20 Comments

  1. Widziałam Panią przed chwilą w programie śniadaniowym i chciałam powiedzieć, że bardzo podobały mi się Pani wypowiedzi, a teraz i sam blog i to, jak Pani ubiera dzieci. Sama jeszcze nie jestem mamą, ale chciałabym, żeby moje maluchy – kiedy już się pojawią – wyglądały równie nietuzinkowo i modowo, a jednocześnie, żeby nie czuły się wystrojone i nie wolno im było się ubrudzić🙂
    Pozdrawiam!

  2. OlaM. says

    Gratuluję wystąpienia!:-) Było bardzo krótkie i nie dawało możliwości rozwinięcia skrzydeł ale miło było oko nacieszyć mamy stylizacją:-):-):-)

  3. Marta says

    Oglądałam zd tvn. Szkoda ze tak krótko, chyba nie zdarzyła Pani wszystkiego powiedziec, takie miałam wrażenie. Bardzo udany występ mimo to🙂 fajnie, ze akurat oglądałam.

  4. Maminka says

    Bianka wygląda przepięknie, uwielbiam taki styl. Mam pytanie, czy te spodenki z H&M nadają się na zimę? Kiedyś je oglądałam i z tego co pamiętam był to raczej cieniutki jeans?

  5. Oglądałam DD TVN. Cóż szkoda, że tak mało miałaś okazji do wypowiadania się w stosunku do współuczestniczki. Nie napiszę nic więcej, bo nie chcę być złośliwa.
    Bianka cudowna i zdjęcia takie naturalne, niewymuszone.

  6. Uwielbiam Waszego bloga ;)! Stylizacja piękna😉, aż chce sie oglądać😉.
    Według mnie macie najfajnieszego bloga z dzieciecymi stylizacjami😉
    Uwielbiam Wasz styl i często jesteście Dziewczyny inspiracja dla mojej córeczki😉

  7. Monika, Bianka wygląda cudownie. Bardzo casualowo, a przy tym mega dziewczęco – uwielbiam! A dziś na instagramie zaskoczyło mnie ogromne podobieństwo Gai do Zoi… Pierwszy raz tak bardzo rzuciło mi się to w oczy!♥

  8. mogika says

    Kolejny szalik który muszę mieć, nie będę tu więcej zaglądać, bo same szaliki kupuję😉

  9. Ja również oglądałam dziś DDTVN no mogliby choć trochę więcej czasu poświęcić na temat który mnie interesuje i dać się człowiekowi wypowiedzieć🙂, ale mimo to występ bardzo naturalny🙂. A zdjęcia przepiękne, sama podobnie się ubieram, Bianka i Zoja❤

  10. PS. mam prośbę, a może mógłby się pojawić post o prezentach gwiazdkowych, bo jakoś w tym roku ciężko z pomysłami. Pozdrawiam🙂

  11. eliza says

    Mam pytanko, czy płaszczyk jest z Zary bo tak jest podpisane zdjęcie, czy z Okaidi. Bardzo mi się podoba.

      • eliza says

        A mam czujne oko dlatego, że ten płaszczyk baaardzo mi się podoba. Chciałabym taki dla córki, ale niestety nie mamy w pobliżu tego sklepu. Te z Zary ładne, ale ten ma w sobie to coś🙂 pozdrawiam

Skomentuj

