EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 13

swe(e)atshirts

Bluzy, dotychczas zarezerwowane dla świata sportu lub domowego zacisza i postrzegane jako ten niewyjściowy element garderoby, wróciły w wielkim stylu – nie tylko w modzie dziecięcej. Luźne albo dopasowane, gładkie czy z nadrukami, wszystkie łączy wspólna cecha – nie mają kaptura. Mocno widoczne już w sezonie letnim, pojawiły się również w kolekcjach jesiennych.
Bluzy to genialne rozwiązanie, szczególnie na porę, która charakteryzuje się ubiorem na cebulkę. Łączą w sobie dwa trudne do zgrania elementy – komfort i fajny wygląd, a zestawione na przykład z tiulowymi spódnicami gubią sportowy charakter, zachowując jednocześnie wszystko ze swojej wygody. Nosimy je w dowolnym rozmiarze i niemal do wszystkiego.
U nas króluje oversize, który w połączeniu z zabawnym nadrukiem podkreśla dziecięcy temperament i sprawia, że maluch wygląda trochę łobuzersko, a przy tym uroczo. Ale czy z Bobo Choses mogłoby być inaczej?

zdjęcie 1 zdjęcie 2 zdjęcie 3bluza Bobo Choses / spódnica Kids on the Moon

13 Comments

  1. Nie lubię bluz, nie umiem ich nosić z rzeczami niesportowymi ale ta to co innego, ona sama już nie wygląda sportowo a w komplecie z tą panterkową spódniczką to w ogóle super.

  2. Ja bluzy uwielbiam, ale na dziecku🙂 Sama ich nie potrafię na sobie łączyć, nie mój styl… Ale do kogo, jak kogo, ale do mojej córki pasują idealnie🙂

  3. AnnMarie says

    Od momentu kiedy urodziła się moja córka (prawie dwa lata) zaglądam na twojego bloga codziennie. Tu jest wyjątkowo i zupełnie inaczej. Tak bez przesady… Twoje pomysły związane z domem, wyprawką i ubiorem dzieci są dla mnie inspiracją i przyznam się szczerze że nie raz ściągnęłam coś od Ciebie:) Teraz jestem drugi raz w ciąży i przeglądam wpisy od początku szukając nowych pomysłów;) JESTEŚCIE wszystkie wspaniałe i piękne! Ściskam WAS MOCNO.

  4. Ta bluza jest świetna i bardzo pasuje akurat do Bianki. Połączenie ze spódnicą też bardzo fajne, chociaż sama bym się na takie nie odważyła🙂

  5. MAMA NADII says

    Jaki Bianka ma rom przy jakim wzroście i wadze :-)? Nadii ma 95 cm i chudzinka prawie 12 kg a też wolę luzniejsze rzeczy ?🙂

  6. Bluza jest rewelacyjna🙂 robi wrażenie delikatnej i miękkiej, a nadruk ujął moje serce, sama bym taką chciała🙂 . Bianka do przytulenia❤. Pozdrawiam moje ulubienice🙂 .

  7. Cała moja rodzina uwielbia bluzy i namiętnie je nosi! Ja najchętniej bardzo proste, bo zawsze można je podrasować dodatkami. Jagoda zaś woli takie z nadrukami. Myślę, że zachwyciłaby się bluzą Bianki.

  8. Klara says

    Dzień dobry. Na początku chciałabym pogratulować wspaniałych córeczek. Śledzę bloga od początku, a od niedawna również instagram, jesteście moim małym uzależnieniem i od Was zaczynam każdy dzień. Nie pisałam nigdy komentarzy, ale dzisiaj muszę. Zaglądam na kilka popularnych polskich blogów, ale z żadnym tak bardzo się nie identyfikuję, nie znajduję tylu inspiracji. Nie wiem czy zostanę dobrze zrozumiana, ale tam jest po prostu… banalnie ładnie, cieszę oko ale zawsze czuję niedosyt. A Pani tak perfekcyjnie potrafi wszystko ze sobą łączyć, zestawy są nieoczywiste i inspirujące, a córki nie są przebrane. Gratuluję wyczucia stylu, niewymuszonego i lekkiego podejścia do mody i oczywiście czekam na kolejną garść pięknych zdjęć:) Pozdrawiam

  9. Marta says

    A ja nadal będę męczyć o więcej Najmłodszej Córeczki! Ja wciąż poszukuję, zarówno ubranek jak i wszystkiego co z takim niemowlaczkiem związane. Przy pierwszym dziecku każdy nowy etap to wielka niewiadoma. Pozdrowienia dla Was.

  10. Joanna says

    A ja trochę odbiegnę od tematu mody bo mam pytanie dotyczące hulajnogi używanej przez dziewczynki. Czy nadaje się do jazdy po nierównych powierzchniach typu kostka? Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

