INTERIOR
Comments 12

Talc AW 13

Talc to zdecydowanie jedna z moich ulubionych dziecięcych marek. Jak mało która sprawnie łączy w sobie nowoczesny design, francuski szyk i luz.
W obecnej kolekcji czuć wpływy początku lat 70. i rodzącego się wtedy stylu hippisowskiego, który z kolei swoje inspiracje czerpał także od Indian – są więc poncza, kwieciste sukienki, luźne bluzki, rzemykowe opaski z piórkami i oczywiście futrzane kamizelki. Zachwyca miks tkanin i kolorów, nie brakuje również charakterystycznych dla marki uszu przy bluzach.
Jedna z fajniejszych kolekcji na obecny sezon i ciężko wybrać faworytów, ale na podium stawiam kraciaste kurtki, wełnianą pelerynę i bluzy z frędzlami.
Całą kolekcję możecie sprawdzić tutaj, a już za chwilę wybrane modele będą dostępne w mofflo.

 
TalcTalc

TalcTalcTalcTalc H13COLfot. Talc

12 Comments

  1. O ile luźny styl hipisowski lubię, o tyle frędzle są dla mnie już zbyt dosłownym nawiązaniem, które nie do wszystkiego pasuje (przy butach ok, przy bluzie z kapturem niestety nie).

    • Ja jednak jestem innego zdania. Fajnie czasami wyjść poza schemat i oczywiste skojarzenia, pobawić się formą. Zwłaszcza, że wspomniane buty mimo swojej dosłowności od kilku sezonów noszone są niemal do wszystkiego. Frędzle przy ponczo wyglądają świetnie, a szarą bluzą z kapturem Talc dał upust dziecięcej fantazji – są tam uszy i z frędzlami dookoła głowy wygląda jak lew:)

      • milupka says

        ja też, mimo że uważam się za totalną bohemiarę;) nigdy nie przekonałam się do frędzli, no po prostu nie i już. uwielbiam wzory z lat 70. (paisley!), zwiewne tuniki (a całe liceum przechodziłam w dzwonach), kocham poncza w rozmaitych odmianach ale zawsze – bez frędzli.

        • hahah wiedziałam, że to napiszesz! Pamiętam Twoje ,,nie” dla butów z frędzlami. Ja w modzie dziecięcej nie mam nic przeciwko, zwłaszcza w takiej formie i będę się upierać przy fajności szarej bluzy, bo dla mnie dzieciak wygląda w niej jak lew (@kuku-mamuniu:))

      • Rozumiem, jaki był zamysł, ale po prostu tego nie kupuję. Wiem, że w modzie dziecięcej można sobie pozwolić na więcej, ale nawet tu jestem zachowawcza: bluza z kapturem kojarzy mi się ze stylem sportowym, nie hippisowskim. Takie połączenie mnie razi, może dlatego, że ja w ogóle fanką frędzli nie jestem i nigdy nie byłam (nawet do butów z trudem przekonywałam się przez wiele sezonów).

  2. Bardzo mi się podoba ta nowa kolekcja, zwł. ponczo ze zdj.1 i kurtka w kratę ze zdj.3🙂 szara „lwia” bluza też świetna!

  3. Mnie tylko nie leżą te peruwiańskie wzory, mam silne skojarzenia z pewnym występem baletowym kiedy byłam mała, ale reszta jak najbardziej na tak, szczególnie bluza z frędzlami, to ciekawa wariacja na dość oczywiste połączenie kaptura i uszu.

  4. A propos Talca. Parę osób pytało w Twoich komentarzach o opaski Talc. Dwie sztuki (niebieska i żółta) są do kupienia na allegro. Czarnej, którą Ty byłaś zainteresowana, niestety nie ma.

Skomentuj

