EVERYDAY STYLE
Comments 14

girls who are boys*

Elementy męskiej garderoby już dawno przeniknęły do damskiej szafy. W kolekcjach dla kobiet znaleźć można jeansy, koszule i półbuty inspirowane stylem naszych partnerów, a także marynarki, które są w stanie podkreślić subtelną, kobiecą naturę lepiej niż niejedna sukienka.
Jestem pewna, że każda z nas ma na swoim koncie choć jedną rzecz kupioną córce w dziale dla chłopców. To tam szukamy dodatków, które zrównoważą falbanki, kokardki i inne ultradziewczęce atrybuty.
Tej jesieni chłopięcy akcent pojawił się również u Zoi. Prosta, szara, nieco luźna marynarka Talc o surowym charakterze świetnie kontrastuje z lekkimi sukienkami, choć stylowo wygląda właściwie ze wszystkim, od jeansów i t-shirtów przez spódnice i legginsy, po szorty. Wybierając marynarkę, zwróćcie uwagę na podszewkę, może uda Wam się trafić na ciekawy wzór, który po wywinięciu mankietów będzie stanowił dodatkowy, barwny element stroju.

zdjęcie4 copyzdjęcie zdjęcie1 zdjęcie2 zdjęcie33

sukienka – Gro
marynarka – Talc
legginsy – H&M

* Blur, ,,Girls and Boys”

14 Comments

  1. Fajowo wyglada🙂 mnie podobala sie tez marynarka od Noe&Zoe Berlin. Tez wlasnie taka surowa🙂 mega stylowa ta Twoja Zoe🙂 pozdrawienia od Panipati i troszke mlodszej Zoi:)

  2. Super, ależ ona pozuje! Strasznie podobają mi się takie fryzurki, ale chłopaków tak nie uczeszę, a sama nie mam takich fajnych włosów, a i do kształtu twarzy mi nie pasują takie fryzurki:) Cóż pozostaje tylko innymi się zachwycać

  3. Widzę zdjęcia w trochę innym stylu🙂 Bardzo ładne zresztą🙂 Zoja jest cudna no ale to już wszyscy wiedzą, marzę żeby moja Ines wyrosła na taką wspaniałą dziewczynkę🙂

  4. Sylwia says

    Marynarka super, ale najbardziej podoba mi się fryzura. Uwielbiam ten jej „bałagan” na głowie, tym bardziej, że mając proste włosy zawsze marzyłam o takich

  5. O widzisz🙂 a ja ostatnio na wyprzedaży w Zarze kupiłam mojemu Brunowi rewelacyjną koszulę. Ze stójką, bladoniebieską. W domu przymierzam – patrzę na matkę… ZaraGirl😛 I w sklepie nie zwróciłam uwagi, że guziki faktycznie z ‚babskiej’ strony. Trudno, jest tak fajna, że ubierze kilka razy a potem może jeszcze Klara skorzysta🙂 A marynarki sama uwielbiam, szczególnie takie w stylu angielskim, z łatami na łokciach, więc i moi w takich śmigają🙂

  6. Magda says

    Moniko, pamiętasz może jaki jest rozmiar tej marynarki? Podobno ten model jest mocno zaniżony i warto wybierać znacznie większy rozmiar niż dziecko aktualnie nosi? Pozdrawiam!

Skomentuj

