20 Comments

  1. Sylwia says

    Uczę się od Ciebie tej umiejętności łączenia, ale daleka droga jeszcze do takiej perfekcji. Rewelacja! Zakochana jestem w tych butach, kolor obłędny. Kuszą mnie bardzo

      • Sylwia says

        A jaki ma Bianka rozmiar tych butów, tzn jak one sie mają do rozmiaru jaki normalnie nosi? Pytam, bo sądząc po wymiarach wkładki na stronie powinnam chyba brać troszkę mniejsze? Moja Łucja dopiero stawiała pierwsze kroki jak kupiłam jej sandały chupeta i też dlatego jeździła w nich bardzo.Kolor maja tak piękny, że muszę je mieć

        • Bianka ma 22, czyli taki jak nosi, i luzu w sam raz. Są piękne;) Jak już będziesz miała koniecznie wyślij zdjęcie Małej!

        • Sylwia says

          Zamówione:). Zdjęcie oczywiście podeśle, ale prawdopodobnie buty będą dopiero na wiosnę, bo bałam się, że kupując na teraz ponosi miesiąc i trzeba będzie założyć zimówki.

  2. sweetmilieu says

    Dzisiaj Bianka moją faworytką, buty po prostu muszę mieć, mam nadzieję, że do wiosny te dwa numery noga urośnie, natomiast zastanawiam się o co chodzi z tymi rajtkami z Zary, że tak się marszczą i zwijają, że za duże są czy co? Bo faktura i kolor cudne..
    ps. fajny sposób podpisywania i likowania, oryginalny;*

    • Haha no przecież mówiłam, że biorę do siebie (po lekkiej modyfikacji;)). I dzięki, to duża oszczędność miejsca. Rajtki niby dobre, bo rozmiar 24-36, więc to raczej kwestia materiału, łatwo się zakładają, nie są tak strasznie obcisłe, stąd efekt luźnych getrów.

  3. Pamiętam takie szachy z dzieciństwa, a dokładniej tylko chyba te szachy zapamiętałam z wyjazdu do Polanicy Zdrój:) Byłam niewiele starsza od Zoi!

  4. Mnie najbardziej urzekł dziś strój Zoi, taki „nasz”🙂 Moniko, najlepsze, że te właśnie dokładnie takie same rajty i u nas😉 beret cudowny! szkoda, że nie było większych rozmiarów😦 a buty Bianki cudowne, ale znowu my poza zasięgiem najładniejszych butów….

  5. Uwielbiam oba zetawy, są cudne, a buty Bianki rzeczywiście urokliwe🙂. Mam zamówienie u moich córek na szalik Bianki (skąd go wziąść ?) i beret Zoi (brak rozmiaru😦 ) potrzebuję na 5 lat …gdzie znajdę coś podobnego???

  6. Bianka ma fajną minkę na pierwszym zdjęciu🙂 ach to okaidi mam problem jaki rozmiar kurtki dla córeczki drobnej 3lata i 3miesiące kupić… czy na 3 latka czy na 4 ( boje sie ze teraz 4 będzie bardzo duża) doradźcie proszę🙂

    • Ten płaszczyk jest na 3 lata, kupiłabym większy gdyby był. Myślę, że zawsze lepiej wziąć troszkę większy, tym bardziej, że ubranka Okaidi są dość małe.

Skomentuj

