INTERIOR
Comments 9

blabla

Zaraz po narodzinach Gai, z dalekiej Kanady, przyleciała do nas urokliwa kotka od blabla kids. Trzy miesiące leżała w łóżeczku czekając, aż rączki jej malutkiej właścicielki będą na tyle silne, żeby mogły ją wyściskać. Skłamałabym pisząc, że tylko ja wiem, ile godzin spędziłam, wybierając przyszłą towarzyszkę zabaw mojej córki – zaangażowałam w to każdego, kto w tym czasie do mnie przyszedł, zadzwonił albo napisał.
I podejrzewam, że nie ja jedna miałam ten dylemat. Oferta na stronie to bajkowe przytulanki w różnych rozmiarach, ubranka i cała gama pięknych produktów do dziecięcego pokoju, wszystko w ciepłych i przyjaznych barwach. Nie mogę nie wspomnieć o zdjęciach, które dopełniają tej bajkowej atmosfery i są obietnicą wspaniałej zabawy dla tych zupełnie malutkich i trochę większych.

Jestem pewna, że te słodkie i miękkie lale wspaniale uzupełnią wyprawkę niejednego maluszka.

zdjęcia robione iPhonem

9 Comments

  1. Uwielbiam lalki blabla i choć nie są na moją kieszeń to z czystej przekory wydziergałam lwa (charles the lion) i na jednej raczej nie poprzestanę🙂
    Bardzo lubię do Was zaglądać! Pozdrawiam xoxo

  2. O rany, ile tam innych fajnych kotków, a moja Hela ma ostatnio bzika na ich punkcie. Szkoda, że tak długo zwlekałaś z podzieleniem adresem sklepu. Moja ciocia niedawno przyleciała z Kanady i pytała co kupić, ach gdybym wiedziała wcześniej …

    • Kanada to był ostatni przystanek zanim kotka dotarła do nas. Przyjaciółka zamówiła ją w Kalifornii, później przystanek NY, Kanada i wreszcie Warszawa;)

  3. Marta says

    Niezłą drogę przebyła! Tym bardziej wydaje się zamorska i bajkowa🙂🙂. Ma juz swoją historię. Urocza🙂. Sprawia wrażenie mega miękkej. Dziewczynki- sama słodycz!

  4. Gaja, przecudna a jej laleczka też niczego sobie. Wzrok Gai – rozbrajający, zwłaszcza na 3 zdjęciu! Ostatnie zdjęcie słodkie:-)

  5. Rinka says

    Kurczę, nie zaczarował mnie ten kot i asortyment sklepu. Ale oczywiście im wyjątkowości nie odmawiam. Za to córa rośnie w oczach. Małe cudeńko. Bardzo mi się podoba jak potrafisz uchwycić Waszą codzienność.

Skomentuj

