31 Comments

  1. Ależ Ona jest wybitnie śliczna :D! A całość ciuchowa- jak zwykle urocza i dopracowana, choć wiele w niej naturalnego luzu i swobody. Fantazja! Ta pikowana torebka… mniam ;)!

  2. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam Zojki oczy! Zestaw idealny. Ale w Waszym przypadku same takie🙂 Kamizelka czadowa! życzę samych sukcesów ślicznej baletnicy❤

  3. Czy ładna czy nie to rzecz gustu, ale obiektywnie rzecz biorąc materiał z jakiego wykonana jest torebka i stopień jej krawieckiego skomplikowania nijak ma się do jej ceny. Nie chodzi tu o marudzenie „nie stać mnie, żeby wydać 170 zł na gałgankową torebeczkę”, tylko o rozsądne podejście do zakupów, choćby się miało walizy pieniędzy co miesiąc. Uważam, że, o ile nie dostało się jej w ramach sponsoringu, to dziwnego rodzaju snobizm.

    • Znam o wiele więcej dziwnych snobizmów, jednak zakup torebki się do nich nie zalicza. I niestety, takie komentarze to dla mnie wciąż zaglądanie do portfela, a teraz jeszcze poddawanie w wątpliwość mojego zdrowego rozsądku. Proponuję, żeby każdy kierował się własnym i pieniądze wydawał zgodnie ze swoim sumieniem i potrzebami. Z utęsknieniem czekam na moment, w którym ludzie przestaną liczyć cudze pieniądze – zarobione, nie kradzione. Czy takie dyskusje mają jeszcze jakiś sens?

      • anialobo says

        O i dlatego tak mi sie podoba zycie nie w Polsce , gdzie ludzie doceniaja mode, styl, umiejetnosc laczenia i nie patrza przy tym na to czy to firmowe i ile kosztowalo, ot tak cos sie podoba i tyle, mozna sobie kupic badz nie, a nie rozporzadzac, ze jak drogie to ten co ma to snob i tyle. Kurde smutne, ale prawdziwe. I bardzo pieknie Moniko , choc smutno to ujelas, ze czekasz az ten moment kiedy przestanie sie liczyc inne pieniadze nastapi, ale chyba jednak nie nastapi. Komentarze beda rozne i jedno oko trzeba zamknac i te zawistne po prostu omijac.Pozdrawiam, Ania

  4. Ciepło, miło… moja M też ma ten sam sweter, ale już za mały, czeka na młodszą, a u Zojki w zestawieniu z kamizelką i szalikiem… cudnie! Szalik zaraz zamawiam, zastanawiałam się nad tym z gitarami😉 ale … już sama nie wiem.

    • Szaliki zamówione dwa (dzięki znowu za inspiracje!), a wpadłaś może na podobne, takie lekkie – bawełniane szaliki dla dorosłych??Podrzuciłabyś link, bo szukam czegoś dla siebie…. Dziękuję!

  5. milupka says

    Zoja to prawdziwe z(o)jawisko!🙂 piękne foty – uwielbiam ostatnią – i trochę inna kolorystyka zdjęć niż zwykle. normalnie przez chwilę zastanawiałam się, czy to jakiś filtr w ajfonie5, ale to chyba niemożliwe, żeby robić takie piękne zdjęcia ajfonem;)

    • Oj, iPhone potrafi działać cuda, ale nie tym razem. Zdjęcia są z lustrzanki, robione niemal w biegu, jak większość ostatnio. Za to wieczorem miałam więcej czasu na zabawę filtrami właśnie, ten wyjątkowo pasował do klimatu zdjęć. Ostatnio w ogóle coś ciągnie mnie na ciemną stronę;)

      • milupka says

        no właśnie moj nowy i5 leży od dwóch tygodni i czeka na rozpakowanie (nowa karta sim, przerzucenie danych, niechcemisie!) a jestem bardzo ciekawa jakie robi foty. Mila jest ciagle w ruchu i uchwycenie jej telefonem graniczy z cudem.
        ps. widzimy sie jutro?;)

      • Addiena says

        Mi jakieś średnie wychodzą Iphonem. Ciężko złapać ostrość, jak dziecko w ruchu. Widocznie nie mam talentu, jak Ty🙂. Zoja wygląda nieziemsko po „przefiltrowaniu” :)). Takie zdjęcia to moje marzenie.

  6. Zoja świetnie tu wygląda! Sama chętnie bym się tak ubrała a jestem od niej 20 lat starsza😉 Pięknie!🙂

  7. Pingback: HOW TO make clothes that dress up and dress down | kids clothes week blog

Skomentuj

