EVERYDAY STYLE
Comments 17

akcent na etno

Etniczne wzory były tego lata jednym z wiodących trendów i znalazły swoją małą kontynuację w jesiennych kolekcjach. Nie przepadam za etno w wydaniu total look, ale delikatnie zaakcentowane azteckie hafty czy inspirowane plemienną Afryką motywy, na ubraniach lub w dodatkach, wprowadzają do szafy kolor i nutę egzotyki, zmieniając tym samym charakter codziennych zestawów.
W nowej kolekcji Zary, oprócz kilku etnicznych wpływów, znalazłam również ubrania i akcesoria, które w ciekawy sposób pozwolą mi ograć letnią sukienkę z motywem etno i pokazać ją w cieplejszych, jesiennych zestawach.
Lubię lato, czekam na nie niecierpliwie, przez większą część roku narzekając na brak słońca, ale prawda jest taka, że w modzie moim ulubionym sezonem jest jesień. To czas pełen inspiracji i nieskończonych możliwości łączenia barw, faktur i stylów.

zdjęcie5zdjęcie4sukienka – Zara

kardigan Zarakamizelka Zaratorebka Zarazamszowe botkiparka Zara

zdj. Zara.com

17 Comments

  1. Mnie zdecydowanie jesiennie urzekła zara🙂. W ogóle chyba ostatnio „zarowo” mocno przepadłam. Zaś jeśli chodzi o pory roku, to jesień, złota polska, jest moją ulubioną i gdyby nie konieczność powrotu do szkoły (Najstarszy), byłaby najmilszą pod każdym względem. Inspiracji ubraniowych również🙂.

  2. tez kocham lato, i strasznie marudze podczas innych por roku…. tym razem jednak czekamy na bobasa ktory zawitac ma wczesna jesienia i jakos tez juz nie moge sie doczekac🙂 sukienka na B wyglada slicznie, bardzo do niej pasuje, a z kolekcji te mokasyny sa supeerrr🙂

  3. Sylwia says

    mnie ta jesienna zara urzekła wyjątkowo, a szczególnie mała dziewczynka i tym sposobem młodsza, która z założenia miała chodzić w spadach po starszej ma więcej nowości:). Takie włochate kamizelki mnie zachwycają, ale niestety nie potrafię ich wykorzystać u dzieci. Wszystkie, które mieliśmy przeleżały w szafie. Mam problem z dobraniem czegoś pod spód, bo jak założę coś lekkiego to w ręce zimno, jak coś grubego założe to za gorąco. Czekam na inspiracje.

  4. Poluje na mokasyny. Przekonaly mnie.🙂
    Lato to w sumie najnudniejsza pora roku pod wzgledem modowym. Zakladasz jedna sukienka-podfruwajke i caly outfit gotowy😀 A to przeciez te wszystkie dodatki nadaja strojowi charakteru.

  5. Kiedys etno kojarzylo mi sie tylko z pstrokatymi kolorowymi ubraniami, tzw ubranie jak choinka.
    Przelom nastapil gdy moja corka miala kilka miesiecy i odkrylam kolekcje lookbook takich firm jak KENZO KIDS, CATIMINI, DESIGUAL, bardzo uznanych we Francji, a chyba malo znanych w Polsce.
    Przy okazji przypomnialy mi sie polskie stroje ludowe i postanowilam poszukac w Polsce ( cos czego nie ma we francji) i laczyc z aktualnym;) Na razie mamy tylko goralska bluzeczke z Zakopanego bo ciezko o rozmiary dla maluchow plus akcenty dekoracyjne do pokoju.
    Jestem tez za etno akcentami we wspolczesnym design
    Oczywiscie wszystko z umiarem i dobrych laczen😉

  6. milupka says

    Etno mnie jakoś nie przekonuje, no może w wydaniu afrykańskim. ale zgadzam się z tym, że jesień jest zawsze najbardziej ekscytująca pod względem mody (September issue!). buty z frędzlami – bue, do parki wzdycham tak jak do baldresówy – fajna ale niestety zupełnie nie dla mnie:/ chociaż dla M. na pewno tak.

  7. Mnie oczarowaly te butki sa swietne jakby zdjete z Pocahontas😉 Natomiast powiem szczerze ze u nas w Szczecinie tylko Zara i Zara wszystkie dzieciaki jak klony chodza dlatego ja na kaszce uwielbiam podpatrywac nowe firmy dzięki ktorym moja corka ma rozne ciuszki a nie tylko Zare🙂
    Lulcialulua.com

  8. Oj sukienka Bianki bardzo wpadła w oko mojej córci a tu w sklepie brak😦 więc na pocieszenie zostały leginsy w etniczne wzory, a w domu zonk z czym je ubrać??? Może jakaś podpowiedź ?:) Pani Moniko liczę na Pani wyczucie stylu🙂 …

  9. Weszłam na blog i szok….moja sukienka (materiał, elementy wzoru) kupiona wiosna w Pull&bear za 80zł:)

  10. Etno … no chyba, że wakacje na wsi lub biwakowanie w szczerym polu … namiot, tipi, ognisko … piórka, koraliki … wtedy etno to bajka😉.

    • Nie każdy musi lubić ten styl, ale spójrz na modę nieco szerzej i wyjdź poza utarte skojarzenia i schematy. Trend etno w kolekcjach nie czyni z nas jeszcze Indian. Gdyby iść tym tropem dziewczynki nie nosiłyby tutu poza salą baletową (Twoja córeczka też chyba nosi ją na co dzień, prawda?), cekiny i brokat zarezerwowane byłyby na karnawał, a styl militarny na poligon etc.

      • Pani Moniko, ja tu wcale nie złośliwie, wręcz przeciwnie ja uwielbiam mieszać style, kolory, wzory. Jak też całkowicie oddanie się danemu stylowi – moda to zabawa i nigdy nie traktuje jej na poważnie. Proszę się nie obrażać, nie sądziłam, że moja wypowiedź tak Panią poruszy😉.
        Nie przepadam szczególnie za tym stylem, ale go też nie odrzucam całkowicie … a taka stylizacja w klimatycznym miejscu nawet mi się marzy. Pozdrawiam ciepło.
        P.S. z córeczką bardzo uwielbiamy tutu😉 pomimo, że sala baletowa nam jest obca😉. Lubię nosić ubiór adekwatny do sytuacji i miejsca … ale nigdy też nie trzymam się sztywno schematu o którym Pani pisze😉. Tak jak napisałam wyżej moda to dla mnie zabawa i fajnie, że każdy z nas inaczej się nią bawi, tworząc własną „bajkę” …

Skomentuj

