikam to jednak;) Butki za to bardzo fajne.

        • tej marysi, czyli mnie? yy Ewa chyba dobrze ja odebrala.. nie tyle mi sie nie podoba co wlasciwie wydaje mi sie nie do konca praktyczna, ale patrze ze swojego punktu widzenia (czyli rocznej strzaly) no i idealnie dobrlas slowo-teatralnosc tych ubranek jest wyczuwalna, chociaz nasze portki kocham;]

  7. Dla mnie odczarowalas te sukienkę. Pokazałas na tych zdjęciach i w tej stylizacji, ze ja da sie nosić. Pięknie i tak zupełnie normalnie. Duży plus za to i dla mnie osobiście marka dzieki temu postowi zyskała zupełnie nowa jakość. Choć osobiscie lubie jej odważny londyński wizerunek, ale wiem ze sporo osób sie go boi. Ty pokazałas ze zupełnie niepotrzebnie🙂

  8. Witam się po raz pierwszy, choć zaglądam od jakiegoś czasu🙂.
    Córki zachwycające, zdjęcia i ubrania również🙂.

    No i te buty – uwielbiam taką nonszalancję. Sukienka również nie zrobiła na mnie dużego wrażenia, ale w połączeniu z butami – mistrzostwo.

  9. Oglądam i zachwycam się dziewczynkami już z pół roku, komentuję po raz pierwszy i widzę, że nie tylko we mnie sukienka budzi mieszane uczucia. Buty natomiast prześliczne! Jak z rozmiarem 24? Mam z Zarą różne doświadczenia co do rozmiarów. Botki z zimowego sezonu nr 23 moja córka nosi jeszcze teraz, ale mokasynki z letniej kolekcji musiałam kupić 25.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s