EVERYDAY STYLE
Comments 37

moonmoth

Na tę premierę Kids on the Moon kazało sobie długo czekać, ale projekt pokazuje, że ten czas był potrzebny, bo efekt jest niezwykły.
Moonmoth powstał przy współpracy marki z uznaną polską ilustratorką Agatą Endo Nowicką. W niepowtarzalny sposób łączy w sobie dwa artystyczne umysły i talenty.
Piękna, ulotna ćma spod ręki Endo nabrała lekko mrocznego, onirycznego charakteru i wkomponowała się w krój bluzy, która formą nawiązuje do skrzydeł nocnego motyla.
Moonmoth od dzisiaj jest dostępna w showroomie Kids on the Moon.

37 Comments

  1. Oglądałam kolekcję kotm wcześniej na ich stronie i muszę powiedzieć, że bluza nie spodobała mi się tak bardzo, jak na Zoi. Piękne zdjęcia.

    • MAŁA SZAFA says

      No właśnie mi też🙂 mam wrażenie, że to inna bajka, inny materiał i inne wykończenie…? Ta jest cudowna!

        • MAŁA SZAFA says

          wierze🙂 w sumie nie miałam nic z kotm z czego nie byłabym bardzo zadowolona! ale cały czas mam wrażenie, że ta jest podszyta jakby od dołu i to może sprawiać wrażenie bluzy a nie bluzki… Do tego światło… Ale nie od dzisiaj wiem Moniko, że masz zdolność do robienia zdjęć :* Cudnie Zoja wygląda ♥

      • To bardzo miłe, że tak uważacie❤️ale nie mniej ładnie wyglądały dziewczynki, które wczoraj widziałam w tej bluzie, naprawdę:) Ona ożywa dopiero na dzieciach, dzisiaj jest w niej Bianka i wygląda jak mały, niesforny motyl:)

  2. Sukienka rzeczywiście zjawiskowa. Spinka też śliczna, gdzieś już ją widziałam, ale nie mogę jej nigdzie dopasować. Co to?

  3. Bardzo mi się podoba ten projekt. Mam nadzieję, że to nie ostania bluzka/sukienka stworzona we współpracy z artystami. Jeszcze nic nigdy nie kupiłam w KOTM , ale jeśli dadzą rozmiar 8 to biorę!🙂

  4. Bluza jest przepiękna <3, te skrzydałka i zakładki na plecach dają niesamowity efekt niby nic, a baaardzo cieszy 🙂 za każdy razem jak tu zaglądam to, aż mi się oczy śmieją jak widzę małe modelki w "kaszkowych stylizacjach"🙂 i wszystkie są w moim guście po prostu idealne🙂.

  5. śledziłam projekt od samego początku. Efekt współpracy zachwycający! A Twoje zdjęcia dodały całości niesamowitej ulotności, magicznej poświaty, kruchości…. Bardzo inspirujące!!

  6. magdalema says

    A ja tak ogólnie – Cudny blog (zdjęcia, stylizacje, zabawki)! 100% trafia w moje gusta i klimaty.
    Gratuluję Córek:) Ja mam obecnie jedną Kalinkę, równieśniczkę Twojej Gai (urodzona dokładnie miesiąc później).
    W związku z tym, że na Kaszkazmlekiem pojawiały się już podpowiedzi dotyczące prezentów np. świątecznych, może podpowiesz coś w temacie „prezent świąteczny dla 0,5 rocznej dziewczynki”?

  7. Mam pytanie odnośnie zdjęć. Jestem po prostu zakochana!! Jak Pani to robi, że są tak wspaniale zabielone?? jakim programem/filtrem? Też chcę takie zdjęcia dla mojej Córci❤
    Wspaniały blog, wielka inspiracja dla mam 🙂 Pozdrawiam. I zniecierpliwiona czekam na odpowiedź.

Skomentuj

