INTERIOR
Comments 15

very cute stuff

Wraz z początkiem listopada moje myśli zaczynają krążyć wokół Świąt, które dodatkowo poprzedzają urodziny Bianki, a niedługo także chrzest Gai. Te wydarzenia zainspirowały mnie do stworzenia kompilacji przedmiotów dla najmłodszej córki, przy których zatrzymałam się na dłużej, choć zdaję sobie sprawę, że to tylko kropla w morzu pięknych rzeczy.

things

Często, aby odpowiednio zagospodarować dziecięcą przestrzeń, trzeba wykazać się nie lada sprytem, który polega na łączeniu przedmiotów ozdobnych i tych czysto funkcjonalnych. Na szczęście istnieją producenci, którzy wyeliminowali ten dylemat, tworząc przedmioty nie tylko urokliwe, ale również praktyczne.

1. kocyk Bu! LITTLE RED STUGA / 2. bambi MAILEG / 3. lampka Miffy MR MARIA / 4. gitara (pozytywka) OLIVELSE  / 5. poduszka ATSUYO ET AKIKO / 6. plakat Moonlight Bear SEVENTY TREE / 7. półka COCCOLI HOME / 8. poduszka BLABLAKIDS (wkrótce)

15 Comments

  1. Marta says

    Kurcze, ale to jest wishlista na wyzej wspomniane okazje? Moja corka by sie mocno zdziwila, gdyby na urodziny lub od Mikolaja dostala poduszke, obrazek lub polke:) prosi o puzzle, gry, koraliki, ksiazki z naklejkami, lalki. U Was jest inaczej?

    • Nie, to moja wishlista dla Gai, a że półroczne dziecko nie ma wielu potrzeb, skupiam się na urządzaniu Jej przestrzeni. Starsze dziewczynki to zupełnie inna historia:)

  2. Piękne rzeczy, teraz wishilsta na urodzinki Bianki poproszę bo też jesteśmy przed urodzinami naszej lada moment 3 latki:) pozdrawiam

  3. Moje myśli też już krążą wokół Świąt. Nawet kilka prezentów na Mikołajki już kupiłam.
    Czy w tym roku będą na blogu propozycje świątecznych prezentów dla dzieci?

  4. 7 rewelacja ! Jestem na etapie pomysłów na urządzenie pokoiku bo za rok przeprowadzka i szukam i szukam😉 A co do prezentów to co roku obiecuje sobie ze za rok zacznę już w listopadzie szukać prezentów i kończy się jak zawsze czyli na niecały miesiąc przed modląc się by doszło na czas ;P

  5. Monika says

    Muszę przyznać, że bardzo fajne te plakaty u Mofflo; u nas pewnie Circus Ellie podbiła by serducho małej – bo kocha słoniki.

  6. OlaM. says

    Świetne zestawienie, masz niesamowite oko do pięknych i delikatnych rzeczy. Zaglądając do Ciebie zawsze coś znajdę dla mojej córeczki:-) Tym razem nie było inaczej – poduszka jabłuszko będzie nasza!:-)

  7. A może jakaś wishlista związana z chrztem…. ja też mam niedługo u coreczki a tu sukieneczki, dodatków, zaproszeń itp. itd. – brak! A u Was sukieneczka już wybrana? Zdradż coś proszę…

  8. Natala says

    My little square to jakaś masakra-jakie tam cuda, piękności! Ta półka z chmurkami jest prze mega! Pozdrawiam!

  9. Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam chciałabym którąś z prezentowanych przez Ciebie rzeczy lub ubranek… ale dla siebie, nie dla dziecka😉 Wynika to oczywiście z braku dziecka (nie z samolubstwa czy coś). A to wszystko jest takie ładne. Eh🙂

  10. mimi3 says

    jestem w poszukiwaniu rzeczy do Chrztu niestety nic ciekawego i naturalnego nie moge znaleźć może jakaś podpowiedź?

Skomentuj

