EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 8

jesienna szafa

Dwa tygodnie temu na ladnebebe.pl ruszył nowy cykl przedstawiający jesienne szafy dzieci. Prawdopodobnie większość z Was zdążyła się z nim już zapoznać i wie, że podzieliłam się tam kilkoma inspiracjami i trendami na obecny sezon. Natomiast tych, którzy jeszcze tego nie zrobili zapraszam do obejrzenia zdjęć i na stronę portalu, tym bardziej, że swoje typy zdradziła tam już kolejna mama.

monmarcelszal Zoe un oiseau sur un fil / beret mon marcel

chupeta buty Chupeta

czapka1czapka Oeuf

Gro Talc kamizelka Talc / sukienka Gro

MiniRodini futerko Mini Rodini 

kidsonthemoon bluzka Kids on the Moon

peleryna Noe&Zoe

talc aiglepłaszczyk przeciwdeszczowy Talc / kalosze Aigle

8 Comments

  1. Chyba hitem tegorocznej jesieni są futerka. Oczywiście to nie żadna nowość, ale mają swoje drugie życie z pewnością.
    Podobają się mi Twoje typy bardzo:)))

  2. widzialam juz fotki na ladnebebe🙂 gitesowe propozycje🙂 a jak noe&zoe, dobra jakosc?? wlasnie sie zastanawiam nad zamowieniem kilku rzeczy

  3. Rude futro jest wspaniałe ! Nie mogę się doczekać aż moja córcia podrośnie i też będę jej mogła takie cuda nakładać🙂 Gratuluję wspaniałych córek🙂

  4. AnnaGerw says

    Czy mozna ta czapeczke firmy Oeuf zakupic na jakiejś polskiej stronie?? Zakochałam sie w niej poprostu!🙂

  5. przepiękna koszulka , chciałam zamówić dla córy, przekierowało mnie do sklepu w Uk, fajnie bo tu mieszkam, ale cena 47 funciaków, czyste szaleństwo! już widzę jak w przedszkolu je obiad i wraca cała w plamach , które na milion % nie zejdą:)

Skomentuj

