INTERIOR
Comments 12

louise misha AW 13

Nie sądziłam, że jeszcze w tym roku będę mogła o niej napisać, a jednak – francuska marka Louise Misha* jest już dostępna w Polsce.
W kolekcji na ten sezon znajdziemy słodkie i romantyczne sukienki w pudrowych odcieniach, mięsiste spódnice, pikowane kurteczki i kamizelki. Nie brakuje dziewczęcych tiuli i cekinów, które dziewczynki mogą nosić na co dzień.
Paleta barw iście jesienna, dominują odcienie musztardy, zieleni i szarości, przeplatane indyjskimi wzorami. Uwagę przykuwają także charakterystyczne dla marki detale: kolorowe pomponiki, brokat i kokardki oraz fantazyjne akcesoria, które są dopełnieniem kolekcji.
Wszystko doskonale współgra ze sobą, ubrania można dowolnie łączyć, a efekt zawsze będzie doskonały.

LMLMLMLMLMLMLMLMLMfot. Louise Misha

*wybrane modele z kolekcji Louise Misha dostępne są w sklepie misslemonade

12 Comments

  1. Tak, jak w przypadku Talc nie podobało mi się praktycznie nic, tak tutaj podoba mi się dosłownie cała kolekcja. Szara bluzka z falbanką i pikowana brzoskwiniowa kurteczka – po prostu się zakochałam. Szkoda, że córeczka nie łapie się w rozmiarówkę😦

    • Louise Misha to marka w oczywisty sposób piękna i niewymagająca, a chyba większość z nas lubi takie ładne obrazki, ja również:) Wystarczy po prostu założyć jedną z tych rzeczy i już! Talc natomiast bywa trudny, choć dla mnie bardziej inspirujący. Rozmiar 2 w LM jest dość mały;)

      • Sądzisz, że ta szara bluzeczka będzie dobra dla piętnastomiesięcznej dziewczynki, dodatkowo dość drobnej budowy (zaledwie 9kg wagi)? czy lepiej poczekać do wiosny?

        • kupujac jakakolwiek francuska marke, trzeba wybrac rozmiar wiekszy😉 bo inaczej bedzie doslownie na „styk” a dzieci szybko rosna

  2. anionka says

    Moje drogie Panie,
    Jesteście ekspertkami w wyszukiwaniu pięknych rzeczy, więc się ośmielam poprosić o pomoc – od dłuższego czasu szukam spódniczki dla mojej czterolatki, jesiennej (czyli grubszy materiał) koniecznie w kolorze musztardowym/miodowym/ochry i koniecznie bez żadnych nadruków, wzorków itp. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Skomentuj

