EVERYDAY STYLE
Comments 13

mała niedźwiedzica

O marce Salt City Emporium pisałam niedawno TU, a dzisiaj u nas ich spódnica. Jeśli przyjmiemy za prawdziwe twierdzenie, że to, co nosimy, odzwierciedla naszą osobowość, to zestaw Zoi jest tego doskonałym przykładem. Fakt, natura ludzka jest bardzo złożona, gdybym jednak miała scharakteryzować krótko moją córkę, na pewno posłużyłabym się tym kontrastowym przykładem – print w niedźwiedzie, symbolizujący siłę, połączony z dziewczęcym, niewinnym i słodkim landrynkowym różem.

zdjęcie1

SCEsweter Amel, jeden z pierwszych na nadchodzącą jesień – Bunny White
spódnica – SCE
buty – Zara

13 Comments

  1. Niedźwiedzia spódniczka z tym słodkim sweterkiem robi wrażenie. Dychotomiczność ludzkiej natury. Mix kontrastów, rzeczy pozornie z innej bajki, to chyba najbardziej mnie obecnie rusza w modzie.

  2. Moim zdaniem co byś nie nałożyła na Zoje i tak bedzie wyglądać super, nawet w worku na ziemniaki. Od niej bije taki blask ja osobiście jestem nią zachwycona naprawdę jest prześliczna ! Jak będzie startować kiedyś w Miss Polonia to głos ciotki Sandry ma jak w banku🙂

    Lulcialula.com

  3. jakie te buciki sa urocze… czemu te moje córaki mają tak wielkie stopy??:) piekny mix, ja ostatnio zakochałam się w jasnych , zgaszonych różach…ku uciesze mojej młodszej:)

  4. Piękny, nieoczywisty sweter🙂 Czy jest wykonany z czegoś z poliestrem czy wełny? Nie mogę się doczytać. Pozdrowienia🙂

  5. Chyba czesto imie ma znaczenie😉 moja mala tez Zoji😀 podobnie bym opisala, delikatnosc i sila w jednej skorze. co dziwnie zawsze martwilam sie ze jest moze za miekka na ten swiat, jednak ostatnio coraz czesciej udowadnia mi ze ma w sobie niedzwiedzia i bedzie wlaczyc🙂 az dumna jestem!!!🙂 sce piekne, w ogole stylowa jak zawsze git🙂 co tu mam nowego pisac😀 Pozdrawiam

  6. Też nie pogardziłabym takimi butami.
    Tymczasem jeśli chodzi o sweterek – jestem na nie. Kojarzy mi się z tymi włochatymi sweterkami z lat 80-tych.

    Co nie zmienia faktu, że na każdym zdjęciu Zoja zachwyca – dobra modelka obroni każdą stylizację🙂.

  7. zastanawiałam się, czy jeśli mi się ten sweterek i spódniczka nie podobają to czy pisać o tym… ale żeby nie lukrzyć tak z każdym wpisem, to dzielę się swoją opinią😉

  8. Zamówiłam ten sweter przed wyjazdem. Podotykałam go chyba na Hush Warsaw i był z cyklu – muszę to mieć:) Jest świetny!🙂
    Forma jest uspokojona poprzez kolor.

  9. Cudownie zestawione! W dzisiejszych czasach modne jest miksowanie printów i w ten sposób SCE świetnie zgrywa się z Bobo choses i z mini rodini, ale wiedziałam, że to nie wasz styl. Czekałam na taki post od czasu, gdy sama pisałam o SCE u siebie;-), tak samo jak na trochę czasu na zrobienie czegoś inspirowanego SCE.
    Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

