22 Comments

  1. Patka W-B says

    Trafiłam na ten blog już kilka miesięcy temu dzięki zdjęciu Zoi na FB. „Pochłonęłam”go podczas 3 nocnych posiedzeń z moją córą. Przeglądałam i czytałam post za postem i muszę przyznać, że ciężko się było od niego oderwać. Tak więc pozostałam jako cichy fan, który tylko czeka na nowy post i doczekać się nie może, co też nowego zaprezentujesz. Mam wrażenie, jakbym, dzięki zdjęciom i twoim opisom, osobiście znała twoje dziewczynki i obserwowała jak rosną i pięknieją. Jestem zachwycona twoimi córeczkami, jak i stylem z jakim je ubierasz. Przyznam, że stałaś się dla mnie swego rodzaju „przewodnikiem” po modzie dziecięcej i dzięki tobie też o wiele świadomiej dobieram garderobę mojej Sofie…
    Śliczne zdjęcia i pięknie dziewczynki wyglądają, jakie Zoja ma już długie włoski🙂
    Pozdrawiamy z Aberdeen

    • basia says

      jakbym czytała swoją wersję ‚poznania’ kaszki. jest tu tak pięknie że zaglądam codziennie🙂
      szkoda że kurtki Benetton nie mogę już nigdzie znaleźć bo podoba mi się bardzo i już ją widzę na swojej córci😉

  2. cudne zdjecia i look, swietnie dobrane detale, louise misha powala na kolana, j’adore!!!!😉

  3. Zdjęcia są przepiękne, a ubranka Louise Misha to cudeńka, które cieszą oko🙂. Jesień w wydaniu Zoi i Blanki jest przytulna i cieplutka. Aha kiedyś pisałam o szliczku Bianki tym beżowym z Zary, no nie można już go było dostać, a moje dziecko błagało o taki, więc sama zrobiłam na drutach🙂 dzięki za inspirację, bo mogłam sobie co nieco przypomnieć . Ściskam mocno.

  4. Bosko! To futerko MR mnie powala… Was chyba się nie na nie zauważyć gdziekolwiek się pojawiacie (i to nie ze względu na ilość😉 Że Zojkę uwielbiam, to wiadomo. Ale po ostatnim filmiku na IG z ‚kjopkami’, Bianka mnie urzekła. Więc już obie Twoje Dziewczyny podbiły moje serducho. Czekam, aż trzecia bardziej zacznie się udzielać!🙂

  5. sweetmilieu says

    Dzisiaj znowu Bianka moją faworytką, ale może dlatego, że grupa wiekowa bliższa, bo Zoja też cudna:)

  6. OlaM. says

    Drugie zdjęcie – moje ulubione!:-) Widok dwóch sióstr….bezcenny! A stylizacje achhhh bezbłędne:-)

  7. Co za piękne futerko :))) Ciekawa jestem czy jest wygodne?
    Zakupiłam jakiś czas temu, i właśnie czekamy na przesyłkę.

  8. Kurcze. Spędziłam 3.5h na Twoim blogu🙂 Ale nie żałuje. Masz śliczne dzieciaczki i bardzo podoba mi się styl w jakie je ubierasz. Szkoda tylko że ta bluza z uszami króliczka jest taka droga bo już sobie wyobraziłam moją Lili w niej:( Będę częstym gościem u Was. Pozdrawiam;*

  9. Magda says

    A w którym parku byliście? My zwiedziliśmy już większość warszawskich parków, a ten z żadnym z nich mi się nie kojarzy…

Skomentuj

