30 Comments

  1. sweetmilieu says

    pure love<3 Boże jak Matyldzie przydałyby się takie towarzyszki zabaw! o ile wszyscy byliby szczęśliwsi;d

  2. Ależ ładnie. Miękko i ciepło. To niesamowite, jak dzieci uwielbiaja wszelkie skryjówki. Nasze tipi jest nieco mnie perfekcyjne, ale też je lubimy.

    A co to za ksiażka?

    • Nie wymieniliśmy – Vilac stoi w salonie, odpoczywa w nim głównie Gajeczka (kiedy nie pełza;)) Tipi nununu jest po prostu większe i dziewczynki swobodniej się w nim bawią.

  3. o jej jak cudnie jak pięknie ! mam jedną córcię a widząc Pani dziewczynki marzy mi się taka gromadka😀 a na tipi brak słów… jestem zakochana od pierwszego ujrzenia, szkoda że nasze mieszkanie ma tak mało przestrzeni

    • I właśnie po to jest tipi – na 100% w każdym mieszkaniu znajdzie się raz na jakiś czas kawałek podłogi na rozłożenie namiotu, który po zabawie można zwinąć, wsadzić do ‚futerału’ i odstawić na ‚kiedy indziej’… a szczęście dzieci w takim namiocie jest nieopisane, to taki ich kawałek podłogi😉 w lecie wynosi się tipi do ogrodu, zabiera ze sobą nad morze, na działkę itd

  4. Cudowne zdjęcia:) czy narzuta z zary home jest jeszcze dostępna? czy to może wcześniejsza kolekcja? Strasznie mi się podoba Proszę o pomoc:)

  5. Te zdjęcia są bardzo ciepłe!
    A tipi albo jakiś domek już dawno za mną chodzi, bo wygląda cudnie w pokoiku dziecięcym🙂 póki co u mej córci wisi moskitiera i pod nią fotelik dziecięcy :> taka mała namiastka tipi, ale mniej miejsca zajmuje. Mam zamiar też doczepić światełka (choinkowe) bo wieczorem daje to świetny nastrój w takich „domkach”🙂

    Pozdrawiam ciepło🙂

  6. 🙂 cudnie 🙂 patrz na ilosc mam, ktore zakochane w fotkach😀 (ja tez ) widze ze pomelo tez u was kroluje🙂

  7. Moje córki chyba jakkażde dziecko uwielbiają wszelakie namioty (mimo że Amelka ma już 8 lat:)), a Wasze nununu przebija wszystkie, jest poprostu prześliczne🙂

    • Jesteś drugą osobą, która nie może złożyć tipi. Chyba trzeba napisać w tej sprawie do producenta z prośbą o bardziej szczegółową instrukcję… Z czym sobie nie radzicie?

Skomentuj

