INTERIOR
Comments 15

Ferm Living – projektowanie z wyobraźnią

Na nowy lookbook duńskiej marki Ferm Living czekam z taką samą niecierpliwością, jak na najnowsze kolekcje ulubionych marek odzieżowych. Nic dziwnego, bo wiele z ich produktów jest już kultowych i trudno oprzeć się chęci posiadania choć jednego z nich. Nie inaczej jest w tym sezonie.

Dziecięca kolekcja FL to zaledwie mały fragment zgrafizowanych pomysłów duńskich projektantów na nietuzinkowe wypełnianie przestrzeni w minimalistycznym, skandynawskim stylu.
Ich projekty nie tylko zmieniają (bądź dopiero nadają), charakteru dziecięcym pokoikom subtelnie wypełniając wnętrza, ale też poruszają dziecięcą wyobraźnię. W żadnej kolekcji FL nie znajdziemy elementów, które zwykle są przypisane do dziecięcego popkulturowego świata: pastelowej, bogatej kolorystyki, wyraźnej kreski i symetrii.
Tu pozorna niedbałość to zabieg, który skraca dystans do dzieci i jasno sugeruje do kogo jest kierowany. Ferm Living zostawia dzieciom niezbędną przestrzeń do kreowania. Patrząc na czarne półkola na naszym koszu nie wiadomo czy to tunel, luki mostu, a może krokodyle łuski?
Ten dylemat pozostawiam moim dzieciom, sama natomiast cieszę oko i czerpię przyjemność z układania w nim dziecięcych kocyków.

FL

flfl

kosz FERM LIVING / kocyk STELLA McCARTNEY (prezent:))

15 Comments

  1. sweetmilieu says

    Uwielbiam ten kosz od dawna, w sumie nie wiem czemu go jeszcze nie mam, jest doskonały pod każdym względem:)

      • MAŁA SZAFA says

        u nas stoi właśnie w pokoju dziennym na porzucone w nim zabawki i powiem szczerze, że tam zdecydowanie lepiej się odnajduje😉 wieczorem wrzucam tam rzeczy Ami, nakrywam kocem i voila.

  2. Ha! No proszę, moda na Ferm Living dotarła i do nas.🙂 Ja czaję się właśnie na ich tapety w ramach totalnej reorganizacji pokoju mojej potomkini.🙂

  3. Ja też wzdycham do FL, tylko mnie nie stać na nich jeszcze;-]. Byłam przekonana, że to połówki księżyca;-). A w ogóle to kiedyś, jeszcze przed wakacjami zaczęłam malować w srebrne półkola ciemnoczekoladowy kubek do latte, chyba muszę go skończyć;-). A kosz… ach! ostatnio dała tutorial jak go zrobić samodzielnie, i chyba się tego podejmę, bo na zabawki zaczyna brakować miejsca. Pozdrawiam serdecznie

  4. oj a jak ja wzdycham. Niestety ciągle nie wiemy gdzie osiądziemy na stałe i tułamy sie po wynajmowanych mieszkaniach, a to mocno ogranicza swobodę w aranżacji dziecięcego pokoju. Ale fajnie pooglądać i zapamietać na przyszłośc

  5. Fajny, na wycieczki by mi się przydał jako torba, bo zawsze tych bambetli tyle więc pojemnych KOSZY nigdy za wiele🙂 a co? bagażnik też może stylowo wyglądać😉 Jak patrzę na skandynawskie wzory, to mam ochotę się tam przenieść – tylko jak ten język opanować😀

  6. uwielbiam Ferm Living – chyba nie mają rzeczy, która nie przypadła by mi do gustu!
    my ostatnio wytapetowaliśmy sobie jedną ścianę w ich drzewka, ale coś mi się wydaje, że na tym nie poprzestaniemy😉

  7. Pingback: blog.scandikids.pl – Tunel, łuki mostu czy krokodyle łuski?

Skomentuj

